Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: [1] 2 3 ... 38
1
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.3
« dnia: Śro, 31 Maj 2017, 21:30:59 »
Soon™

2
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Pon, 24 Kwi 2017, 23:42:08 »

3
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Nie, 19 Mar 2017, 21:28:01 »

4
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z modem Pro Props 2
« dnia: Pią, 03 Mar 2017, 22:18:36 »
1.Wstawiasz zdjęcia na jakiś portal hostingowy, np. imgur.com
2.Klikasz na zdjęcie prawym klawiszem myszy a następnie kopiuj adres obrazu LUB jeśli jest taka możliwość kopiujesz link znajdujący się obok obrazka. Link musi kończyć się rozszerzeniem .jpg .png lub innym.
3. Na forum klikasz ikonkę obrazka (pod ikoną pogrubienia czcionki) co spowoduje wstawienie kodu [ img][ /img].
4.Wklejasz skopiowany link pomiędzy dwa bloki : [ img] LINK [ /img]. (bez spacji !)
5. Gotowe

5
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z modem Pro Props 2
« dnia: Pią, 03 Mar 2017, 19:02:39 »
Albo zła wersja moda KIS, albo coś pokopane ze ścieżkami plików. Najlepiej daj screeny jak pliki wyglądają. U mnie działa bez zarzutu :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

6
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Pią, 03 Mar 2017, 18:52:40 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A co do wcześniejszej wypowiedzi angorka, to chodziło raczej sądzę o to, że wstydem jest robić wielki hype by potem się okazało, że chodzi o chińską wersję językową. No bez przesady. To tak jakbym zapowiadał, że napiszę ekstremalnie rozbudowanego AARa o dalekich podróżach i potem poleciał na lotnisko na wyspie :)
Otóż to, nakręcili mnóstwo ludzi a tu wychodzi w sumie mało potrzebny bajer. Jasne fajnie że KSP się rozwija tylko szkoda że zamiast dopracowywać grę piszą książkę.... A gra póki co jako taka jest słaba. Owszem dla początkujących jest super, ale w miarę zdobywania doświadczenia gdy już podnieta zejdzie okazuje się że przydałoby się zrobić jeszcze to czy tamto.

7
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z modem Pro Props 2
« dnia: Pią, 03 Mar 2017, 18:40:31 »
A wiesz jak się ten mod obsługuje ? Bo z tego co widzę w temacie nie jest to mod jako taki, a zbiór modeli do wykorzystania w modzie KIS. Zainstalowałeś KIS ?
Elementy powinny być dostępne w liście części w hangarze.

8
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Pią, 03 Mar 2017, 02:45:48 »
Od kilku tygodni Squad nakręcał hype że 2 marca ogłoszi ZAJEBISTĄ wiadomość i ZWALI NAS Z NÓG !
I oto ona : 16 Marca wychodzi nowy update a w nim będziemy mogli pograć w kerbale... po hiszpańsku !!1!one!! Ale żeby tego było mało będziemy mogli zagrać również po japońsku, chińsku i rosyjsku.
Można też wziąć udział w konkursie na napisanie komiksu/satyry itp. o kerbalach i wygrać spersonalizowaną figurkę i książkę The Kerbal Chronicles, która już niedługo ukaże się w sprzedaży.

Gracze zniesmaczeni a tymczasem w siedzibie Squad :


Ale może w końcu pojawi się polskie tłumaczenie ?
 

9
Szukam modyfikacji / Zwiększanie "głębi"
« dnia: Wto, 28 Lut 2017, 01:59:28 »
Witam

Szukam moda, lub innego sposobu na modyfikację wyglądu KSP. Nie wiem jak to nazwać więc postaram się opisać o co chodzi :D
Przeglądając zdjęcia czy to z ISS czy np. misji Apollo, Gemini itd. Ziemia  wygląda całkiem inaczej niż w KSP. Nawet jeśli zainstaluję moda 10x to Kerbin wydaje się być tak samo blisko i tak samo (słabo) wygląda, a jego rozmiar odczuwa się tylko będąc nisko nad powierzchnią. (10-30km)
Dla przykładu pozwolę się posłużyć zdjęciami kolegi Sobola oraz Nasa.
Tak to wygląda na prawdę :



