No właśnie, a optymalizacja powinna wyglądać na przeliczeniu orbity i zapisaniu jej do tablicy. Wraz z upływem czasu, pozycje statków pobierane by były z tej tablicy jako gotowce (patrz --> settings-->max physics delta time per frame). Nic nie trzeba liczyć na bieżąco, tylko po prostu wyświetlać dane. Tak się to zwykle realizuje, ale każdy programista to wie, więc podejrzewam (podejrzenie graniczące z pewnością), że w KSP też to jest tak zrobione.
[Post scalony: [time]Pią, 11 Lip 2014, 09:41:26[/time]]
Ja myślę, że chodzi o buforowanie pojazdów. Procesor musi je poskładać z części zapisanych do RAMu i gotowe modele przechowuje też w RAMie, wgrywają się może jak są blisko, ale do pamięci karty graficznej. Jak dadzą nam te 64 bity, to zobaczysz że się poprawi.
A nie próbowałeś pokombinować z pamięcią wirtualną? Jak coś się nie mieści w RAMie, to komputer przerzuca do VRAMu. Jak by Virtuala zrobić na jakiejś szybkiej karcie SD?
[Post scalony: Pią, 11 Lip 2014, 09:46:30]
Albo na niewykorzystanej części RAMu utworzyć wirtualny HD i wirtualnego rama przerzucić do tego hadeka? Myślę, że to by nawet zadziałało
« Ostatnia zmiana: Pią, 11 Lip 2014, 09:46:30 wysłana przez Robson »
Zapisane
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.