Autor Wątek: RemoteTech- jak obsługiwać?  (Przeczytany 16499 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 27 Lis 2014, 15:50:21

Offline Wielki Piotr

• Kapral
  • **
  • Reputacja: 3
Gram z modem RemoteTech, a raczej próbuje grać, gdyż mam duży problem z wiedzą nt. tego moda.
Nie wiem jaki każda antena ma zasięg. Mam też problem z montażem siatki radiowej. Dotychczas dawałem w satelicie A sygnał do satelity B i z satelity B do A. Czy tak muszę ustawiać każdą sondę międzyplanetarną? To nie jest elastyczne, satelita zniknie za ziemią i co z sygnałem sondy do niej? czy to tak wygląda? chyba nie
Nie wiem też czym różni się antena od satelity, ani w KSP ani nawet w rzeczywistości (nie znam się na sygnałach radiowych itd.)
Jak mam "połączyć" sondę która:
a) Jest na skraju układu słonecznego?
b) Jest np. na Eve
c) Jest na orbicie
d) Baza na Fobosie (księżycu Marsa w RSS) Chodzi mi o odległość od Ziemi, co zastosować.
Jak w ogóle ustawić te anteny czy satelity aby dobrze działała cała siatka? To że nie mogą stracić sygnału między sobą np. przez przelatującą kometę  ;D to wiem. W której części wszechświata mają być te sondy komunikacyjne też wiem.
« Ostatnia zmiana: Czw, 27 Lis 2014, 15:53:26 wysłana przez Wielki Piotr »

Czw, 27 Lis 2014, 16:00:25
Odpowiedź #1

Offline KubaAseph

• Kapral
  • **
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
Obejrzyj nowe Gwiezdne Przygody 2, tak Moskit robi cała sieć satelit z RemoteTech (tylko link bez "_").
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Czw, 27 Lis 2014, 16:01:56 wysłana przez KubaAseph »

Reklama

Odp: RemoteTech- jak obsługiwać?
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 27 Lis 2014, 16:00:25 »

Czw, 27 Lis 2014, 16:21:54
Odpowiedź #2

Offline Wielki Piotr

• Kapral
  • **
Obejrzyj nowe Gwiezdne Przygody 2, tak Moskit robi cała sieć satelit z RemoteTech (tylko link bez "_").

Dobra, zaczynam rozumieć. Tylko jeszcze jak ktoś podałby zasięg poszczególnych urządzeń RT, jak zna oczywiście.

Czw, 27 Lis 2014, 16:24:11