Witajcie.
Piszę ten temat, ponieważ zauważyłem niemiłą rzecz, która na forach często zdarza się w działach technicznych.
O co chodzi? Już odpowiadam.
Prosząc o pomoc macie nadzieję otrzymać ją jak najszybciej i w jak najskuteczniejszej formie. Nie jest to jednak możliwe, jeżeli podajecie zbyt mało informacje, co najczęściej odstrasza osoby chętne do pomocy.
Jak prosić o pomoc, by szybko ją otrzymać:- Napisz konkretny temat wątku. Nie nazywaj go "Problem" lub "Pomocy!!!!1", zamiast tego streść swój problem, na przykład "Brak możliwości kupna gry", bądź "Crash Gry w momencie lądowania".
- W treści wątku od razu najlepiej podaj wszystkie przydatne dane - Specyfikację swojej maszyny, wersję gry, okoliczności powstania błędu, screen, treść błedu, a nawet jeżeli jest taka możliwość - crashlog.
- Bądź cierpliwy. Może się zdarzyć, że przez godzinę, trzy, a nawet pół dnia nie dostaniesz odpowiedzi, ale nie porzucaj forum, bo odpowiedź na pewno nadejdzie, a wówczas możesz jej już nie zauważyć.
Z tymi prostymi zasadami na pewno prędzej znajdziecie pomoc, niż robiąc odwrotnie.
Osoby szczególnie ignorujące te zasady w dalszym ciągu będą przeze mnie odpowiednio "nagradzane".