Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Ogólne => Obsługa techniczna => Wątek zaczęty przez: IgorMaster w Śro, 23 Lip 2014, 15:13:38
-
Wysłałem rakietę, ale się rozwalała i dla zabawy rozwaliłem ją i otworzyłem spadochron... Ale przy ok 3000m leciałem z predkoscią 100m/s i wiedziałem że się rozwalę, więc wyrzuciłem Kerbala ze statku :D na liczniku widziałem że leci ok 70m/s i wtedy... on się odbił od ziemi i przeżył o.O
Czy to bug czy wprowadzono to w aktualizacji, bo to trochę dziwne żeby Kerbal przeżył taki skok.
-
ten bug zdarza się od niepamiętnych czasów, mi kiedyś zdarzyło się że kerbal przeżył spadek z orbity i wiele więcej...
-
Bug, ostatnio nawet chwalili się tym na fan page na fejsie.
-
Wykorzystuję tego buga od zawsze. Mi nie przeszkadza. W razie awarii kerbal z najmniejszy stupidity wychodzi do EVA i ważne, żeby spadł pionowo, czasami wspomagam się RCS.
edit:
Literówka
-
Nie trzeba nawet hamować, wystarczy albo tuż przed zderzeniem wyskoczyć kerbalem z kapsuły, albo jeśli się już wyskoczyło, przed kraksą włączyć i natychmiast wyłączyć odrzutowy plecak kerbonauty.
-
Sam tak miałem kiedyś jak uczyłem się grać - wystrzeliłem Jeba, ale zapomniałem o spadochronie, więc postanowiłem sprawdzić, co się stanie, jak wyskocze nim z kapsuły przed zderzeniem, efekt? Kapsuła się roztrzaskała o ziemię, a Jeb się od niej odbił, spadł, a potem się podniósł, jak gdyby nigdy nic.
-
Mi części z samolotu zaczęły odbijać się od wody.