Autor Wątek: [Rozwiązany] Pytań parę  (Przeczytany 9270 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 07 Gru 2012, 21:17:20

Offline Reinicke

• Szeregowy
  • *
  • Reputacja: 1
  • Konstruktor bez zdolności, ale z ambicjami.
Witam ponownie, przepraszam, że dręczę wam głowy mymi pytaniami, ale jestem w nowej wersji nowicjuszem absolutnym (z wersji 13.3, przeszedłem na wersję 18.1), no i mam kilka pytań.
1. Jak wystartować i sterować samolotami? Buduję, ustawiam, męczę się z tymi wszystkimi środkami  ciężkości etc. Jednak nawet gdy zbuduję przyzwoity projekt (czasami inspiruję się waszymi pomysłami z galerii, jednak powiedzcie, a więcej nie będę) to jak startuję ogonem uderzam o ziemię, lub zjeżdżam na boki.
2. Jak działa silnik "Ion" wystrzeliłem rakietę z tym próbnikiem wgranym już w grę. Dobudowałem panele słoneczne, no i: energia i paliwo jest, ten okrąg się na niebiesko świeci, ale gdy patrzę na Apoaphis to nic się nie zmienia. Czy coś robię źle. Jest bateria i ten śmieszny gaz.
3. Jeśli ktoś umie dobrze budować, to czy mógłby mi podesłac linka z jakimś swoim projektem rakiety, którą można wystrzeliwywac człony do stacji kosmicznej średniej wielkości, dzięki której mógłbym to wysłac na orbitę (nie mówię o największych dziełach, ale w miare możliwości przyzwoitycz rakietach), lub jeśli ceni sobię prywatnośc, to kilka porad, jak takową zbudowac.

Proszę admina i moderatorów, o, jeśli mogą, nie blokowanie przez jakiś tydzień, dwa tego wątka, ponieważ cały czas poznaję nowe możliwości Kerbali, a nie chce tworzyc nowych wątków, co chwila.

Z góry dziękuję za wszystko.  :D
« Ostatnia zmiana: Pon, 10 Gru 2012, 19:03:38 wysłana przez Jeryh »
Jeśli kiedykolwiek niechcący urażę kogoś to proszę wybaczyć. Będę się starał tak więcej nie zrobić.

Pią, 07 Gru 2012, 21:50:57
Odpowiedź #1

Offline Ravnarr

• Plutonowy
  • Reputacja: 4