Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Tutoriale => Poproś o pomoc => Wątek zaczęty przez: LittleBandit w Pią, 03 Sty 2014, 16:54:46
-
Witam
Chciałbym sie zapytać czy istnieje jakiś mod który by ułatwiał tworzenie rakiety
wyświetlał masę rakiety ciąg jaki powstanie po jej odpaleniu długość pracy silników podczas wznoszenia sie w atmosferze itp bardzo mi tego brakuje czasami przy tworzeniu rakiet na dalsze odległości muszę na czucie dodawać zbiorniki paliwa co jest bardzo uciążliwe
-
Mod z engineer w nazwie lub mechjeb. Ten pierwszy lepiej pokazuje co i jak.
-
sprawdzę sobie ;) dzięki za propozycje
-
Vessel Orbital Informational Display - znajdziesz tutaj: http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/54533-0-23-VOID-Vessel-Orbital-Informational-Display
Kerbal Engineer Redux - http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/18230-0-23-Kerbal-Engineer-Redux-v0-6-2-2
-
Używanie Mechjeba tylko dla informacji to słaba wymówka. A ten drugi mod to Kerbal Engineer Redux.
Prosty, przyjemny w obsłudze i łatwo można go skonfigurować do swoich własnych wymagań. Gorąco polecam!
LINK (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/18230-0-23-Kerbal-Engineer-Redux-v0-6-2-2)
Druga opcja to VOID. Ten to już wół pociągowy dla zaprawionych w boju astronautów. Jeśli w grze istnieją jakieś dane, na 99% VOID je wyświetli. Okienek i tekstu jest ogrom, ale może właśnie to jest to czego szukasz.
LINK (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/54533-0-23-VOID-Vessel-Orbital-Informational-Display)
Obydwa rzecz jasna działające pod wersją 0.23
EDIT:
A skubany Schulze mnie wyprzedził...przynajmniej ładniej różnice opisałem ^^
-
przy tworzeniu rakiet na dalsze odległości muszę na czucie dodawać zbiorniki paliwa co jest bardzo uciążliwe
Nie jest wiekszą zabawą: budowanie, oblatywanie, poprawianie, oblatywanie, itd...
aż zdobędziemy tyle doświadczenia w te klocki, że mod stanie się zbędny? :-X
-
@up
Niech każdy się bawi tak jak chce. Mody o które zapytał autor tematu istnieją i nie widzę sensu ani potrzeby w tym, by kogoś przymuszać do mojego rodzaju gry.
-
o jakim "przymuszaniu" mówisz?
by the way, spać nie możesz? ;)
-
hahaha, przyganiał kocioł garnkowi ;)
Mechjeba odradzam, engineera albo tego voida załaduj.
-
Z mechjebem psuje się całą zabawę z gry, w sumie gdy się wszystkiego nauczymy to również psujemy sobie całą zabawę z gry :D
-
Co kogo interesuje kto co używa znowu mowa o mech jeb wrrrr każdy ma swój styl grania....
-
Jeżeli chodzi o MJ. MJ ma mnóstwo przydatnych funkcji. Podawanie danych nt. parametrów orbity, statku. Świetny jest w nim też zaawansowany s.a.s. który faktycznie stabilizuje, pozwala utrzymać dany kierunek, stopień przechyłu. Pomaga wynieść absurdalne konstrukcje (z naciskiem na absurdalne) na orbitę. Pozwala testować schematy spalania paliwa podczas zawsze identycznego lotu. No i oczywiście pojawia się problem: jest uznawany przez zagorzałych za cheat. Oczywiście jest to autopilot i nie ma co się z tym kłócić. Jednak trzeba przyznać tem u pluginowi, że potrafi pokazywać dane, o które LittleBandit prosił.
No i na koniec przypomnę: http://forum.kerbale.pl/dyskusje-ogolne-12/mechjeb-za-czy-przeciw/