Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Tutoriale => Poproś o pomoc => Wątek zaczęty przez: Wielki Piotr w Nie, 28 Gru 2014, 20:47:55

Tytuł: Modular Kolonization System
Wiadomość wysłana przez: Wielki Piotr w Nie, 28 Gru 2014, 20:47:55
Witam
To znów ja...
Problem jest taki że MKS mi szwankuje. A mianowicie nie działają opcje wydobycia i tworzenia surowców (wody itd.) gdy wywalę Toolbara i USItools przez które zmienia mi się skybox oraz inne bóg wie jakie rzeczy.
Z Toolbarem i USItoolsem mod chyba działa, są opcje produkcji ... albo reaktor który wcześniej nie działał działa (szczegółów jeszcze nie ogarniam, jakie składniki potrzeba do produkcji itp.) ale tych zmian być nie powinno.
Instalowałem dziesiątki modów więc raczej zainstalowane jest dobrze.
Wersja moda jest zgodna z wersją gry.

Tytuł: Odp: Modular Kolonization System
Wiadomość wysłana przez: Bill2462 w Nie, 28 Gru 2014, 21:21:53
Reinstal wszystkich  modów. To powinno pomóc. 
Tytuł: Odp: Modular Kolonization System
Wiadomość wysłana przez: Diakon w Nie, 28 Gru 2014, 22:29:57
Mod od umbra space industries...
Twój post jest napisany dość chaotycznie, nie wiem co szwankuje. Jeżeli chodzi o produkcję, spróbuj umieścić pojemnik na produkt w jednym słupie co rafinerie, z skyboxem nie wiem co nie tak, ale może ten USItools coś grzebie...
Tytuł: Odp: Modular Kolonization System
Wiadomość wysłana przez: Wielki Piotr w Pon, 29 Gru 2014, 15:51:29
Tak w ogóle to ja nie potrafię tego moda obsługiwać. Ale oglądam zagraniczne filmy graczy na youtube i powoli ogarnę ten mod. Po filmach widzę że raczej to moja nieumiejętność używania moda jest największym problemem.
A jak ktoś napisze kilka wskazówek do użytkowania moda to będę bardzo wdzięczny.
Tytuł: Odp: Modular Kolonization System
Wiadomość wysłana przez: Diakon w Pon, 29 Gru 2014, 17:27:05
Ja gram z karbonitem i muszę umieścić zbiorniki w jednym "słupie" co rafinerie (z wiertłami jakoś działa )
Tytuł: Odp: Modular Kolonization System
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Pon, 29 Gru 2014, 17:29:20
Z tego co wiem, rury doprowadzające surowiec do zbiorników muszą być zamontowane niż odwrotnie, bo w przypadku Kethanu działa to jak "ujemne" spalanie paliwa, z perspektywy programowania, czyli zbiornik paliwa musi mieć rury DO urządzenia produkcyjnego, jeśli nie jest zamieszczony w linii.
Tytuł: Odp: Modular Kolonization System
Wiadomość wysłana przez: Wielki Piotr w Pon, 29 Gru 2014, 18:06:10
Czy nie jest tak że np. w module "mobile rafinery" trzeba dostarczyć ("inputs"): minerals, energię,
spareparts i punchcards żeby odebrać wytwory: metals, polymers, chemicals do "baniaka" na te surowce.
W teorii łatwe, w praktyce trudniejsze.
Nie mam pojęcia w większości które to produkty końcowe, a który to półprodukty, a tych produktów jest jednak trochę. Niby fajnie ale po ogarnięciu tego.
Mod jest dość zawiły a składników jest wiele, ja i z dokładnym spolszczeniem miałbym problem.
Miałem problem ze znikaniem kerbali z modółów, ale przypomniałem sobie że sam kasowałem pliki ze Squad. Aż wstyd się przyznać. Ale koniec końców skończyło się wywalanie do pulpitu gry po wyrzuceniu części stockowych rzeczy.