Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dzikfal

Strony: [1] 2
1
KerbCon / Odp: KerbCon 2017 - edycja letnia - Panel 2
« dnia: Pią, 18 Sie 2017, 20:44:37 »
NR-10
Rakieta z trybem "tam i z powrotem" (poza boosterami). Wynosi ładunek 10 ton na 200 km orbitę Kerbinu.
Stateczniki z proceduralnych.












Miała być fotka z lądowania, ale kerbalskie spadochrony lubią czasem znikać. Ale jak nie znikną to prędkość spada do 7,5 m/s.

2
KerbCon / Odp: KerbCon 2017 - edycja letnia - Panel 1
« dnia: Śro, 16 Sie 2017, 16:08:18 »
K-12
Powstał w ramach projektu morskiego samolotu ratowniczego. Główną cechą maszyny miała być wysoka szybkość. Aby zmniejszyć opór zastosowano rozkładane pływaki. Projekt ruszył wczoraj wraz z aktualizacją moda IR , ale okazało się, że małe ładownie nie nadają się do tego. Samolot został przekonstruowany.






3
Pewnie powiek nie mają  ;)

4
Łaziki / Odp: STAR - wóz strażacki
« dnia: Sob, 10 Gru 2016, 01:58:51 »
Oh man... tam pożar szaleje, a ty sobie selfi na tle ognia robisz, zamiast gasić  :) :P

Te konstrukcje są po prostu bezkonkurencyjne! I raczej nie tylko na tym forum :P A STAR to już w ogóle magia :D Praktycznie brak zauważalnych wad, wszystko do siebie pasuje. Pozostaje tylko czekać na więcej :D

5
Wyzwania / Odp: VTOL-em na wyspę i z powrotem.
« dnia: Pią, 18 Lis 2016, 21:04:52 »
W sumie to pierwszy samolot VTOL:
Heheszek
23 tony masy w 94 częściach, z 286 galonami utleniacza i 1219 paliwa (można oczywiście wlać więcej, ale nie jest to zalecane), posiadający 12 Junosów w konfiguracji pionowej i 2 JX-4 w poziomej. A także 6 silniczków korekcyjnych Vernor.  Samolot dwukerbalowy. Typ: odrzutowy.

Grzanie silników pionowych na pasie startowym.

Przegląd przed dłuższą podróżą na szczycie VAB.

O mały włos i z powodu złego zarządzania silnikami i samolot walnąłby w dach. Na szczęście do tego nie doszło.

Spokojny lot.

I hamowanie "Kobrą".

Lądowanie z telemarkiem (zsunął się).

Dlatego potrzebne było kołowanie maszyny. No i trzeba było sobie fotkę strzelić.

I lądowania na dwóch hangarach...


I wieży...

Czas wracać do bazy! Ta radość...


Tym razem hamowanie odbyło się za pomocą oporu powietrza. Aż do budynku administracji.

Trzeba zdać raport.

A Jebiedah wraca na lotnisko. Praktycznie na oparach.


Łatwo nie było, ale się przeżyło. A Heheszek spełnił pokładane w nim nadzieje.

6
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Wto, 13 Wrz 2016, 15:28:15 »
Cytuj
ale ostatnie są niewiele lepsze od moich

Winged!
Zrób F-111 i F-15!
Tak dla porównania  :D

7
KerbCon / Odp: KerbCon 2016-Dzień 7
« dnia: Czw, 25 Sie 2016, 01:57:54 »
KSK

Czyli taka Kerbińska Stacja Kosmiczna benzynowa na orbicie stałych 72 km (około). Ogółem 92 tony, 244 części (w tym większość taśmy klejącej). I jeden Bil na pokładzie w stacji zarządzania. Do tego antena przekaźnikowa, wybuchowy reaktorek atomowy i masa portów do rozbudowy stacji i ułatwienia dokowań kosmicznych samolotów!






8
KerbCon / Odp: KerbCon 2016-Dzień 3
« dnia: Nie, 21 Sie 2016, 16:38:06 »
Cytuj
Tak się zastanawiam, po co Jebowi pług śnieżny na piaszczystej pustynnej planecie???? :D
Czyżbyś się Dzikfal wzorował na pojeździe z Mad Maxa?
Toż to nie szufla od pługa, a wzmocniony zderzak! (Choć w sumie śniegu na Dunie też jest co nieco na biegunach)
Wzorować tak, chociaż bardziej ogólnie niż na jakimś konkretnym pojeździe.

9
KerbCon / Odp: KerbCon 2016-Dzień 3
« dnia: Sob, 20 Sie 2016, 21:38:47 »
Postrach dunowskich szos i autostrad!
Niedościgniony!
Bezkonkurencyjny na tej planecie (bo któż by inny tam mieszkał)!
Kierowany przez samego Jeźdźca Pustynnej Burzy!

Rydwan Jebediaha
A w nim sam Jebediedadedah!


22 tony litej stali z napędem na dwa przednie koła napędzane prądem elektrycznym z dodatkowym napędem spalinowym. Do tego wszystkiego rakietowe dopalacze. I jeszcze 2 głowice nuklearne.
W 3 sekundy do oderwania się od podłoża.






A na Kerbinie taki trochę ociężały bez dopalaczy i benzyny.


Części:260



10
KerbCon / Odp: KerbCon 2016-Dzień 2
« dnia: Pią, 19 Sie 2016, 21:29:44 »
Rakieta Rubieżnik
Służąca do wystrzeliwania sond bezzałogowych w kosmos poza Kerbin i jeszcze dalej!
Cechuje się:
- 202 oryginalnymi częściami
- masą 1647 ton (z paliwem)
- 14 silnikami ((w dwóch stopniach) z czasem ich ubywa)
- początkowym ciągiem równym 26 250 kN
- zasięgiem sięgającym Eeloo
- tak zwanym asparagusem w jednym, drugim stopniu jak i pomiędzy nimi
- rakietowym systemem odrzucania pustych baniaków
I to wszystko w jednej rakiecie!









11
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 11 Cze 2016, 00:46:31 »
Squad to nie Blizzard, więc na jakieś cuda nie ma co się nastawiać. Ważniejsza od filmików jest gra, a jak na razie nie za wiele się w niej dzieje od pojawienia się Eeloo. Natomiast narzekanie na elementy humorystyczne w filmiku humorystycznym jakoś nie ma sensu  ;)

12
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 05 Cze 2016, 22:47:08 »
Nic w tym dziwnego, że większość lata w okolice Kerbinu, ewentualnie na jego sąsiadów. Duża część planet jest po prostu nieciekawa. Poza Duną, Laythe, Eve planety i księżyce wyglądają jak Muno- lub Minmusowo-podobne kule plasteliny głazy. Taki Jool też mógłby być lepiej zrobiony.

13
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Śro, 06 Kwi 2016, 14:30:36 »
Ile jeszcze potrwa produkcja LaunchPada?

14
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 10 Kwi 2014, 23:39:10 »
Co w końcu wyjdzie w  0.24, bo od wyjścia 0.23.5 już się pogubiłem :)

15
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 04 Kwi 2014, 00:44:22 »
Dawno tu nie zaglądałem :D To już jest 0.24?

Strony: [1] 2