Autor Wątek: Wieże startowe w RO i RSS  (Przeczytany 2891 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 08 Sie 2015, 09:33:04

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Witam
Wczoraj zainstalowałem sobie RO i RSS(ckan), prawie wszystko działa, tylko jak używałem stockowych wież startowych(tych do trzymania pojazdu) co jakiś czas "teleportowały" się za rakietą, kilka razy nawet w niej, zainstalowałem mod z wieżami FASA, i problem ciągle występuje, nie ważne jakich wież używam telepotują się obok ...

Sob, 08 Sie 2015, 09:58:20
Odpowiedź #1

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Użyj ClampsBeGone: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Albo zrób tak żeby wieża łączyła się z rakietą przez decoupler i wzmocnij to taśmą.



Gwoli ścisłości jest to wina Squad a nie RSS. Ten bug przydarza się też na stockowej instalce. Pojawił się wraz z premierą wersji 1.0 gdzie poszerzony został zasięg fizyki do ponad 20km. Prawdopodobnie występował już wcześniej ale przy zasięgu fizyki do 2,5km nie był wykrywalny.

Dowód: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Wieże startowe w RO i RSS
« Odpowiedź #1 dnia: Sob, 08 Sie 2015, 09:58:20 »