Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Tutoriale => Poproś o pomoc => Wątek zaczęty przez: Folv w Wto, 26 Lis 2013, 13:13:04

Tytuł: Jak ustawie nia skrótów klawiszy i sprawdzić ciężar elemntów ?
Wiadomość wysłana przez: Folv w Wto, 26 Lis 2013, 13:13:04
Witam

Może mi ktoś podpowiedzieć jak :
Dzięki za odpowiedzi.
Tytuł: Odp: Jak ustawie nia skrótów klawiszy i sprawdzić ciężar elemntów ?
Wiadomość wysłana przez: Shinzo w Wto, 26 Lis 2013, 14:57:48
1. Jeśli masz na myślii światła w symetrii to wybranie jednego przypisze wszystkie do tej samej grupy. Można to obejść tylko w jeden znany mi sposób. Zamiast np. 6-krotnej, ustawiasz odpowiednio dwie 3-krotne i wtedy możesz przypisać połowę świateł do jednej grupy, a drugą połowę do drugiej.
A jeśli chciałbyś po prostu móc zgasić część świateł jakimś klawiszem to przypisz te wybrane do grupy. Potem w trakcie lotu, dajesz U - zapalaja się wszystkie, dajesz np. 1 - gaszą się te wybrane i śmiga.
Możesz też wyrzucić z zakłądki utylity część świateł, wtedy U ich po prostu nie zapali.

2. Nie można obracać o mniejszy kąt. Jednak czasem można przesunąć część, np na okrągłym zbiorniku, o kawałek i z tamtego miejsca ustawić kąt jaki chcemy. Mozliwe że musisz zmienic ustawienie symetrii z tego kanciastego na okrągłe (przycisk obok tego do ustalania krotności symetrii). Wtedy gra przestaje ustawiać "na szyny" przyczepiany element i mamy więcej opcji. Jednak pilnuj wtedy symetrii bo czasem wychodzą przez to cuda... :/

3. Chyba sie nie da, a jeśli jest to możliwe to co najwyzej za pomocą C albo V, jak żadna z tych opcji nie działa to niestety.

4. Nie ma takiej opcji.

5. Wystawiasz element na lunchpad i odpalasz mapę. Na krawędzi po prawej masz schowaną zakładkę pod ikonką i od informacja, tam znajdziesz szukaną masę. Ten sam patent oczywiscie działa i na orbicie, czy w trakcie lotu.
Inna opcja to z lunch pada przejscie do centrum radarowego i odszukanie tej samej zakładki, ale wcześniejszy sposób jest chyba wygodniejszy, co nie?

6. Taśma, albo doki. Z tym że taśma i pewniejsza i łatwiejsza w użyciu. Jeśli jednak decydujemy sie na doki to to działa tak, że jak tylko gra wczyta pojazd na lunch padzie i fizyka zaskoczy, elementy zadokują do siebie i zamkniesz np wspomniane koło. Jednak trzeba pamiętać, żeby przyczepić doki do właściwych elementów. Jest to trochę kłopotliwe, ale do zrobienia.