Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Tutoriale => Poproś o pomoc => Wątek zaczęty przez: xatem w Pon, 03 Gru 2012, 21:41:50

Tytuł: Długie ładowanie
Wiadomość wysłana przez: xatem w Pon, 03 Gru 2012, 21:41:50
Witam mam takie pytanie czy da się coś zrobić żeby po zbudowaniu rakiety/samolotu szybciej ją przeniosło na pas startowy bo u mnie to zajmuje ok 2-3 min słaby sprzęt mam oto parametry:
Karta graficzna: Radeon X1300/X1550
Procesor: 1,8 Ghz
Ram: 1GB
Po załadowaniu się już samolotu na pas startowy z grą nie ma większych problemów gram na minimalnych wymaganiach prawie kompletnie nie tnie tylko te ładowanie bywa uciążliwe czy jest na to jakaś rada?
Tytuł: Odp: Długie ładowanie
Wiadomość wysłana przez: 12341234123123 w Pon, 03 Gru 2012, 21:53:58
Z tego co mi wiadomo, to nie ma na to rady :/ Jest to wada silnika Unity, w którym działa gra.
Tytuł: Odp: Długie ładowanie
Wiadomość wysłana przez: MatioSization w Pon, 03 Gru 2012, 22:18:41
Zmniejsz parametry gry i daj obraz na okienko mniejsze od rozdzielczości twojego komputera. Mi to pomagało. A najlepiej jakbyś zainwestował w procesor 4 rdzeniowy i 4gb Ram. :)

Aha i jeszcze jedno, na początku w opcjach gry ustaw terrain rendered chyba na najmniejszy oraz tekstury.