• Reworked Stock System [v1.0.1] 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Reworked Stock System [v1.0.1]  (Przeczytany 36879 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 11 Gru 2016, 19:57:15

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Reworked Stock System [v1.0.1]
Opis 
Reworked Stock System jest to modyfikacja która ulepsza powierzchnie planet tak aby stały się ciekawsze a czasami też dodaje nowe obiekty.

KIlka screenów :

Moho

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Eve

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Gilly

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Minmus

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Duna

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Ike

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Dres

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Laythe

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Vall

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Tylo

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Bop

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Pol


Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Eeloo

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Lista zmian:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Instalacja:

Aby zainstalować moda trzeba :

1. Zainstalować moda Kopernicus w wersji 1.2.2-1 (link: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ).

2. Pobrać plik o rozszerzeniu .zip z Githuba.

3. Rozpakować archiwum.

4. Skopiować zawartość folderu GameData moda do folderu GameData w folderze gry.

5. Uruchomić grę (mod załaduje się automatycznie).

Uwaga! Jeśli mod był już wcześniej zainstalowany to należy usunąć folder z jego wcześniejszą wersją.

Link do pobrania :

Github :  Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Spacedock : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strona na międzynarodowym Forum Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Czw, 02 Mar 2017, 20:36:09 wysłana przez Bill2462 »

Nie, 11 Gru 2016, 21:48:03
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Myślę że mod, jako zupełnie niezmieniającego klimatu ani trudności stocka zdobędzie dużą popularność. Powodzenia!
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 11 Gru 2016, 21:48:03 »

Wto, 13 Gru 2016, 20:30:39
Odpowiedź #2

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Biorąc pod uwagę komentarze z  wątku na międzynarodowym forum oraz moje aktualne możliwości  czasowe,  zaplanowałem zmiany w następnej wersji:
  • Powierzchnia Minmusa zostanie przerobiona.
  • Ike zostanie ponownie dodana do gry ( choć ze zmienioną orbitą aby zrobić miejsce dla Ikarusa i Demina).
  • Duna zostanie przywrócona do dawnych rozmiarów i grawitacji.
  • Poprawię błąd w skalowaniu przyspieszenia czasu nad Deminem i Ikarusem.
  • Maksymalna wysokość terenu Duny zostanie zmniejszona do 10 Km( aktualnie jest to 15Km)
  • Dodam podstawowe definicje badań do Ikarusa i Demina ( Dla przestrzeni nad powierzchnią, powierzchni oraz lotu wysoko nad powierzchnią)
« Ostatnia zmiana: Wto, 13 Gru 2016, 20:37:06 wysłana przez Bill2462 »

Śro, 14 Gru 2016, 08:17:20
Odpowiedź #3

Offline banadmina

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mod ma wielki potencjał. Warto go rozwijać.

Reklama

Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« Odpowiedź #3 dnia: Śro, 14 Gru 2016, 08:17:20 »

Pią, 16 Gru 2016, 23:13:44
Odpowiedź #4

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Parę screenshotów z nowo powstającej powierzchni Minmusa :





Pozostałe rzeczy które zapowiedziałem w wersji 0.2 są już na ukończeniu więc  wyjdzie ona najprawdopodobniej do końca roku.
« Ostatnia zmiana: Pią, 16 Gru 2016, 23:47:26 wysłana przez Bill2462 »

Sob, 17 Gru 2016, 00:04:35
Odpowiedź #5

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
No ten Minmus wygląda nieźle, przynajmniej na podstawie dość skąpej ilości fotek. Ale coś bym ci zasugerował. Minmus grawitacje ma słabą, atmosfery nie ma, to idealny świat, by powstawały na nim wysokie słupy skalne. Co by było, gdybyś na highmapie dał kilka białych punktów ale bez rozmazania airbrushem, tylko ostrych? Chodzi mi o pionowe skalne formacje. I trochę więcej ostrych linii bym ci doradził, obejrzyj sobie fotki lodowców i pomyśl o takich ostrych spękaniach, jakie występują czasami na polach lodowych.

To tyle, działaj dalej :)

Reklama

Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« Odpowiedź #5 dnia: Sob, 17 Gru 2016, 00:04:35 »

Sob, 17 Gru 2016, 15:20:50
Odpowiedź #6

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Powierzchnia Minmusa jest prawie gotowa  ( jest mała i wymaga tylko niewielkich poprawek co nie zajmuje wiele czasu).

