Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Tutoriale => Poproś o pomoc => Wątek zaczęty przez: angorek w Pią, 19 Lut 2016, 12:57:23

Tytuł: Mechaniczne ramiona do wahadłowców.
Wiadomość wysłana przez: angorek w Pią, 19 Lut 2016, 12:57:23
Witam

Panowie, czy ktoś z was zbudował coś takiego jak mechaniczne ramię/manipulator na wahadłowcu ?
Jeśli tak to w jaki sposób ? Są jakieś warte uwagi mody ?
Zbudowałem sobie małe ramię, niestety zachowuje się jakby było z gumy, nawet przy bardzo powolnych ruchach ze stosunkowo lekkim ładunkiem bo miał coś koło 0.5t. Co prawda działa na tyle dobrze że można coś wyciągnąć z ładowni i wyrzucić w kosmos, ale nie ma szans by coś załadować albo np. podłączyć do stacji. Używam stockowych dwuteowników i elementów z Infernal Robotics.
(https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12715276_917504628365772_1640602256428567507_n.jpg?oh=217547bdfdaf824a944e11202f4f6b21&oe=57286ED6)
Tytuł: Odp: Mechaniczne ramiona do wahadłowców.
Wiadomość wysłana przez: Sobol w Pią, 19 Lut 2016, 13:16:08
Robotic Arms Pack posiada on Canad Arm oraz wysięgnik dla Burana poza tym nic mi nie wiadomo o jakiś podobnych.
Tytuł: Odp: Mechaniczne ramiona do wahadłowców.
Wiadomość wysłana przez: angorek w Pią, 19 Lut 2016, 15:14:52
Ogarnąłem !  :D Po zmianie opcji zawiasów wszystko śmiga. Prędkość 0.05, przyśpieszenie 4 i działa super nawet z 1 tonowym ładunkiem, przy masie wahadłowca 7.5 tony. Przy prędkości 0.1 niestety SAS nie daje rady go utrzymać równo i trochę nim rzuca.