Wersje 1.0 i niższe nie są zbyt wydajne. Mają ograniczenia do 4GB RAM.
Jeśli chcesz grać na Real Solar System z innymi modami, to trzeba będzie się ograniczać. Bez modów KSP w końcu się znudzi. A mody dają wielkie możliwości.
Właściwie nawet potężny komputer jest niczym na wersji obecnej i starszych wersjach, właśnie przez kiepską "optymalizę"
Warto wspomnieć o nowej wersji KSP 1.1 gdzie wiele się zmieni.
O ile dobrze wiem, ma zniknąć ograniczenie RAM oraz gra ma zacząć używać procesorów itd. ale tu już nie wiem co i jak więc nie kontynuuje. No i cały silnik ma być efektywniejszy przez swoją nową budowę.
Grając w Cities Skylines który korzysta z Unity 5 zadziwiło mnie jak efektywny jest silnik gry.
Mam doświadczenie w grach gdzie budując miasta prędzej czy później będzie muliło. W cities skylines pomimo gigantycznej złożoności i słusznie wydawało by się pamięciożerności. Gra działała bardzo sprawnie i nic a nic nie zamulała. Oczywiście do czasu gdy miasto było gigantyczne i komputer miał prawo protestować, robił słusznie bo nie było już miejsca na mapie