Ram ramem, ale dla kerbali kluczową rzeczą jest potężny procesor, który potrafi przemielić fizykę setek części naraz. Więc to proc powinien być twoim priorytetem przy wyborze komponentów.Procesor? Zgodziłbym się, gdyby nie fakt, że tutaj ciężko coś konkretnego doradzić w przypadku gry nieobsługującej więcej niż jednego rdzenia. :P
Witam ponownieATM nie przyśpieszy gry, a jedynie pozwoli wgrać więcej modów zmniejszając zużycie ramu. Teoretycznie trochę gre przyśpiesza bo zmniejsza rozdzielkę tekstur, ale różnica minimalna.
Teraz próbuje przyspieszyć grę po przez zmniejszenie jakości.
Problem z przecinką jest na płycie startowej. Rakieta + ładunek ponad 100 części to już zauważalny spadek szybkości gry. Zastosowałem mod: "ActiveTextureManagement" wersja agresywna.
A mam przycinki tylko w czasie startu rakiet, w kosmosie już dość dobrze (Stacja 200 częsci) lekkie przyciny
Wyłączyłem efekty związane z atmosferą i była zauważalna różnica, a ze zmniejszeniem grafiki w nieskończoność nie wiązała się jakaś wielka poprawa. Tak więc największe efekty daje zmniejszanie opcji o atmosferze itp. (Chciałem pozostawić grafikę na jakimś sensownym poziomie)
Części jest pełno, i do osobnej musi liczyć fizykę więc tnie.
Które opcje w grze odpowiadają za zmniejszenie jakości fizyki? (angielski znam słabawo a tłumacz nie potrafi szczegółowo tłumaczyć)Pewnie że się da. Alt+F4. A na serio, nie. Oryginalna aerodynamika jest na tyle prymitywna że nawet jeśli udałoby Ci się ją wyłączyć zyskałbyś może 0.5fps. Wyłączenie fizyki to już wgl. jakaś abstrakcja . Jak to sobie wyobrażasz ?
Wiem, że po wyłączenie opcji "nie pamiętam nazwy" nie widać ogni w czasie wchodzenie w atmosferze.
A może da się wyłączyć atmosferę (w plikach), czy tam fizykę gry?
trochę po majstrować śrubokrętem i młotkiem w plikach ;D