Autor Wątek: nowe Mody, stary save  (Przeczytany 1343 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 30 Lis 2014, 11:05:22

Offline DymoO

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
witam,
Pierwszy pytanie, czy po instalacji modów ( Scan Sat,  Kerbal Enginer Redux, Smart Parts i KAS ), będe mógł kontynuować moją kariere czy od nowa musze zacząć?
Drugie pytanie, czy powyższe mody wpłyną na stabilność gry?

szukam od kilku minut odp na to pytania, jednak nie znalazłem nic..

Kerbal Space Project v0.25.0.642   x64,

Nie, 30 Lis 2014, 11:52:40
Odpowiedź #1

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Bez problemu zadziała. Gorzej z usunięciem modów...

Reklama

Odp: nowe Mody, stary save
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 30 Lis 2014, 11:52:40 »

Nie, 30 Lis 2014, 12:18:07
Odpowiedź #2

Offline DymoO

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
zrobilem backup gry w razie coś. dzięki

 

Wczytywanie save'u

Zaczęty przez xDar3k

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1550
Ostatnia wiadomość Nie, 30 Lis 2014, 10:42:39
wysłana przez Kadaf
Nowa wersja, nowe problemy

Zaczęty przez Jaszczureq

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 2757
Ostatnia wiadomość Wto, 28 Kwi 2015, 22:30:16
wysłana przez Jaszczureq
Jak instalować mody do KSP

Zaczęty przez MATI212

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 13139
Ostatnia wiadomość Czw, 29 Gru 2016, 18:58:05
wysłana przez Pizmak
Jak wgrywać mody?

Zaczęty przez macieksem

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4352
Ostatnia wiadomość Wto, 31 Gru 2013, 13:06:08
wysłana przez Raynus
Jak instalować mody do 0.20

Zaczęty przez Zerdzio

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 2254
Ostatnia wiadomość Sob, 22 Cze 2013, 20:56:53
wysłana przez Schulze13