Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - karolus10

Strony: [1]
1
Aktualności / REKRUTACJA
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 23:24:30 »
Witam,

Od dnia dzisiejszego prowadzę rekrutację kandydatów do moderacji, nowo utworzonej Polskiej sekcji na oficjalnym forum o Kerbal space program.

Więcej informacji znajdziesz pod adresem poniżej:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Kandydaci mogą się skontaktować ze mną przez PM tutaj:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pozdrawiam serdecznie !

Karolus10

PS:
Proszę nie sięgać po widły, kosy i BANhammery w trakcie czytania tego postu ;).


EDIT_1:

UWAGA !

Jako ,że wybrano wymaganą ilość moderatorów rekrutacja została zamknięta.

Miłego dnia :)

2
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: dokowanie w realu :)
« dnia: Śro, 29 Maj 2013, 01:17:30 »
Wydobywanie asteroid dotyczy tylko asteroid na orbicie zbliżonej do ziemskiej, więc dotarcie tam i z powrotem nie wymaga wiele ΔV.

Na początku (w tym stuleciu) jakąś wartość będą miały asteroidy z dużą ilością lodu (WODA !),
Które będą ekonomicznym sposobem pozyskania paliwa (Lox/LH2) po za ziemią.

Drugim typem są asteroidy metaliczne z których można pozyskać cenne metale (np. platyna).



3
Aktualności / KSP 0.18.3 (Demo) Wydane !
« dnia: Śro, 13 Lut 2013, 23:47:25 »
Witajcie !

Chciałbym poinformować ,że dziś zostało wydane Kerbal Space Program w wersji 0.18.3 - jest to odchudzona wersja KSP 0.18.x Która zastąpiła KSP 0.13 w roli dema :P.
Po za tym jest to pierwsza wersja z silnikiem Unity 4 ;).


Ograniczenia Wersji Demonstracyjnej:

* 25 standardowych części
* Brak obsługi wtyczek i modów
* SPH i Pas startowy są niedostępne
* Tylko jeden slot zapisu (o nazwie "Demo")
* Brak możliwości startu, jeśli co najmniej 3 misje są w toku (Max 3 loty na raz)
* Kerbin, Mun i Sun to jedyne dostępne ciała niebieskie

4
Dyskusje ogólne / Odp: Spolszczenie dla KSP
« dnia: Wto, 29 Sty 2013, 15:07:10 »
Lokalizacja do wersji Polskiej nie ma sensu na tym etapie rozwoju gry - wszystko może ulec zmianie w następnej wersji.

Osobiście uważam, że podobnie jak z minecraftem Polonizacja będzie tylko mało znaczącym smaczkiem - zawsze grałem na wersji anglojęzycznej i przyzwyczaiłem się do angielskich nazw przedmiotów itd. :P.

5
Wg. wczorajszego Twitcha, w tym tygodniu jest nabór zespołu KSP-wiki.

6
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Wto, 29 Sty 2013, 11:53:57 »
Podczas wczorajszego streamu, zapowiedziano prace wersją 0.18.3 w której nastąpi przejście na nowy silnik - Unity 4.
Także dzięki U4, Squad będzie wydawał wersję na system Linux ;-).

Po za tym Demo zostanie zaktualizowane do zubożonej wersji 0.18.2 (jak w demo - podstawowe części, tylko Mun i max 2 aktywne misje).

7
Wideo / Odp: Schematy spalania paliwa
« dnia: Sob, 22 Gru 2012, 19:54:21 »
To była odpowiedź na konstrukcje użytkownika mostzarzad, gdzie dodał same drop-tanki , bez silników



W takim przypadku sens jest znikomy :P.

8
Wideo / Odp: Schematy spalania paliwa
« dnia: Sob, 22 Gru 2012, 16:56:28 »
Chodzi o to, że się nie opłaca używać pojedynczych zbiorników jako drop-tanki, bo masz większe straty spowodowane oporem powietrza niż zysk z ich odrzucania - w takim przypadku lepiej ustawić je w jednym rdzeniu nad silnikiem.

9
Wideo / Odp: Schematy spalania paliwa
« dnia: Sob, 22 Gru 2012, 15:15:17 »
Problem w tym, że nie zyskasz w ten sposób zbyt wiele - puste zbiorniki z paliwem są na tyle lekkie, że nie opłaca się ich odrzucać.

EDIT_1: Po za tym nie warto przyspieszać po za prędkość graniczną (maksymalna prędkość spadku swobodnego na danej wysokości) gdyż marnujemy tylko paliwo nieproporcjonalnie do zyskanej prędkości  ;).

Średnie prędkości graniczne w KSP
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
   m     m/s
------------------
 0      100
 1000   110
 2000   122
 3000   134
 4000   148
 5000   164
 6000   181
 7000   199
 8000   220
 9000   243
 10000  268
 11000  295
 12000  326
 13000  360
 14000  397
 15000  438
 16000  483
 17000  533
 18000  588
 19000  649
 20000  716
 21000  790
 22000  872
 23000  962
 24000  1061
 25000  1171
 26000  1292
 27000  1426
 28000  1573
 29000  1736
 30000  1915

Więc ten "usprawniony asparagus" (okropna kalka językowa, BTW) osiąga lepszy wynik, ponieważ przyspieszamy wolniej.
W skrócie, na pierwszych 10 kilometrach lepiej zdjąć nogę z gazu i nie wznosić się za szybko (za wolno też nie) :).

Strony: [1]