Autor Wątek: Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)  (Przeczytany 7218 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 19 Sty 2013, 20:40:58

Offline mustek36

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Witam, w związku, że również i mnie dopadły crashe KSP po zaktualizowaniu do 0.18 i w wzwyż (w 0.18.2 problem nadal występuje) postanowiłem się zarejestrować, opisać temat i przedstawić jego rozwiązanie.

U mnie problem występował w momencie próby wystrzelenie drugiej rakiety. Po zaprojektowaniu klikałem "launch", muzyczka zacinała się na sekundę i proces KSP przestał odpowiadać. Z tego co wyczytałem problem u każdego wygląda podobnie ;)

Błąd występuje tylko w systemach 32 bitowych, które posiadają 4GB ramm'u i więcej Jeśli jesteś użytkownikiem systemu 64 bitowego to nie znajdziesz tutaj rozwiązania swojego problemu - przepraszam :'( Dlaczego tylko na niektórych? Nie wiem, ale też chciałbym wiedzieć dlaczego trafiło akurat na mnie  :-[

Jeśli nie wiesz ilu bitowy masz system klikasz komputer -> PPM -> Właściwości i odczytujesz ilu bitowca posiadasz.

Do rzeczy. Istnieją trzy rozwiązania problemu
1. sposób mechaniczny - wyciągnięcie jednej z kości ramm
2. zamieszanie komputerowi tak by myślał, że ma 3GB ramu
3. przeinstalowanie systemu na 64 bitowy

Jeśli nie jesteś zaawansowanym użytkownikiem komputera będzie lepiej jeśli poprosisz o pomoc kogoś bardziej obytego w temacie :)

1) chyba nie muszę opisywać.

2) Sposób drugi polega na stworzeniu "3GB switch'a", czyli takowego namieszania, żeby windows używał tylko 3GB pamięci z tych które rzeczywiście posiada

Opis dla systemu windows 7 i vista

Włączanie tryby 3GB
1) Klikamy Windows+r lub w pasku start wpisujemy "uruchom" i zatwierdzamy enterem
2) Powinna się nam otworzyć konsola uruchamiania
3) Wpisujemy bcdedit /set IncreaseUserVa 3072
4) Wciskamy enter i uruchamiamy komputer ponownie

Wyłączanie trybu 3GB
1) Klikamy Windows+r lub w pasku start wpisujemy "uruchom" i zatwierdzamy enterem
2) Powinna się nam otworzyć konsola uruchamiania
3) Wpisujemy bcdedit /deletevalue IncreaseUserVa
4) Wciskamy enter i uruchamiamy komputer ponownie


3) Osobiście wybrałem ostatni sposób. Stwierdziłem, że przesiadka na 64 bitowca to tylko kwestia czasu, Kerbale tylko przyśpieszyły ten proces. Teraz nie zauważam żadnych problemów przy eksploracji najciemniejszych zakątków galaktyki :)
« Ostatnia zmiana: Wto, 29 Sty 2013, 23:26:34 wysłana przez mustek36 »

Nie, 20 Sty 2013, 19:28:20
Odpowiedź #1

Offline norbi1999

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 2
  • Potrzebny komuś producent muzyczny?? :) YouTube
    • Zobacz profil
Dzięki ,mam nadzieje ,że okłamanie kompa ,że posiada jednak 3GB ramu zadziała :D
 ;) ,jeśli nie to [CENZORED]  :-X
« Ostatnia zmiana: Nie, 20 Sty 2013, 19:44:22 wysłana przez norbi1999 »

Reklama

Odp: Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 20 Sty 2013, 19:28:20 »

Nie, 20 Sty 2013, 21:57:34
Odpowiedź #2

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Ja osobiście nie mam problemów na x86, ale myślę, że warto podpiąć.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Nie, 20 Sty 2013, 22:27:51
Odpowiedź #3

Offline norbi1999

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 2
  • Potrzebny komuś producent muzyczny?? :) YouTube
    • Zobacz profil
Wszystko działa jak należy Wielkie dzięki  8)

Reklama

Odp: Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)
« Odpowiedź #3 dnia: Nie, 20 Sty 2013, 22:27:51 »

Pon, 21 Sty 2013, 00:12:42
Odpowiedź #4

Offline mustek36

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
który sposób zastosowałeś : )?

