Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Chiredan

Strony: [1]
1
Aktualności / Odmieniony SaS
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 10:24:26 »


W tym filmiku jeden z deweloperów przedstawia różnice miedzy wersjami 0.20 i 0.21 jeśli chodzi o prace SaS, jak widać w nowej wersji system stabilizacji w rzeczywistości stabilizuje, nie wyczerpuje RCS za nadto a samoloty już nie wariują, a na dodatek samolot jest nadal sterowny chwała Ci S.Q.U.A.D

2
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: dokowanie w realu :)
« dnia: Śro, 29 Maj 2013, 19:43:08 »
warto wspomnieć że KSP jest tylko grą i jest po prostu łatwiej. Astronauci nie mają dokładnych informacji gdzie są i gdzie jest stacja, a ze względów bezpieczeństwa manewr dokowania zaczynają już z około 50 km, to nie to samo co w KSP gdzie z pomocą RCS robi się piruety jak tancereczka

3
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Ciekawostki
« dnia: Pon, 29 Kwi 2013, 15:34:24 »
Jedyny znany ludziom sposób na stworzenie sztucznej grawitacji jest ruch po okręgu stąd taki wygląd stacji kosmicznej w Odyseji kosmicznej: . Autor Odyseji Kosmicznej jest fizykiem i na podwalinach jego wizji powstały satelity i stacje kosmiczne. A w wielu opracowaniach orbita geostacjonarna nosi jego nazwisko ;) mowa o Arthur'ze C. Clarku.

 

4
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Tworzenie modów
« dnia: Śro, 26 Gru 2012, 12:51:25 »
Tworzenie modów to żadna filozofia tworzenie pojedynczej części bez żadnych specjalnych właściwości to żadna filozofia wystarczy przeczytanie podstawowego API czyli jak wygląda plik cfg i mesh. Wymagana jest umiejętność blędera/3dmax'a czy innego programu do 3D (najlepiej UNITE). Gorzej jeśli chcesz robić pluginy tu już wymagany jest C#

5
Dyskusje ogólne / Odp: Spolszczenie dla KSP
« dnia: Czw, 13 Gru 2012, 20:52:34 »
co do tłumaczenia to nie jest problem - obecnie nie ma za dużo tekstu, nawet nie trzeba za dużo bawić sie z source hackerem bo dla przykładu części do rakiet łatwo zedytować w zwykłym notepad++

6
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Łazikomania
« dnia: Czw, 13 Gru 2012, 14:30:47 »
Niestety części podane przez twórców niezbyt spełniają się w warunkach łazika standardowe kółka nie pozwalają zbytnio na spory zakręt a panele nie są wystarczające by zasilać silniki jonowe na dłuższy okres czasu

7
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: MechJeb - za, czy przeciw?
« dnia: Czw, 13 Gru 2012, 14:23:46 »
Mi w mechJeb'ie podoba się możliwość programowania, dzięki temu mogę dla przykładu zaprogramować trasę satelity czy wprowadzić rakietę na orbite co daje.

Moge zaproponować mod który działa na mumech czyli HydroTech RCS Autopilot

który oferuje i auto lądowanie/dokowanie przez RCS ale też dodaje wspomagacze jak kamera dokowania i markery, a także ścieżki podchodzenia do doku


Strony: [1]