Autor Wątek: czy da się przesunąć muna "deorbitować"  (Przeczytany 2246 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 22 Lip 2017, 17:47:05

Offline groszek4512

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
jak w temacie czy jest możliwe deorbitować muna i w miare móc sterować jego nową orbitą?kiedyś widziałem jak ktoś przeniósł gilly.(jeśli chodzi o muna mogą to być edytowane silniki ze zwiększonym ciągiem i impulsem)Pytanie tylko czy ktoś potrafiłby zbudować taki slinik planetarny?(cheat na nieskończone paliwo jest raczej niezbędny)
« Ostatnia zmiana: Sob, 22 Lip 2017, 18:23:28 wysłana przez groszek4512 »

Nie, 23 Lip 2017, 10:09:59
Odpowiedź #1

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Niemożliwa jest deorbitacja planety, poruszają się one po "szynach" na stałe określonych przez silnik gry, a to co widziałeś to pewnie zasługa moda HyperEdit. A budowa silnika to kwestia zmiany odpowiedniej wartości ciągu, wytrzymałości termicznej i impulsu właściwego.

Reklama

Odp: czy da się przesunąć muna "deorbitować"
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 23 Lip 2017, 10:09:59 »

 

"Sztywność" sieci komunikacyjnej w Remote Tech

Zaczęty przez Wielki Piotr

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 4237
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Gru 2014, 23:01:12
wysłana przez Wielki Piotr
Kontrakt: "Sprowadź Kerbala z orbity"

Zaczęty przez Neddyy

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 5721
Ostatnia wiadomość Wto, 05 Maj 2020, 12:17:16
wysłana przez Neddyy
[Rozwiązane] Jak "zapisać" statek na orbicie

Zaczęty przez uiuin

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1924
Ostatnia wiadomość Wto, 14 Paź 2014, 20:56:01
wysłana przez uiuin
PRZENIESIONY: "Punkt śmierci" na Mun

Zaczęty przez Raynus

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1446
Ostatnia wiadomość Śro, 17 Lip 2013, 02:05:35
wysłana przez Raynus
Problem "too many heap sections"

Zaczęty przez MrMiodek125

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 4179
Ostatnia wiadomość Pon, 26 Maj 2014, 22:08:42
wysłana przez Raynus