Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Tutoriale => Poproś o pomoc => Wątek zaczęty przez: Zerdzio w Nie, 20 Paź 2013, 09:13:21

Tytuł: [Rozwiązane] Mody na 0.22
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Nie, 20 Paź 2013, 09:13:21
Mam takie głupie pytanie na które na pewno wszyscy znają odpowiedź, zainstalowałem sobie KW Rocketry mam to w drzewku zbadane, bo po prostu dodaje to do istniejących rzeczy do zbadania(nie wiem jak inaczej to napisać) ale w Vab mam je zaciemnione lekko, nie mogę ich wybrać
Tytuł: Odp: Mody na 0.22
Wiadomość wysłana przez: Bartenn w Nie, 20 Paź 2013, 10:04:26
Nie możesz ich wybrać jako część główną czy nie możesz ich wybrać jak masz część główną?
Tytuł: Odp: Mody na 0.22
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Nie, 20 Paź 2013, 12:28:37
W tym problem że w ogóle nie mogę ich wziąć, mam już jakiś command pod i nic
Tytuł: Odp: Mody na 0.22
Wiadomość wysłana przez: snafu w Nie, 20 Paź 2013, 17:00:03
Ja tam miałem z mech jebem
Trzeba było jeszcze kliknąć w niego na drzewku technologii i tam go "odkryć"
Tytuł: Odp: Mody na 0.22
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Wto, 22 Paź 2013, 20:49:46
Ok problem rozwiązany, na innym savie po zbadania działa
Temat do zamknięcia


Zrobione // Raynus