Pon, 21 Sty 2013, 18:09:14
Odpowiedź #5

Offline norbi1999

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 2
  • Potrzebny komuś producent muzyczny?? :) YouTube
    • Zobacz profil
Zastosowałem sposób ostatni zmieniając system na 64 bity. Nie dość ,że inne gry chodzą bez zarzutu ani jednego błędu(duuuuuuuuuża róznica miedzy 32 bity) to jeszcze Kerbale ani razu nie krashneły. Tylko najgorsze jest to że długo niegrałem i niemogę zbudować rakiety która wzniesie się na orbitę :(

Reklama

Odp: Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)
« Odpowiedź #5 dnia: Pon, 21 Sty 2013, 18:09:14 »

Śro, 30 Sty 2013, 12:49:55
Odpowiedź #6

Offline lupson

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Mustek widzę, że masz już mój sposób u siebie w poradniku :p Czy miałeś go zanim założyłem temat? Sprawdza się w wielu grach, a w moim przypadku zanotowałem przy używanym frapsie wzrost FPS 5-10  w zależności od gry. :)
« Ostatnia zmiana: Śro, 30 Sty 2013, 13:00:20 wysłana przez lupson »

Czw, 31 Sty 2013, 12:34:27
Odpowiedź #7

Offline mustek36

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
miałem do niego link w tym temacie, ostatnio z nudów "przetłumaczyłem" : )

Reklama

Odp: Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)
« Odpowiedź #7 dnia: Czw, 31 Sty 2013, 12:34:27 »

Pon, 11 Lut 2013, 20:43:22
Odpowiedź #8

Offline ReVoPL

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Jestem tu nowy, mam takie pytanie zanim namieszam coś w kompie. Czy sposób zadziała na windowsie xp z 2gb ramu, czy tylko jeżeli mam 4gb ramu i więcej?

Pon, 11 Lut 2013, 20:47:56
Odpowiedź #9

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
ja mam xp i 2gb ramu a chodzi mi dobrze, miałem tylko 2 crashe, raz tak po prostu, a raz zrobiłem za dużą rakietę. Ale poza tym działa dobrze

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)
« Odpowiedź #9 dnia: Pon, 11 Lut 2013, 20:47:56 »

Wto, 12 Lut 2013, 10:29:46
Odpowiedź #10

Offline sławek

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Gra słabo radzi sobie z procesorami wielordzeniowymi , jeżeli występują crashe trzeba zmniejszyć renderowanie w grze a w menadżerze procesów w koligacji przydzielić 2 rdzenie dla KSP.exe, powinno być ok. Wyczytałem że coś mają robić w tym kierunku i poprawić obsługę wielordzeniowych procesorów. Minusem takiej operacji jest każdorazowe zmienianie koligacji przy odpaleniu kerbali

Pią, 22 Lut 2013, 22:12:02
Odpowiedź #11

Offline fullje

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 81
  • Reputacja: 7
  • Mam nadzieje ze twoja zapora systemu jest wlączona
    • Zobacz profil
A ja zadam pytanie, czy zmiana z 86 na 64 cos daje?

Reklama

Odp: Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)
« Odpowiedź #11 dnia: Pią, 22 Lut 2013, 22:12:02 »

Nie, 24 Lut 2013, 15:37:56
Odpowiedź #12

Offline sławek

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
To zależy ile masz pamięci w kompie, z reguły różnica między 32bity a 64 nasuwa się sama, jest na plus

Nie, 06 Mar 2016, 16:18:55
Odpowiedź #13

Offline Maciej_Kerman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ej mi to nie działa :'(

Nie znam się za bardzo na komputerach ale moge jedynie podac SYSTEM OPERACYJNY: Windows 7 home premium

Czy to wpływa na cokolwiek? Prosze o pomoc :-[

Reklama

Odp: Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)
« Odpowiedź #13 dnia: Nie, 06 Mar 2016, 16:18:55 »

Nie, 06 Mar 2016, 16:33:04
Odpowiedź #14

Offline KebabKerman

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 137
  • Reputacja: 4
  • Jeśli Kebab lubi kebaby jest gejem czy kanibalem?
    • Zobacz profil
Czynniki są różne. Bez dokładnej specyfikacji nic nie pomożemy.

Menu Start>Szukaj>Menedżer Urządzeń
Tam znajdź zakładkę Karta Graficzna

Jak znaleźć RAM?
Menu Start>Komputer>PPM>Właściwości
Tam masz RAM i procesor

Masz jakieś mody? One też mocno obciążają kompa.
« Ostatnia zmiana: Nie, 06 Mar 2016, 16:38:45 wysłana przez KebabKerman »
Kebab Space Agency - Naszym paliwem są pierdy po ostrych kebabach!

 

Crash gry

Zaczęty przez avatarnk

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 5995
Ostatnia wiadomość Wto, 05 Lut 2013, 17:10:37
wysłana przez sławek
KSP Crash

Zaczęty przez Refax

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1383
Ostatnia wiadomość Czw, 20 Lis 2014, 09:14:55
wysłana przez mafia21
Oops crash

Zaczęty przez Poszukiwacz

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 2091
Ostatnia wiadomość Wto, 10 Mar 2015, 08:45:12
wysłana przez Poszukiwacz
Kerbale problem

Zaczęty przez darkoniks

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 3488
Ostatnia wiadomość Wto, 14 Lip 2015, 13:28:17
wysłana przez KebabKerman
kerbale wersja 0.13

Zaczęty przez Adziojosss

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 1871
Ostatnia wiadomość Wto, 28 Sty 2014, 07:39:33
wysłana przez Drangir