Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Tutoriale => Poproś o pomoc => Wątek zaczęty przez: dallahpl w Czw, 21 Maj 2015, 09:55:53

Tytuł: Problem natury konstrukcyjnej :)
Wiadomość wysłana przez: dallahpl w Czw, 21 Maj 2015, 09:55:53
Witam szlachte!

Panowie, jak to jest, że udaje wam się połączyć samolot z rakietą? Np. każdy wahadłowiec podpinacie pod rakietę nośną, tak jak kolega Cyrylo w tym wątku: http://forum.kerbale.pl/statki-kosmiczne/wahadlowiec-'kangur'/

albo jak kolega Bill2462 w tym wątku włożył małą rakietę w wahadłowiec http://forum.kerbale.pl/statki-kosmiczne/projekt-hermes-misja-na-vall/

Pozdrawiam
Dallahpl
Tytuł: Odp: Problem natury konstrukcyjnej :)
Wiadomość wysłana przez: SPS 22 w Czw, 21 Maj 2015, 11:22:01
Ja tam zawsze biorę hydraulic detachment manifold do spięcia promu z rakietą tak jest najprościej.
Tytuł: Odp: Problem natury konstrukcyjnej :)
Wiadomość wysłana przez: dallahpl w Czw, 21 Maj 2015, 14:40:55
Czyli co? Budujesz statek, Budujesz rakiete, oba (obie:D) na pas startowy > samolotem podjezdzasz pod rakiete i jakims sposobem pakujesz ja do srodka/podczepiasz?
Tytuł: Odp: Problem natury konstrukcyjnej :)
Wiadomość wysłana przez: KebabKerman w Czw, 21 Maj 2015, 15:07:45
A nie łatwiej wszystko połączyć w VAB?
Tytuł: Odp: Problem natury konstrukcyjnej :)
Wiadomość wysłana przez: Diakon w Czw, 21 Maj 2015, 15:25:42
Ja promy kosmiczne buduję tak:

1)Prom buduję i wyważam;
2)Doczepiam odczepiacz(głupio to brzmi);
3)Buduję nośną i wyważam wraz z promem.

Jeżeli masz jakiś problem z budową nośnej (dziwna symetria) możesz zmienić "korzeń" pojazdu na zbiornik rakiety.

A jeżeli chcesz podczepić samolocik(może jakiś elektryczny śmigłowy z modów) i wysłać na Eve, Dunę tudzież Laythe, wystarczy zmienić część główną(czyli wspomniany "korzeń") na część za którą zamontujesz i zapisać w zakładce "Subassembly" (w zaawansowanych zakładkach będzie).

To chyba mój najdłuższy post w ostatnim czasie :)

PS: Bill zrobił samolot typu SSTO(jednostka zdolna do wyjścia na orbitę bez odrzucania żadnej części).
Tytuł: Odp: Problem natury konstrukcyjnej :)
Wiadomość wysłana przez: ShookTea w Czw, 21 Maj 2015, 15:30:34
Koledze chyba chodzi o interfejs :P

Od którejś tam wersji można zarówno w VAB, jak i w SPH ładować projekty z obydwóch budynków (w oknie "Open" są na górze zakładki). Oprócz tego, jeśli już coś zbudowałeś, możesz zrobić tzw. merge, czyli do otwartej obecnie (np. w VAB) rakiety dołożyć zbudowany np. w SPH samolot.
Tytuł: Odp: Problem natury konstrukcyjnej :)
Wiadomość wysłana przez: kapacity w Sob, 23 Maj 2015, 03:08:38
Skorzystam z tematu :]
Sam próbowałem skonstruować prosty samolot wynoszony przez rakietę na trajektorię suborbitalną. Był on przymocowany z boku rakiety, tak jak wahadłowce. Ustawiłem ciąg silników tak aby punkt wypadkowy ciągu tych silników był pod środkiem masy.  Problem pojawia się przy zużywaniu paliwa. Środek masy przesuwa się w stronę samolotu i w pewnym momencie wywraca mi cały zestaw.  Nie mam pomysłu jak to rozwiązać. Próbowałem ręcznie regulować ciąg jednego z silników podczas lotu ale to jest zbyt trudne. Tutaj przydała by się jakaś automatyka. Podziwiam tych którym się to udało. Może rozwiązanie jest proste ale ja na tą chwilę go nie widzę, więc proszę o radę.
Tytuł: Odp: Problem natury konstrukcyjnej :)
Wiadomość wysłana przez: Robson w Sob, 23 Maj 2015, 03:56:08
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tutaj przydała by się jakaś automatyka.

Proszę bardzo:

https://kerbalstuff.com/mod/510/Throttle%20Controlled%20Avionics%20-%20Continued
Tytuł: Odp: Problem natury konstrukcyjnej :)
Wiadomość wysłana przez: kapacity w Sob, 23 Maj 2015, 10:45:15
A dziękuję.  To może być dobre.