A tak w grze:





Na zdjęciu mimo że jest stare widać że statek leci wysoko nad powierzchnią, a na screenach (pomijając jakość tekstur)  Kerbin zdaje się być tuż obok statku i... w zasadzie tak jest. Nie znam się na silniku gry ale widziałem kiedyś dyskusję na forum i Kerbin w rzeczywistości jest znacznie bliżej statku niż te 100-200km, a wrażenie odległości jest generowane przez odpowiednią perspektywę. Były nawet screeny jak lekko zmodyfikowanym reflektorem oświetlili pół Kerbinu z orbity, i po obliczeniach średnicy światła wyszło im że znajduje się około 20km od statku mimo że ten leciał na orbicie 100. W miarę zniżania obraz planety staje się po prostu większy.
I tu nasuwa się pytanie.. Czy można jakoś zwiększyć odległość renderowanej planety od statku ? Wydaje mi się że kilka wersji temu RSS wprowadzał takie coś ale nie jestem pewien...


Zdjęcia ukradłem stąd :D
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


10
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Pią, 30 Gru 2016, 18:17:12 »
O k***a !  To jest piękne !  :o :o
Teraz to można grać !
Na początku byłem sceptyczny, ale widzę że się nie poddałeś i wyszło z tego coś naprawdę zajebistego. Wielki szacunek !
Czekam na Eeloo   :D :P

11
Poproś o pomoc / Odp: Jak instalować mody do KSP
« dnia: Czw, 22 Gru 2016, 00:26:45 »
Lub : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

12
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Śro, 21 Gru 2016, 21:50:58 »

13
Stacje kosmiczne / Orbitalne Laboratorium "Hydra"
« dnia: Śro, 07 Gru 2016, 23:47:48 »
Orbitalne laboratorium "Hydra"

Dane techniczne : (złożona / rozłożona)
Długość : 10.3 / 17m
Szerokość : 3.8 / 8.7m
Wysokość 3.8m
Masa : 10t
Załoga : 3 miejsca mieszkalne + 1 stanowisko laboratoryjne

Orbita : 140km 45*


Konstrukcja była inspirowana na amerykańskim Skylabie. Ograniczyłem ilość modów i bawię się w stockowe konstrukcje, ta jest mała i prosta ale zarazem funkcjonalna i elegancka. Znudziło mi się budowanie ogromnych statków, i teraz staram się robić je jak najmniejsze :D
Stacja została wyniesiona w 3 lotach rakietami Diamond 3, a moduły zostały połączone na orbicie. Następnie rakietą Diamond 1 przyleciała kapsuła załogowa z inżynierem. Inżynier uruchomił system stabilizacji położenia, oraz zamontował baterie słoneczne i uruchomił komputer pokładowy.
Po pomyślnym uruchomieniu stacji, rakietą Diamond 1C przyleciał bezzałogowy statek ATV przywożąc jedzenie oraz sprzęt badawczy a kilka dni po nim, zadokowała kolejna kapsuła z astronautą.
Stacja pozostanie na orbicie około dwóch lat, po tym okresie zostanie zdeorbitowana.

Zdjęcia :























Rakieta nośna Diamond 3






Diamond 1C



Diamond 1



ATV



Nazwa pochodzi od albumu mojego ulubionego zespołu, akurat słuchałem :D
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Lista modów :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Pozdrawiam !




14
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Śro, 07 Gru 2016, 12:20:18 »
Wypuścili patcha 1.2.2.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

15
Modyfikacje / Odp: Docking Fuel Pump - łatwe tankowanie na orbicie
« dnia: Pon, 05 Gru 2016, 19:44:27 »
Nie przesadzaj, 1.2.1 jest pod tym względem akurat bardzo stabilne, w poprzednich wersjach wszystko było pokopane i owszem zdarzały się zgrzyty. Teraz pozmieniali kod i aktualnie mam ponad 60 modów (z czego połowa to pluginy), i nie dość że gra ładuje się w minutę zamiast 10, to wszystko działa zaskakująco stabilnie i płynnie. Aż czasami nie mogę uwierzyć że to ta sama gra.

Strony: [1] 2 3 ... 38