Ujemny science? Albo wysadź w powietrze to laboratorium i zrób nowe i od początku jeszcze raz twórz science w laboratorium, albo czekaj sprawdze gdzie to jest w plikach gry...
W pliku persistent znajdź pojazd ze zbugowanym laboratorium. miejsce z tym pojazdem będzie wyglądać mniej więcej tak:
VESSEL
{
pid = jakiś ciąg liter i cyfr
name = nazwa pojazdu
Dalej będą jakieś informacje o lokalizacji tego pojazdu itp (może przydać się do rozpoznania konkretnego pojazdu jeśli masz kilka pojazdów z laboratoriami) i trochę dalej powinno być coś takiego:
MODULE
{
name = ModuleScienceLab
isEnabled = Chyba tutaj będzie True ale nwm
dataStored = 181.922
storedScience = -2488.611
Tu już chyba wiadomo co robić. Ale jeśli nie pamiętasz ile data oraz science było w laboratorium zanim zrobiło się na nim ujemne science, to lepiej to laboratorium wysadzić w powietrze i wystrzelić nowe.
@down Jak zamienił się w spadającą gwiazdę, to dobrze