Autor Wątek: Problem "too many heap sections"  (Przeczytany 4179 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 25 Maj 2014, 11:55:42

Offline MrMiodek125

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Witajcie podczas włączania Kerbali ładują mi się one do połowy, a potem wyskakuje error
"too many heap sections" Proszę pomóżcie

Ps: Mam zainstalowane mody, na których obecnie gra Moskitgp
B9 Interim
Ambient Light Adjustment
Cacteye Telescope
Custom Biomes
Deadly Reentry
Distant Object
Editor Extensions
Kerbal Engineer
Ehanced Navball
Ferram Aerospace Research
Firespitter
HullCamVDS
Improved Chase Camera
KAS
KAX
Kerbal Construction Time
Kethane
Kerbal Joint Reinforcement
Shuttle Engines
Asteroid Cities
Science Library
Infernal Robotics
MK2 Expansion
MK3 Refit
Docking Port Alignment
Notatki
Part Catalog
Procedural Fairings
Remote Tech
SCANsat
Science Alert
TAC Life Support
TAC Fuel Balancer
Alternate Resource Panel
Kerbal Alarm Clock
Tweakable Everything
Modular Kolonization System
Universe Replacer
Interstellar
Trim Indicators

« Ostatnia zmiana: Nie, 25 Maj 2014, 12:10:50 wysłana przez MrMiodek125 »

Nie, 25 Maj 2014, 12:02:59
Odpowiedź #1

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Jak sam mówisz, masz dużo modów. Błąd może być spowodowany zbyt małą ilością pamięci RAM.

Reklama

Re: Problem "too many heap sections"
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 25 Maj 2014, 12:02:59 »

Nie, 25 Maj 2014, 12:05:53
Odpowiedź #2

Offline MrMiodek125

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Czy jest jakiś sposób żeby dać więcej RAM'u do KSP?

Nie, 25 Maj 2014, 12:07:53
Odpowiedź #3

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
-> tytuł tematu nie mówi nic na temat błędu. Popraw go na szczegółowy.
-> nie mam pojęcia na jakim systemie dziala gra i jakich modów używasz.
-> przyczyny i rozwiązania już są dostepne na oficjalnym forum KSP.




Dokup RAM, wywal częsc modów.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: Problem "too many heap sections"
« Odpowiedź #3 dnia: Nie, 25 Maj 2014, 12:07:53 »

Nie, 25 Maj 2014, 12:24:35
Odpowiedź #4

Offline MrMiodek125

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Podał byś link do tego forum?

Nie, 25 Maj 2014, 13:04:10
Odpowiedź #5

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Kilka rzeczy. Po pierwsze, podaj specyfikację kompa. RAM, procesor itd. Po drugie. Link do forum znajdziesz na oficjalnej stronie KSP lub jeśli jesteś ultra leniwy masz Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Tam są odpowiedzi na problemy związane z modami. Z góry uprzedzam. Nikt nie da Ci bezpośredniego linka do twojego problemu, tego musisz poszukać sam. Podstawowy angielski wymagany. Na przyszłość przemyśl błąd sam i wyciągnij wnioski. Nie ładuję się = przeciążenie kompa. To chyba oczywiste?

Reklama

Odp: Problem "too many heap sections"
« Odpowiedź #5 dnia: Nie, 25 Maj 2014, 13:04:10 »

Nie, 25 Maj 2014, 13:07:52
Odpowiedź #6

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Wielokrotnie zbyt dużo modów, Nie tylko RAM kwiczy, ale też zależności między nimi, bo każdy z tych modów to robota kogoś innego, więc każdy inaczej moduje. Moim zdaniem przy takiej ilości modów uratować cię może tylko żarliwa modlitwa, a może i pielgrzymka do Częstochowy. Bez tego marne szanse, że ci kerbale będą stabilnie chodzić. Ogranicz się do maksimum 10 modów.

Pon, 26 Maj 2014, 22:08:42
Odpowiedź #7

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Popraw temat. Streść w nim czego dotyczy problem.

Reklama

Odp: Problem "too many heap sections"
« Odpowiedź #7 dnia: Pon, 26 Maj 2014, 22:08:42 »

 

"Sztywność" sieci komunikacyjnej w Remote Tech

Zaczęty przez Wielki Piotr

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 4236
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Gru 2014, 23:01:12
wysłana przez Wielki Piotr
Kontrakt: "Sprowadź Kerbala z orbity"

Zaczęty przez Neddyy

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 5721
Ostatnia wiadomość Wto, 05 Maj 2020, 12:17:16
wysłana przez Neddyy
[Rozwiązane] Jak "zapisać" statek na orbicie

Zaczęty przez uiuin

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1924
Ostatnia wiadomość Wto, 14 Paź 2014, 20:56:01
wysłana przez uiuin
PRZENIESIONY: Problem z chat"em

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1101
Ostatnia wiadomość Nie, 25 Maj 2014, 15:46:24
wysłana przez ingwden
czy da się przesunąć muna "deorbitować"

Zaczęty przez groszek4512

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 2245
Ostatnia wiadomość Nie, 23 Lip 2017, 10:09:59
wysłana przez JackRyanPL