Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Ogólne => Obsługa techniczna => Wątek zaczęty przez: beryl w Czw, 24 Lip 2014, 00:58:10

Tytuł: Zmiana typu save'a?
Wiadomość wysłana przez: beryl w Czw, 24 Lip 2014, 00:58:10
Po updacie do .24 pojawiły się 3 typy rozgrywki: sandbox, kariera i tryb "naukowy", czyli taki jak do tej pory kariera. I niestety dotychczasowe savy automatycznie zmieniły się tak, że kariera w nich toczy się wedle nowych zasad, czyli z kasą. A to mnie boli, bo jestem w trakcie budowania nowej stacji komicznej, gdzie wyniesienie pojedynczego modułu kosztuje banalne pół miliona, a w kasie raptem 20 tysięcy. Nie chce mi się robić teraz kontraktów, żeby zarobić kasę - chcę się bawić tak jak do tej pory. Tylko czy jest możliwe przerobienie save, tak aby bawić się w science albo sandbox?
Tytuł: Odp: Zmiana typu save'a?
Wiadomość wysłana przez: ShookTea w Czw, 24 Lip 2014, 08:58:57
Prawy klik na persistent.sfs, znajdź opcję Edytuj (lub po prostu zrób cokolwiek, by plik został otworzony w notatniku). 4 linia:
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Title = Nazwa (CAREER)
i 8 linia:
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mode = CAREER
Czy już wiesz, co masz zrobić? :)
Tytuł: Odp: Zmiana typu save'a?
Wiadomość wysłana przez: angorek w Czw, 24 Lip 2014, 09:39:16
Sprawdź zanim napiszesz...
Zmiana samego trybu nic Ci nie da poza inną ikonką.
Wchodzimy do persistent.sfs i zmieniamy podane przez ShookTea wartości CARRER na SCIENCE_SANDBOX.
Ale system nadal będzie naliczał fundusze, bo mamy wpisane moduły.
Moduł wygląda tak:
SCENARIO
{
               name = xxx
               bla bla bla.....
}

Musimy znaleźć i usunąć moduły Scenario o nazwie :
- ContractSystem
- Funding
- Reputation

Wtedy pozbywamy się całkowicie kontraktów i mamy czystą karierę jak w 0.23.
Należy tylko pamiętać o tym by usuwać dokładnie cały moduł zwracając uwagę na to że moduł zaczyna się znakiem { i kończy } .
By ułatwić szukanie wciskamy ctrl+f i wstukujemy podane nazwy.

W sumie można by wywalić jedynie moduł Funding i zachować kontrakty jakby Ci się nudziło, ale nie wiem czy nie spowoduje to jakiś błędów, musisz sprawdzić sam  ;)

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Zmiana typu save'a?
Wiadomość wysłana przez: ShookTea w Czw, 24 Lip 2014, 09:54:43
Czy naprawdę Squad tak bardzo lubuje się w utrudnianiu życia? Jakby nie mogli po prostu powiązać modułów z trybem gry?  :-[
Tytuł: Odp: Zmiana typu save'a?
Wiadomość wysłana przez: beryl w Nie, 27 Lip 2014, 18:34:07
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W sumie można by wywalić jedynie moduł Funding i zachować kontrakty jakby Ci się nudziło, ale nie wiem czy nie spowoduje to jakiś błędów, musisz sprawdzić sam  ;)

Zrobiłem tak, ale jest babol - nie do końca działa "recovery" - tzn mozna zrobić, dostać reputację, ale statek nie znika z tracking station. Mozna wielokrotnie robić recovery i zbierać repa. Nie jestem na 100% pewny, czy to wycięcie tylko "funding" jest za to odopowiedzialne, ale podejrzewam, że tak.
Tytuł: Odp: Zmiana typu save'a?
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Nie, 27 Lip 2014, 18:45:23
Nie łatwiej dodać sobie 99999999999 kasy?
Tytuł: Odp: Zmiana typu save'a?
Wiadomość wysłana przez: beryl w Pon, 28 Lip 2014, 16:42:31
Też szybko braknie ;)
Obawiam się, że to wysypie save - kiedyś próbowałem edytować save zmieniając jakieś wartości i wysypywał się - przy próbie wczytania jakiegokolwiek lotu pojawiał się czarny ekran i głupiał wysokościomierz.
Aktualnie niestety nie jestem w stanie pokombinować, bo przeprowadzka na głowie, ale w przyszłym tygodniu sprawdzę wszystkie opcje.
Tytuł: Odp: Zmiana typu save'a?
Wiadomość wysłana przez: angorek w Czw, 31 Lip 2014, 17:49:46
Zmiana hajsu i science nie psuje gry, nie raz tak robiłem jak mi save się zepsuł :) Trzeba tylko zmieniać Funds i Sci zaraz na początku w specjalnej zakładce Science i Funding :)