Autor Wątek: Mechjeb nic nie robi (v. 0.23)  (Przeczytany 1334 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 29 Sty 2014, 20:13:09

Offline wozz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Uruchomiłem Mechjeba w trybie kariery. Wersje się zgadzają, mam wszystkie okienka , da się zaplanować manewry, ale:

- autopilot nic nie robi ( w 99 % przypadków) albo rzeczy pozbawione sensu (przeważnie kerbin escape odostawia)

- wszystkie starty rakiety kończą się korkociągami po ok. 2 km - niezależnie od sposobu budowy rakiety (włącznie z tymi budowanymi na wzór youtubowych)

- auto warpowanie nie działa tzn. kończy się na 10 minut przed manewrem.

W czym może tkwić problem?

Śro, 29 Sty 2014, 21:08:22
Odpowiedź #1

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Myślę że podstawowym błędem jest korzystanie z Mechjeba do tak prostych rzeczy jak start rakiety i autopilot. A warpowanie załatwi ci normalny plugin Kerbal Alarm Clock.


To nie jest odpowiedź na pytanie użytkownika i w żaden sposób mu nie pomaga. Wstrzymajmy się od takiego mądrzenia  // Raynus


« Ostatnia zmiana: Czw, 30 Sty 2014, 01:53:25 wysłana przez Raynus »
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Mechjeb nic nie robi (v. 0.23)
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 29 Sty 2014, 21:08:22 »

Czw, 30 Sty 2014, 12:26:24
Odpowiedź #2

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Jeśli chodzi o korkociągi:
1. S.A.S.S. - sprawdź, czy nie masz włączonych jakichś pozycji, czy POD kontrolujący w momencie startu jest skierowany w stronę zenitu.
2. Może konstrukcja rakiety nie pozwala na utrzymanie kursu, za słaby SAS, środek ciężkości, symetria.
3. Masz jakieś dodatkowe mody wpływające na aerodynamike, fizyke, właściwości silników?

AutoWarp:
Czy chodzi Ci o Warp Helpera czy opcję przy różnych okienkach jak Maneuver Planner itp?
Do manewrów o wiele lepiej korzystać z Warp Helpera (i tu pilnuj co zaznaczasz: periapsa, apoapsa, manewr, a w polu wpisywania czasu nie używaj "-"). Autowarp, krótko mówiąc: działa kijowo.

Daj znać jakie mody jeszcze masz. Spróbuj samego MJ na czystym KSP także.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Sob, 15 Lis 2014, 17:45:03
Odpowiedź #3

Offline zenekplaysgames

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
MechJeb w starej wersjii wariuje przy jakimkolwiek manewrze.

Reklama

Odp: Mechjeb nic nie robi (v. 0.23)
« Odpowiedź #3 dnia: Sob, 15 Lis 2014, 17:45:03 »