Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Ogólne => Obsługa techniczna => Wątek zaczęty przez: Wakabayashi w Czw, 26 Cze 2014, 22:50:53
-
Witam
Mam problem, a mianowicie gra mi się wyłącza jak ustawie wyższą grafikę,
bez żadnego errora po prostu wyłącza się. ::)
Mój komputer:
Grafika- RADEON HD7850
Procesor- intel pentium CPU G3420 @ 3.20 Ghz
Ram- 4 GB
płyta główna- ASRock H81M - GL
Obudowa- Zalman z3+
Tutaj początek loga:
Unity Player [version: Unity 4.3.3f1_c8ca9b6b9936]
mono.dll caused an Access Violation (0xc0000005)
in module mono.dll at 001b:10106c9b.
Error occurred at 2014-06-14_010900.
G:\GRY\KSp\KSP 0.23.5\KSP.exe, run by Ja.
72% memory in use.
3540 MB physical memory [985 MB free].
0 MB paging file [3338 MB free].
2048 MB user address space [41 MB free].
Write to location 00000000 caused an access violation.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
-
Hmm... ustaw niższą grafikę?
-
Ale nie no jak ustawie średnią taką to mam 60 fps czasem zchodzi do 50 fps działa płynnie i się wyłącza
A jak wezmę obniżę grafikę to działa dobrze..
nie wiem dlaczego tak jest :/
-
Bo przekraczasz liczbę pamięci operacyjnej, jaka może być obsługiwana przez grę:
0 MB paging file [3338 MB free].
Ustaw lepszą grafikę, ale jakość tekstur ustaw na half, powiedz czy coś się poprawiło.
-
Ustawiłem grafikę na maksymalną, a tekstury na half res i działa bardzo dobrze blokuje do 30 fps mimo, iż mam ustawione limit do 120 fps
Do testu wziąłem moją ciężarówkę "SPACE" , która ma 290 części i fps spadały do 25, ale żadnego crashu.
Czyli muszę kupić więcej RAM'u?
-
@up
Raczej nie - póki co gra ma limit nieco powyżej 3GB do wykorzystania, więc ile RAM byś nie wykupił ona z niego nie skorzysta.
-
ale mimo wszystko więcej ramu może pomóc bo system i odpalone w tle programy (antywirus itp) zżerają około 1,5 do 2gb ramu więc przy 4gb zostanie nam około 3gb-2,5gb do wykorzystania. gdy wyjdzie 0.24 gra będzie korzystać z całego dostępnego ramu