Autor Wątek: KSP crash  (Przeczytany 14341 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Sob, 25 Kwi 2015, 19:46:17

Offline Refax

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Siema, mam problem z modami, dostaje crasha przy ładowaniu konkretnej części ale wątpie że to przez nią, udostępniam wam logi z errorów

output_log
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
http://pastebin.com/jnx9mYSj
KSP
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
http://pastebin.com/duD7KbXE
SS z listą modów:


Czy jest tu jakiś pr0 elo yolo swagerski miszcz expert znawca KSP który powie mi czemu mam crasha? :/
« Ostatnia zmiana: Sob, 25 Kwi 2015, 19:57:07 wysłana przez Refax »

Sob, 25 Kwi 2015, 19:47:37
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Panie kochany, taki tłusty zestaw i bez Advanced Active Texture Manager? Zainstaluj go, ustaw wymuszony tryb Dx11/OpenGL i wróć z wieściami (wygooglaj jak zrobić to drugie).
« Ostatnia zmiana: Sob, 25 Kwi 2015, 21:16:27 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP crash
« Odpowiedź #1 dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 19:47:37 »

Sob, 25 Kwi 2015, 19:49:34
Odpowiedź #2

Offline Refax

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
HAHA DX11 do ksp? ja mam karte 9600 GT 512mb, tobie chodziło chyba o tego Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ! moda, mam to zainstalować?

@edit
ten mod zwiększył czas ładowania moda BoatParts i pewnie wszystkich modów, niestety idzie on do wyrzucenia -,- aha jeszcze jedno, mam 64-bit procek, której wersji ksp mam używać? dobrze byłoby wybrać x64 .exe gry ale nie wiem jak w tym przypadku to jest xD
« Ostatnia zmiana: Wto, 28 Kwi 2015, 17:55:55 wysłana przez Raynus »

Sob, 25 Kwi 2015, 20:34:08
Odpowiedź #3

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Po pierwsze. Wersja 64 jest niestabilna i niezalecana. Po drugie. Przy takiej ilości modów crash to standard. Wywal połowę, albo ciesz się z obecnej sytuacji. Dziękuję.

Reklama

Odp: KSP crash
« Odpowiedź #3 dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 20:34:08 »

Sob, 25 Kwi 2015, 20:38:41
Odpowiedź #4

Offline Refax

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
to podstawowa głupota jaką wszędzie na forach widzę, usuń połowe modów bo crash przy modach które lubisz to standard, to nie jest rozwiązanie -,-

Sob, 25 Kwi 2015, 20:47:38
Odpowiedź #5

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Jeżeli takie rozwiązanie Ci nie pasuje to naucz się mody instalować. Po pierwsze ich kompatybilność z pozostałymi, po drugie kombinuj jak i na czym oszczędzać ram i użycie silnika gry.

Reklama

Odp: KSP crash
« Odpowiedź #5 dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 20:47:38 »

Sob, 25 Kwi 2015, 21:11:29
Odpowiedź #6

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Dlatego podałem ci DWA tryby w którym może pracować KSP - odciążenie pamięci nawet o kilkadziesiąt-kilkaset MB może pomóc.

Nie podałeś swojej specyfikacji, mam skan systemu na odległość przeprowadzić że z takim oburzeniem o swojej karcie mówisz? Jesteś bardzo nieprzyjemną osobą.

Cytuj
ten mod zwiększył czas ładowania moda BoatParts i pewnie wszystkich modów, niestety idzie on do wy*ebania

Do tego wulgarnym leniem, który nie umie przeczytać instrukcji. Nie poczuwam się do dalszej pomocy, to nie ma sensu.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 25 Kwi 2015, 21:16:02
Odpowiedź #7

Offline Refax

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
że co? nie, mod Active Texture Management, powoduje że gra ładuje się dłużej, usunąłem BoatParts, ale nic nie dało, ale czekaj spróbuje jeszcze 2 wersji tego moda, bo użyłem tych na x64 a nie x86, mam 4giga ramu, mam wybuchowy charakter, nie mam złych intencji wobec forum i ludzi na nim zarejestrowanych (wysadzanie serwa w spejs, spam, hackowanie, JihadJeep za brak pomocy, etc)
« Ostatnia zmiana: Sob, 25 Kwi 2015, 21:18:37 wysłana przez Refax »

Reklama

Odp: KSP crash
« Odpowiedź #7 dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 21:16:02 »

Sob, 25 Kwi 2015, 21:18:01
Odpowiedź #8

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
...Przeczytaj wielki, wyboldowany tekst w temacie moda na oficjalnym forum. Ach, niech będzie że przekleję:


Cytuj
The first load will take a VERY long time (can be upwards of an hour) and it might take multiple runs if you are close to the memory limit. So sit back and let it load, if it crashes, just bring it up again. Eventually it will load fully. Exit, then load again. It will then load VERY fast, and fully utilize DXT compression/loading.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 25 Kwi 2015, 21:19:36
Odpowiedź #9

Offline Refax

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
dobra, to mam użyć x86 aggressive version czy basic? aha i KSPIExtension mod mam wkleić do GameData czy do folderu plugin w folderach modów które tego pluginu potrzebują?
« Ostatnia zmiana: Sob, 25 Kwi 2015, 21:23:09 wysłana przez Refax »

Reklama

Odp: KSP crash
« Odpowiedź #9 dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 21:19:36 »

Sob, 25 Kwi 2015, 21:20:24
Odpowiedź #10

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Z takim zestawem? Bierz Aggressive. Ile masz RAM w komputrze?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 25 Kwi 2015, 21:26:57
Odpowiedź #11

Offline Refax

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
procek 64bit, 4giga ramu, wersja moda ma być x64 czy x86?

Reklama

Odp: KSP crash
« Odpowiedź #11 dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 21:26:57 »

Sob, 25 Kwi 2015, 22:03:56
Odpowiedź #12

Offline SPS 22

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
Mody dodające sporo części mocno obciążają grę, więc zredukuj ilość części. Wywal wszystko czego nie używasz bądź możesz zastąpić innym. Zainstaluj sobie Procedural Parts dzięki niemu będziesz mógł pozbyć się standardowych zbiorników paliwa, baterii i reszty dupereli. Zainstaluj ATM, zmniejsz ustawienia graficzne na mniejsze. Trzeba trochę pokombinować.


Sob, 25 Kwi 2015, 22:10:27
Odpowiedź #13

Offline Refax

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
ok zaraz coś ogarne z tym ATM, teraz właśnie odpala mi sie gra, czy może mi w końcu ktoś odpowiedzieć której wersji Active Texture Managera mam używać, aggressive x86 czy x64? obecnie użyłem x86 pod 32 bitowy .exe gry, ale chce sie upewnić czy to dobrze...

Reklama

Odp: KSP crash
« Odpowiedź #13 dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 22:10:27 »

Sob, 25 Kwi 2015, 22:18:48
Odpowiedź #14

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
x86 = 32bit
x64 = 64 bit

 

Crash KSP

Zaczęty przez kapi20

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 4916
Ostatnia wiadomość Czw, 29 Paź 2015, 16:38:17
wysłana przez aleksybujara
Po wczytaniu save'a "crash"

Zaczęty przez Szata

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 8341
Ostatnia wiadomość Sob, 17 Sty 2015, 19:09:41
wysłana przez Szata