Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - snafu

Strony: [1] 2
1
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 17:58:09 »
Wersja 1.0 już na wyciągnięcie ręki, a spadochrony dalej się na siebie nakładają.
Wygląda to mało elegancko, a wręcz ohydnie!.


2
Poproś o pomoc / Odp: Mody na 0.22
« dnia: Nie, 20 Paź 2013, 17:00:03 »
Ja tam miałem z mech jebem
Trzeba było jeszcze kliknąć w niego na drzewku technologii i tam go "odkryć"

3
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 18 Paź 2013, 11:48:05 »
Ale czy jest on pod 0.22 ? jak nie to lipa bo  podmienia pliki ze stara struktura cfg  i bedzie tak, ze nie bedziesz mial zadnego modulu do wyboru.
Zobacz jak wygladaja cfg innych czesci np silnikow i w to samo miejsce i w ten sam sposob wklej do pliku cfg MJ  te linijki ktore podalem. Jak do 15 sobie nie poradzisz to wysle swoj cfg. U mnie jak i np w modzie "chatter" dziala rewelacyjnie

4
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 18 Paź 2013, 11:10:29 »
no tak plik mechjeba.
jak poczekasz do 15 i podasz maila to wysle Ci swoj.

5
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 18 Paź 2013, 05:42:19 »
Zeby dzialal nam mechjeb na poczatku kariery, wystarczy doopisac takie linijki do partt.cfg
// --- editor parameters ---
 TechRequired = start
 entryCost = 0

6
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 20:16:19 »
Chyba faktycznie dzisiaj.
info Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

7
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 08 Paź 2013, 18:08:54 »
Panie i Panowie
Nadciąga wersja 0.22
Świerze info od developerów:

 "New Milestone reached! Update 0.22 Enters Experimental Phase!"

8
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Wingsuit dude, Jeb...
« dnia: Pon, 07 Paź 2013, 09:34:47 »
Kilka lat temu skakalem ze spadochronem. Mam na koncie 54 skoki, przerwem ze wzgledow finansowych. Obecnie rowniez jak kolega wyzej latam na paralotni. Wiec w razie jakichkolwiek pytan zapraszam do mnie.

9
Propozycje & Uwagi / [Odrzucone] Usunięcie licznika postów.
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 16:32:29 »
Witam.

Zgłaszam do szanownego admina i kochanych moderatorów propozycję usunięcia licznika postów.
Przeglądając forum zauważam, że wiele postów jest pisanych na "siłę" i nie wnoszą do tematu nic poza chaosem i bałaganem.
Brak licznika zmniejszy produktywność forumowych troli, co pozwoli na utrzymanie porządku na forum, a także ułatwi innym użytkownikom przeszukiwanie niezabałaganionych tematów.
Taki eksperyment został już podjęty na innym forum na którym się również udzielam i przyniósł przerastający oczekiwania skutek.


10
z pierwszym problemem już sobie poradziłem, pozostaje jeszcze ten drugi.

11
Witam.

Próbuję sobie wyedytować ten nowy zbiornik na ksenon (xenon tank radial)  tak, aby przechowywał płynne paliwo rakietowe.
Niestety problem jest taki, że jak podmienię sobie zawartośc w pliku parts.cfg linijkę resource to po uruchomieniu kerbali, w zbiorniku mam paliwo takie jakie chce, tylko niestety silnik nie jest w stanie go pobierać. Podłączyć fuel line też się nie da. Jedynym rozwiązaniem jest montaż zwykłego zbiornika i przelewanie do niego z tych zmodyfikowanych. Ale to trochę bezsensowne rozwiązanie.

Myślę sobie też, czy jest jakiś mod który by tak jakby łączył wszystkie zbiorniki danego modułu.
Np w lądowniku wielokrotnego użytku mamy kilka zbiorników i po powrocie z planety na orbitę dokujemy do stacji i zamiast uzupełniać paliwo w każdym zbiorniku osobno, wyświetla nam jeden zbiornik zbiorczy którego tankujemy.
dzięki czekam na odpowiedz.

znalazłem coś takiego, ale to nie do końca to czego szukam
Mod Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

12
Rakiety / Odp: Mun po amerykańsku
« dnia: Nie, 28 Lip 2013, 11:38:40 »
Można prosić o wypisanie użytych modów, oraz plik craft?

13
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Nie, 28 Lip 2013, 09:02:55 »
Ludzie ogarnijcie się troszkę.
Zachowujecie się jak banda rozpieszczonych dzieciaków. Płaczecie nad tym, że nie działają Wam sejwy i dlatego cały Squad i update 0.21.1 są bee.
Przypominam, że Kerbale są w fazie rozwoju. To co mamy obecnie jest alfą czy tam inną betą i nieuniknionym jest , że twórcy zmieniają kody źródłowe, struktury plików i inne by najbardziej zoptymalizować a zarazem zaimplementować nowe rozwiązania.
To tak jakby obwiniać koncern samochodowy który wydaje nowy model samochodu o to, że do nowego modelu nie pasują części ze starego. I mamy Gienka który ma podwórku starego rozbitego gofra 2 i płacze że nie pasuje mu skrzynia biegów do jego gofra 3.
Jeżeli komuś się to nie podoba i nie może się z tym pogodzić to może lepiej niech sobie odpuści i poczeka spokojnie do wydania gotowego produktu, albo niech gra dalej na starej wersji i zaoszczędzi żałosnego lamentowania a zarazem nabijania niepotrzebnych postów. Amen.

14
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Sob, 27 Lip 2013, 13:15:38 »
Ja tam ani jednego crasha nie miałem.  Moze problem tkwi w Twojej konfiguracji kompa.

15
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Sob, 27 Lip 2013, 11:26:27 »
a robiles update czy ściągnąłeś na nowo wersję 0.21.1 ?
Też miałem problem ze sztucznym horyzontem ale usunięcie i na nowo rozpakowanie kerbali w moim przypadku pomogło, a muszę zaznaczyc, że nie używam starych saveów a z modow tylko MJ.

Tak wiec warto spróbować na nowo rozpakowac kerbale.






Strony: [1] 2