Autor Wątek: Kerbale crashują, 64bit system,8gb Ram  (Przeczytany 6994 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 03 Sty 2014, 18:45:30
Odpowiedź #15

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Nie należy zapominać, że gra to ciągle wczesna wersja i byłeś o tym poinformowany przy zakupie.

Sob, 04 Sty 2014, 10:10:47
Odpowiedź #16

Offline dragotoxic

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Wiem wiem, narzekam. Ale nie robiłbym tego gdyby ten program tak bardzo mi się nie podobał ;) Po prostu męczą mnie te niedociągnięcia. i to że chcąc zbudować jakiś konkretny pojazd bądź rakietę jestem ograniczony sprzętowo. Wysłałem niedawno misję z budową stacji kosmicznej na orbicie Moona. Stacja składa się z 5 modułów i niestety w jej obrębie program zaczyna klatkować.

mój sprzęt:

AMD Phenom II x4 Black Edition 3,5 Ghz
Pamięć 8 Gb ram (Patriot)
Asus Radeon hd 6850 (1gb 256bit)
Karta dzwiękowa sound blaster x-fi gamer
Windows 7 home edition

Ps: Ten program przypomina mi o pewnej grze. "Giants - Obywatel Kabuto" Co poniektórzy mogą nie pamiętać bądź nie słyszeli. Zrobiła ona na mnie piorunujące wrażenie, takie samo jak robią to teraz Kerbale ;) Ale podobnie jak one miała masę błędów uniemożliwiających rozgrywkę. Też za jej produkcję odpowiadało jakieś młode studio. Wiem że to co innego, gry kompletnie do siebie nie podobne, ale nie o to tutaj chodzi. Mam na myśli innowację, coś nowego. A w przypadku Giants była to chyba pierwsza gra z otwartym światem.

Reklama

Odp: Kerbale crashują, 64bit system,8gb Ram
« Odpowiedź #16 dnia: Sob, 04 Sty 2014, 10:10:47 »

Sob, 04 Sty 2014, 13:53:46
Odpowiedź #17

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
A mnie akurat dziwi pewien fakt. Kerbale są w wersji 64bitowej, ale tylko na Linux(może też Mac, nie mam Maca i nie wiem). Sam odpalałem tą wersję 64 bit. Lubie Linux, ale większość graczy ma i tak Windows, więc Linux dostał Kerbale x64 a Windows nie? Trochę dziwne dla mnie. A 64bitowa wersja Kerbali przy odpowiednim sprzęcie śmigałaby lepiej niż x86. Ciekawe czy wogóle ta wersja 64bitowa została przystosowana do obsługi sprzętu z dużą ilością RAM i procesorem x64, czy poprostu jest to normalna wersja przekompilowana na x64. Muszę kiedy zrobić porównanie wydajności.

Edit: Dobra, poszukałem i już wiem czemu tak jest. Kerbale w wersji 64bit są bardzo niestabilne na Windows.
« Ostatnia zmiana: Sob, 04 Sty 2014, 13:55:26 wysłana przez kamils096 »

Sob, 04 Sty 2014, 22:16:43
Odpowiedź #18

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
@UP Kerbale na Linuxie mimo że są 64 bitowe i tak obsługują tylko jeden rdzeń i do 3,5GB ramu, a trzeba się bawić by odpalić to na Windowsie. Póki Unity nie wypuści oficjalnie silnika na 64-bit Squad jest bezradny.
« Ostatnia zmiana: Sob, 04 Sty 2014, 22:18:30 wysłana przez angorek »
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: Kerbale crashują, 64bit system,8gb Ram
« Odpowiedź #18 dnia: Sob, 04 Sty 2014, 22:16:43 »

Nie, 05 Sty 2014, 00:44:56
Odpowiedź #19

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
A mnie dziwi że SQUAD wybrał akurat ten silnk, który nie radził sobie świetnie i z prostym slenderem. Oczywiście to ze względu nakkasę.  Teraz pewnie stać ich byłoby na inny/autorski (jak Czesi ze swoim Space Engineers) który bylby zoptymalizowany do generowania wielkich terenów i fizyki dla setekk elementów,  ale wiązałoby się to z masa problemow i pracy przy konwersji...
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Nie, 05 Sty 2014, 14:15:35
Odpowiedź #20

Offline Grzechu789

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Co do wątku, w ustawieniach moze spróbuj zmniejszyć "delta physics per frame" czy coś takiego.

