• Jak instalować mody do KSP 2 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Jak instalować mody do KSP  (Przeczytany 13134 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 20 Gru 2016, 20:14:49

Offline MATI212

• Szeregowy
  • *
  • Reputacja: 2
Dzień dobry. Gram w KSP już od pół roku, na "biednym" stocku, i poczułem że potrzebuje modów, aby zacząć dobrze się bawić.
Tak więc moje pytanie brzmi:Jak instalować mody?

UWAGI:
1.Mam linuxa
2.Mam linuxa
3.Grę zakupiłem na steamie
Kiedyś myśleliśmy że to niemożliwe... aż przyszedł ktoś, kto o tym nie wiedział i to zrobił.

Wto, 20 Gru 2016, 20:34:29
Odpowiedź #1

Offline Skyline

• Kapral
  • **
  • Reputacja: 28
  • YT-Ber Cinematiców KSP
Naprawdę ? -.-

Taki masz problem wpisać w gugla "CHOW TO INSTAL MODZ IN KERBAL SPEJS PROGRAM". Jak chcesz być dokładny, to możesz dodać "IN WERŚON [TU WPISZ WERSJE GRY]"
I wyskoczy ci pierdyliard TUTORIALI CHOW TO ISTAL MODZ IN KERBAL SPEJS PROGRAM.

(TU BYŁO BRZYDKIE SŁOWO)

Sorry, zapomniałem doczytać , że masz linuksa.

W takim razie "CHOW TO INSTAL MODZ IN KERBAL SPEJS PROGRAM ON LINUKS"

Tłuk!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Jak instalować mody do KSP
« Odpowiedź #1 dnia: Wto, 20 Gru 2016, 20:34:29 »

Wto, 20 Gru 2016, 21:08:08
Odpowiedź #2

Offline chudya

• Szeregowy
  • *
    • Strona o mnie
Tłuk!

To super, że jesteś superaktywnym supergraczem, ale wyzywać nikogo chyba nie musisz?...
I, nawet gdyby kolegę potraktować jako lenia, to właśnie tak można było napisać. Nic więcej.
Pozdrawiam
Artur

Wto, 20 Gru 2016, 21:15:26
Odpowiedź #3

Offline NiezidentyfikowanyObiekt

• Szeregowy
  • *
  • Reputacja: 6
INSTALACJA MODÓW W KERBAL SPACE PROGRAM

Jeżeli nie znasz lokalizacji plików gry najeżdżasz kursorem na grę i klikasz prawy przycisk myszy, następnie klikasz we "właściwości".

Następnie wybierasz zakładkę "pliki lokalne" i wciskasz "przeglądaj pliki lokalne".

Pojawi się okienko z plikami gry "FOLDER GRY".