Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Tutoriale => Poproś o pomoc => Wątek zaczęty przez: Marysiek w Pon, 20 Maj 2013, 13:28:55
-
Cześć, jestem Maciek, jestem nowy na forum.
Od kilku dni gram sobie w kerbale, ale mam pewien problem.
Chcę wysłać na muna bezosobowy łazik, jestem on zapisany jako projekt i teraz czy mogę połączyć go z projektem jakiejś rakiety? Czyli tak jakby otworzyć dwa projekty w jednym? czy do łazika muszę zbudować nową rakiete?
Chodzi o to, że często piszecie, że np. łazik zostanie wyniesiony w przestrzeń sprawdzoną wcześniej rakietą. Czyli domyślam się, że podczepicie łazik do tej istniejącej już rakiety:)
Mam nadzieje, że moje pytanie jest dość jasne:)
-
Gra nie ma wbudowanej opcji łączenia projektów, lecz możesz do tego zainstalować mod Subassembly Saver/Loader (http://kerbalspaceport.com/subassembly-saver-loader/).
-
O to może ja napisze zeby nie tworzyc nowego tematu. Da rade zamienić kokpit bez tworzenia od nowa całej rakiety ?
-
Da rade zamienić kokpit bez tworzenia od nowa całej rakiety ?
Luko, nie, ale dojdzie to ponoć (wg. zapowiedzi Harva) w 0.20. Chyba, że pobawisz się właście Subassembly Loaderem, ale to zależy od kokpitu i konstrukcji.
-
Super, dzieki wielki :)
-
Też dzięki za odp ; D
-
Nigdzie nie mogę go znaleźć. Dacie działającego linka do pobrania tego moda? I czy działa z najnowszą wersją gry?
-
1) Odkop. Ale mniejsza o to
2) Po co Ci mod skoro od dłuższego czasu (0.22) mamy stockowy system subassembly, pozwalający łączyć projekty bez używania modów?
-
Tyle że od 0.90, gdzie zmodyfikowano interfejs VABa, dostęp do menu subassembly jest na dodatkowej liście. Trzeba kliknąć strzałkę nad listą części i wybrać ikonę pociachanej rakiety. Mam nadzieję, że instrukcja używania niepotrzebna.