Krótkie wyjaśnienie opcji- jeżeli ruszasz statkiem z tysiącami części gra strasznie laguje (zwalnia frame rate) żeby gra mogła spokojnie wykonać obliczenia fizyczne. Tak do dzieje jeżeli suwak jest na prawo (min. 0,3s)
Jeżeli przesuniesz go na lewo gra bedzie starała sie chodzić płynnie ale bedzie pomijać obliczenia (mniej dokładna fizyka). Spróbuj tym poprzesuwać, moze gra crashuje, bo ma problemy z obliczeniami?
Chociaż ja bym radził i tak ściągnąć 0.23 i sprawdzić sterowniki/sprzęt.


Sent from my iPhone using Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Kerbale crashują, 64bit system,8gb Ram
« Odpowiedź #20 dnia: Nie, 05 Sty 2014, 14:15:35 »

Pon, 06 Sty 2014, 00:49:01
Odpowiedź #21

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Czyli, że ta 64bitowość nic nie daje. Moim zdaniem coś powoli się przechodzi na architekturę 64bit. Wiele komputerów ma już więcej niż 4GB RAMu, a jeżeli chodzi o silniki gier, to ciężko znaleźć jakiś dobry, który w 100% wykorzystuje możliwości wielordzeniowych procesorów+64bitowej architektury. Programuje co nieco i dlatego też wiem co nieco na temat silników. Architektura 64bit w połączeniu z wielordzeniowymi procesorami daje dużo więcej niż 32bit i parę razy na własnej skórze się o tym przekonałem, jednak niewiele twórców ma ochotę na nią przechodzić.

Pon, 06 Sty 2014, 17:13:36
Odpowiedź #22

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czyli, że ta 64bitowość nic nie daje. Moim zdaniem coś powoli się przechodzi na architekturę 64bit. Wiele komputerów ma już więcej niż 4GB RAMu, a jeżeli chodzi o silniki gier, to ciężko znaleźć jakiś dobry, który w 100% wykorzystuje możliwości wielordzeniowych procesorów+64bitowej architektury. Programuje co nieco i dlatego też wiem co nieco na temat silników. Architektura 64bit w połączeniu z wielordzeniowymi procesorami daje dużo więcej niż 32bit i parę razy na własnej skórze się o tym przekonałem, jednak niewiele twórców ma ochotę na nią przechodzić.
CryEngine  ;) Choć nie wiem czy dało by się na nim zrobić grę pokroju KSP bo póki co chyba tylko fpsy na nim robili, i jest też on w pełni darmowy, jedynie jeśli chciałoby się grę wypuścić to trzeba dać jakiś tam procent do Cryteka ale myślę że i tak by wyszli korzystniej niż na Unity. No ale swoją drogą chodzi też o umiejętności, nie wiem czy takiego CE by ogarnęli.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: Kerbale crashują, 64bit system,8gb Ram
« Odpowiedź #22 dnia: Pon, 06 Sty 2014, 17:13:36 »

Wto, 07 Sty 2014, 20:06:39
Odpowiedź #23

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
No coś jest, powiedziałem wkońcu, że jest mało godnych uwagi silników, co oznacza, że jednak kilka jest.

 

Stabilność 64bit a właściwie jej brak.

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 6333
Ostatnia wiadomość Pon, 21 Lip 2014, 17:35:52
wysłana przez DragonsNightmare
kerbale wersja 0.13

Zaczęty przez Adziojosss

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 3492
Ostatnia wiadomość Wto, 28 Sty 2014, 07:39:33
wysłana przez Drangir
Kerbale problem

Zaczęty przez darkoniks

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 6383
Ostatnia wiadomość Wto, 14 Lip 2015, 13:28:17
wysłana przez KebabKerman
Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)

Zaczęty przez mustek36

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 10826
Ostatnia wiadomość Pon, 07 Mar 2016, 06:46:41
wysłana przez KebabKerman
Kerbale długo się ładują.

Zaczęty przez szymozillo

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 3148
Ostatnia wiadomość Sob, 08 Mar 2014, 11:46:44
wysłana przez szymozillo