Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Reeposter

Strony: [1] 2 3 ... 15
1
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 15:50:47 »
no i już pierwszy bug, który nie pozwala mi grać - w VAB po jakimś czasie nie działa lewy przycisk myszy, nie mogę klikać na żadne części, niczego przestawiać, tylko działają guziki jak "launch".
Ah no i zabiłem Valentinę podczas wchodzenia w atmosferę - niby było wszystko ładnie, przestało się grzać, zrobiłem lekki time warp, bo schodzenie zrobiłem baaaaaaaaaardzo łagodne i nagle wybuch, płomienie i ostateczny wybuch :<

2
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 14:46:24 »
Kurdebele, aż chyba odpalę znowu Kerbale :D

3
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Śro, 04 Lut 2015, 01:56:06 »
obosz to już tyyyyle lat :D

4
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 04 Paź 2014, 18:58:11 »
Powiem Wam, że już po tych latach wszystkich obiecanek zwątpiłem w deweloperów KSP. Po prostu podchodzą to tego zajebistego pomysłu bez żadnych ambicji, update co 3-4 miesiące, który nie wprowadza niczego rewolucyjnego. Chyba rok temu czy nawet dawniej zapowiedzieli, że pracują nad surowcami - od tego też momentu milczą. Tymczasem scena modderska już od dawna ma te rzeczy i "produkuje" je znacznie szybciej. Szkoda tylko, że zjebano ze stroną, gdzie można pobierać mody - z ich KerbalSpacePort przeniesiono się na Curse.com, które mi nie odpowiada. Dlaczego? Ano, zapowiadano niegdyś, że będzie integracja SpacePortu z grą, bo nie mogą Steam Workshop uruchomić ze względu na kopie bez DRM'u steamowskiego. Po kilku tygodniach informacji "prasowych" o tym jak ciężko pracują nad SpacePort 2.0 porzucili to tak po prostu...
No i co teraz - po kilku miesiącach od apdejtu z asteroidami dodają kolejną wieeeeelką nowość, którą jest rozwalanie budynków, gdzie nadal brakuje części i przede wszystkim jakiegoś czynnika, który pozwoliłby mi powrócić do tej gry.

5
Dyskusje na dowolne tematy / Kerbale w liceum
« dnia: Czw, 27 Mar 2014, 20:17:34 »
Siemanko!
Po długiej przerwie wracam na forum (moja przyjaźń z Kerbalami jest taka... hmm interwałowa - gdybym ciągle w nie grał po prostu znudziłyby mi się :P).
Otóż w moim liceum odbywają się jutro "drzwi otwarte", postanowiłem więc, że przygotuję KSP na wystawę o fizyce. Pytanie do Was - jakich zagadnień byście oczekiwali? W planie jest lądowanie na księżycu - o czym mogę powiedzieć, aby "gimbusy" zrozumiały? Ja pomyślałem, że dobrze by było najpierw uświadomić, że lot w kosmos nie polega na "leceniu tylko w górę", pokazać na czym polega orbita (wytłumaczenie pojęcie Apocentrum i Perycentrum), mogę też porozmawiać o tym dlaczego rakieta jest zbudowana w taki, a nie inny sposób (rodzaje paliwa, fazy itd.), może przetoczę program Apollo.
Tutaj zdjęcie z dzisiejszych prób :> Rakieta to BielikONE oparta na KWRocketry

6
Raczej nie, wszystko się zgadzało - pewnie chodzi o ciemne kolory, po prostu ich druk nie potrafi robić takiego kontrastu (czytałem opinie i się kilka razy przewijało) :)
Ale co tam, za 3 zeta, to phi.

7
Dobra, moja teraz właśnie dotarła - jeśli chodzi o sam materiał i podkładkę to jest na prawdę świetna. Szkoda tylko, że nadruk bardzo słaby, kontrast malutki, przez co zlał mi się cały obrazek - widać praktycznie czerń i zielone głowy kerbali ;)

8
Gdzie dużych lejsów XD W Żabce za 150 gram trzeba zapłacić ponad 6 zł :>
Dobra, to chociaż powiedzcie - co to za materiał? Jakaś gąbka ze szmatką? Plastik?

9
Cholera, ja nadal czekam ;(

10
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Nie, 19 Sty 2014, 20:44:56 »
Mam pytanie - serwery można normalnie na linuksie postawić?

11
Pytanie - komuś z Was już doszła?

12
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Nie, 19 Sty 2014, 20:23:35 »
Ta, ostatnio wywaliło w taki sposób moją bazę na księżycu klonując moje łaziki i flagi, przez co przetoczył się przez tamto miejsce istny armageddon. :D

13
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 23:45:04 »
Czy wie ktoś jakim sposobem mogę zezwolić na używanie danej modyfikacji/części na serwerze?

14
Gotowe poradniki / Odp: EFEKT OBERTHA - Latajmy ekonomicznie.
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 22:23:21 »
Właśnie użyłem tego sposobu i jest genialny, jak normalnie podczas lotu na Dunę ledwo co hamowałem ostatnią fazą (3x silniki atomowe), tak teraz kończyłem domykać orbitę za pomocą "pomarańczki", która normalnie służyła na połowę dolotu do Duny ;)

15
Jednak miałem nadzwyczaj dużo czasu aby skończyć projekt okładki :>
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Strony: [1] 2 3 ... 15