Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Ogólne => Obsługa techniczna => Wątek zaczęty przez: PanKenzie w Nie, 09 Mar 2014, 18:11:46
-
Witam.
Mam otóż problem. Robiłem statki z wielu poradnikow,nawet gotowce i zawsze to samo, kiedy wzniose sie wyzej nadz ziemie ponad 20 km. Zaczyna wirowac nie da sie go opanowac .
Prosze o pomoc.
-
Czy masz podłączone jakieś peryferia do gier jak pady, joysticki czy kierownice? Mogą wpływać na grę, ale to tylko jedna z opcji. Masz jakieś mody? Jesteś pewien że np. masz prąd w pojeździe?
-
Nic nie mam.
Prąd nie rozumiem ?
-
Zaczyna wirować, ale w którą stronę? Wokół własnej osi czy bokiem?
-
raz w osi. raz bokiem zalezy
-
Bokiem to prawdopodobnie za mocno przechylasz rakietę, aczkolwiek z tego co pamiętam na stockowym modelu aerodynamiki trudno coś takiego spowodować, w przeciwieństwie do FAR. Natomiast obrót wokół własnej osi (przynajmniej u mnie) jest powodowany nachodzeniem na siebie jakichś części co powoduje powstawanie dziwnych sił.
-
u mnie od początku krzywo leci ;)
-
A włączyłeś SAS? Jeśli tak to możliwe, że jak Drangir pisze, nie masz energii elektrycznej. Zamocuj na rakiecie albo generatory izotopowe albo te najmniejsze ogniwa fotowoltaiczne (te wysuwane się rozsypią podczas wynoszenia na orbitę) oraz dodaj kilka baterii.
-
nie ogarniam
mogłby ktoś wytlumaczyć mi na skype:
mój skype :
pankwadrat1
-
SAS włącza się za pomocą t, to taki system stabilizacji
-
i tak zaczyna skrecac i nie da się wyprostować.
-
Zrób screeny rakiet, które wysyłasz. 1-3 w trakcie lotu.
-
Troche źle wiem ale zawsze podobnie wygląda.
http://imgur.com/ZrQlyb4
http://imgur.com/ZrQlyb4
moze moglby ktos mi wyslac do pobrania gotowy dzialający statek ??
-
Wyślij rakietę z jedną kapsułą, jednym silnikiem oraz jednym zbiornikiem (skrzydła nie zaszkodzą) i powiedz czy dalej tak się dzieje.
-
daj ruchome lotki bo te silniki nie mają wektorowania ciągu
-
Zrobiłem tak i wedlug osi
wezne wedlug poradnika na muna i zobaczymy
-
KSP ma zabezpieczenie antypirackie które nie pozwala spokojnie wysłać większych rakiet. Panu już podziękujemy.
-
Drangir ma rację. Nie jest to Demo bo widać nowe VAB i są grupy akcji. Do tego statek jest zalepiony źle zaplanowaną siatką taśmy i rur. O ankiecie nie wsponę... NIE >:(
-
Na prawdę KSP ma jakieś zabezpieczenia antypirackie? :D Jak tam to od kiedy?
-
Ciekawe, nigdy o takim czymś nie słyszałem :D. Ale jeżeli są, to dobrze, przynajmniej twórcy będą mogli więcej zarobić.
-
Szczerze?
Jak już pisałem w przywitaniu, z zakupem gry czekam na zniżki na Steamie (pieniędzmi nie szastam, bo ich nie mam, a gry indykopodobne jak KSP mają już w tradycji duże ceny w fazach przedpremierowych). Póki co, nie doczekałem się, a w grę gram już od miesiąca. I ani razu nie miałem żadnej sytuacji typu:
KSP ma zabezpieczenie antypirackie które nie pozwala spokojnie wysłać większych rakiet. Panu już podziękujemy.
Największa rakieta, jaką udało mi się wysłać, miała ok. 200 części i spokojnie doleciała na orbitę. Nie daję więcej, bo mój drewniany laptop na najniższych ustawieniach graficznych ledwo zipie w większość gier (podobno w .24 ma być optymalizacja. Ciekawe, czy zauważalna).
A jeśli chodzi o jakieś obracanie się nie wiadomo skąd, to o ile dobrze pamiętam jeszcze działają niektóre bugoloty, które lecą, nie pobierając żadnej energii, dzięki błędom w grze wymuszonym przez "błędy" konstrukcyjne (typu nałożenie się na siebie lotek) i być może tutaj dochodzi do tego samego. Zastanawiające jest, dlaczego błędy w locie nie pojawiają się od razu, tylko na odpowiedniej wysokości.