1
Łaziki / Łazik MunRover K1 [Mun] + Bonus
« dnia: Czw, 21 Mar 2013, 16:08:58 »
Po wprowadzeniu poprawki 0.19.1 zabrałem się za ponowną zabawę z łazikami,
cel: Mun, badanie kraterów księżyca załogowym łazikiem.
Przyjęte cele to wysoka stabilność łazika i niska zasobożerność.
Po wstępnych badaniach zachowania łazika na powierzchni Kerbinu, została skonstruowana prosta rakieta, której celem zostało dotarcie i bezpieczne zacumowanie łazika wraz z załogą na powierzchni Muna:
Kierunek: Mun:
Deorbitacja już nad powierzchnią Księżyca:
Ostatnia faza lądowania:
Miejsce lądowania i zarazem pierwszy zbadany krater:
Pamiątkowe zdjęcie:
W czasie pierwszej godziny misji na Księżycu, wykonano kilka testów łazika,
Pierwszy rekord pobity: łazik poruszał się stabilnie z prędkością 135 km/h,
w kolejnych dniach misji zaplanowane jest sprawdzenie maksymalnej bezpiecznej prędkości:
Skrętność łazika jest wyśmienita, w czasie jazdy gwałtowne manewry są możliwe do wykonania przy prędkości nie większej niż 15 m/s. Silniki rakietowe przyśpieszające łazik mają zapas paliwa na około 25 minut ciągłej pracy, łazik został wyposażony dodatkowo w 2 porty dokujące. W najbliższym czasie planowany jest test tankowania już na powierzchni Muna.
Na koniec zapowiedziany bonus:
Podczas testów łazika na powierzchni Kerbinu, odkryłem swoją pierwszą "Anomalię",
całkiem niedaleko kosmodromu:
Pozdrawiam!
cel: Mun, badanie kraterów księżyca załogowym łazikiem.
Przyjęte cele to wysoka stabilność łazika i niska zasobożerność.
Po wstępnych badaniach zachowania łazika na powierzchni Kerbinu, została skonstruowana prosta rakieta, której celem zostało dotarcie i bezpieczne zacumowanie łazika wraz z załogą na powierzchni Muna:
Kierunek: Mun:
Deorbitacja już nad powierzchnią Księżyca:
Ostatnia faza lądowania:
Miejsce lądowania i zarazem pierwszy zbadany krater:
Pamiątkowe zdjęcie:
W czasie pierwszej godziny misji na Księżycu, wykonano kilka testów łazika,
Pierwszy rekord pobity: łazik poruszał się stabilnie z prędkością 135 km/h,
w kolejnych dniach misji zaplanowane jest sprawdzenie maksymalnej bezpiecznej prędkości:
Skrętność łazika jest wyśmienita, w czasie jazdy gwałtowne manewry są możliwe do wykonania przy prędkości nie większej niż 15 m/s. Silniki rakietowe przyśpieszające łazik mają zapas paliwa na około 25 minut ciągłej pracy, łazik został wyposażony dodatkowo w 2 porty dokujące. W najbliższym czasie planowany jest test tankowania już na powierzchni Muna.
Na koniec zapowiedziany bonus:
Podczas testów łazika na powierzchni Kerbinu, odkryłem swoją pierwszą "Anomalię",
całkiem niedaleko kosmodromu:
Pozdrawiam!