Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Problemy z modyfikacjami => Wątek zaczęty przez: Akinori w Nie, 30 Lis 2014, 01:46:22

Tytuł: BahamutoD's Adjustable Landing Gear - Błąd systemu kolizji
Wiadomość wysłana przez: Akinori w Nie, 30 Lis 2014, 01:46:22
Witam wszystkich.
Moim problemem są koła wtapiające się w podłoże co zostało uwiecznione na grafice poniżej. Chwilę po zrobieniu Print Screena pojazd całkowicie zapada się w podłożu. Umieściłem po dwa różej wielkości koła by pokazać że to nie jest awaria pojedynczej części.

(http://i59.tinypic.com/1238tbp.png)

Problemem nie jest wadliwe współdziałanie modów ponieważ nie było różnicy pomiędzy grą uruchomioną z ponad dwudziestoma modami a zupełnie czystą (z tej drugiej pochodzi grafika).
Gdyby były potrzebne jeszcze jakieś informacje z chęcią je udostępnię bo mogłem coś pominąć. :)

Aktualnie korzystam ze steamowej wersji 0.25 (zwykle x64 ale na 32bit jest ten sam problem).
System operacyjny: Windows 10 64bit (testowy)
Pamięć RAM: 2x4GB DDR3 1333 MHz
Procesor: Intel Core I5-4570 4x3,2GHz
Karta graficzna: GeForce GTX 660 2GB vRAM
Oraz dysk SSD na którym mam zainstalowany system, steam i KSP: Plextor 128GB
Tytuł: Odp: BahamutoD's Adjustable Landing Gear - Błąd systemu kolizji
Wiadomość wysłana przez: KubaAseph w Nie, 30 Lis 2014, 10:20:59
Spróbuj zamontować w kadłubie a nie na skrzydłach. Jak masz usuń Firespritter. Graj na x32.
PS. To nie poleci.
Tytuł: Odp: BahamutoD's Adjustable Landing Gear - Błąd systemu kolizji
Wiadomość wysłana przez: Kadaf w Nie, 30 Lis 2014, 10:40:12
Jak doda lotki, to poleci całkiem zwinnie :) Niestety modowe podwozia bardzo często robią takie jaja, bahamuto nie testowałem, ale podwozie z KAXa zachowuje się często dokładnie tak samo. Jak widzę to większe się zapada, ale to mniejsze nie, więc cóż, stosuj tylko to mniejsze, albo koła stockowe. Dodatkowo gra "nie lubi" przedziwnych konfiguracji, czyli sugeruję stosowanie popularnego trójpunktowego podparcia, bo tu to faktycznie widzę jakieś grube wydziwianie.
Tytuł: Odp: BahamutoD's Adjustable Landing Gear - Błąd systemu kolizji
Wiadomość wysłana przez: Akinori w Nie, 30 Lis 2014, 13:28:34
(http://i59.tinypic.com/2zoc0nm.png)

Niestety problem nadal występuje. Powyższy i poprzedni pojazd zbudowałem tylko po to by zobrazować problem i nie miałem zamiaru nimi latać. Wszystkie pozostałe mody usunięte. Wersja 32bit.
Tytuł: Odp: BahamutoD's Adjustable Landing Gear - Błąd systemu kolizji
Wiadomość wysłana przez: Kadaf w Nie, 30 Lis 2014, 14:12:52
Takie uroki modów, jedyne co do czego możesz mieć zawsze pewność że zadziała, to stock. Próbowałeś ładować na pas samolot ze złożonym podwoziem? Inna opcja jaka mi przychodzi do głowy to podwyższenie całego samolotu w SPH, bo może jest za nisko nad "podłogą" i się też tak wczytuje?
Tytuł: Odp: BahamutoD's Adjustable Landing Gear - Błąd systemu kolizji
Wiadomość wysłana przez: Akinori w Nie, 30 Lis 2014, 15:37:02
Niestety o ile czegoś nie przeoczyłem to ten mod nie składa kół :/
Szkoda bo jak przeczytałem o nim tutaj na forum to się podjarałem :P
Tytuł: Odp: BahamutoD's Adjustable Landing Gear - Błąd systemu kolizji
Wiadomość wysłana przez: KubaAseph w Nie, 30 Lis 2014, 16:22:46
Nie składa kół? Wywal moda, odpal grę i zainstaluj znowu.
Tytuł: Odp: BahamutoD's Adjustable Landing Gear - Błąd systemu kolizji
Wiadomość wysłana przez: Akinori w Nie, 30 Lis 2014, 18:18:15
Reinstalacja gry i modu pomogła! Dziękuję wam bardzo :)
Tytuł: Odp: BahamutoD's Adjustable Landing Gear - Błąd systemu kolizji
Wiadomość wysłana przez: KubaAseph w Nie, 30 Lis 2014, 18:41:43
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Reinstalacja gry i modu pomogła! Dziękuję wam bardzo :)

W zasadzie wystarczyłby reins moda.
Na przyszłość - jeżeli są problemy z modem, przeinstaluj go.