Zrobiłem też więcej screenów :















Śro, 21 Gru 2016, 21:50:58
Odpowiedź #7

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« Odpowiedź #7 dnia: Śro, 21 Gru 2016, 21:50:58 »

Czw, 22 Gru 2016, 23:04:15
Odpowiedź #8

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Nowa wersja moda została wydana!

Zmiany :

V0.2
  • Przerobiona powierzchnia MInmusa.
  • Podstawowe badania naukowe zostały dodane do Ikarusa i Demina.
  • Teren Duny został obniżony aby ułatwić lądowanie ( z 15 000 m do 10 000 m ). 
  • Ike został przywrócony do gry ( Jego powierzchnia zostanie zmieniona w którejś z najbliższych wersji).
  • Parametry Duny zostały przywrócone do oryginalnych.
  • Definicje szybkości przyspieszenia czasu nad Ikarusem i Deminem zostały naprawione. ( Teraz już nie można uderzyć w powierzchnię na niefizycznym przyspieszeniu czasu.).

Kilka screenów :






Link do pobranie ( Github ) : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Instrukcja instalacji w opisie ( na początku wątku).

Enjoy  :)
« Ostatnia zmiana: Śro, 28 Gru 2016, 21:56:27 wysłana przez Bill2462 »

Śro, 28 Gru 2016, 21:36:03
Odpowiedź #9

Offline banadmina

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Definicje szybkości przyspieszenia czasu nad Ikarusem i Deminem zostały naprawione. ( Teraz już nie można uderzyć w powierzchnię na niefizycznym przyspieszenie czasu.). [/li][/list]
Przyspieszeniu XD.

Twój mod jest dobry.
Mogę jakoś pomóc?

Reklama

Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« Odpowiedź #9 dnia: Śro, 28 Gru 2016, 21:36:03 »

Śro, 28 Gru 2016, 21:47:00
Odpowiedź #10

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

    Definicje szybkości przyspieszenia czasu nad Ikarusem i Deminem zostały naprawione. ( Teraz już nie można uderzyć w powierzchnię na niefizycznym przyspieszenie czasu.). [/li][/list]
    Przyspieszeniu XD.

    Twój mod jest dobry.
    Mogę jakoś pomóc?
    e tylko nie polonizuj czasem.......
    --
    Pozdrawiam
    Grabek

    Śro, 28 Gru 2016, 21:54:46
    Odpowiedź #11

    Offline Bill2462

    • Plutonowy
    • ***
    • Wiadomości: 284
    • Reputacja: 38
      • Zobacz profil
    @banadmina
    Oczywiście, że możesz pomóc.
    Możesz :
    - Zainstalować tego moda i sprawdzić jak to wszystko wygląda z punktu widzenia gracza. A następnie napisać co jest nie tak żebym mógł to poprawić.
    - Jeśli masz jakieś pomysły to możesz je tu umieścić, rozważę ich zrealizowanie w najbliższych wersjach. ( Np. który obiekt powinien zostać przerobiony w najbliższej wersji ?).
    « Ostatnia zmiana: Śro, 28 Gru 2016, 21:57:22 wysłana przez Bill2462 »

    Reklama

    Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
    « Odpowiedź #11 dnia: Śro, 28 Gru 2016, 21:54:46 »

    Pią, 30 Gru 2016, 18:17:12
    Odpowiedź #12

    Offline angorek

    • Sierżant
    • ****
    • Wiadomości: 520
    • Reputacja: 35
      • Zobacz profil
    O k***a !  To jest piękne !  :o :o
    Teraz to można grać !
    Na początku byłem sceptyczny, ale widzę że się nie poddałeś i wyszło z tego coś naprawdę zajebistego. Wielki szacunek !
    Czekam na Eeloo   :D :P
    Pozdrawiam Daniel
    rakiety.org.pl In thrust we trust !

    Nie, 01 Sty 2017, 21:12:35
    Odpowiedź #13

    Offline Bill2462

    • Plutonowy
    • ***
    • Wiadomości: 284
    • Reputacja: 38
      • Zobacz profil
    Prace nad wersją 0.3 właśnie ruszyły.

    Planowane zmiany :
    - Dodanie kilku planet karłowatych ( średnica 50- 160 km ). Dwie będą krążyły między Duną a Kerbinem, 1  pomiędzy orbitą dresa a Joolem i 1 za Eeloo
    - Przerobiona powierzchnia Ike.
    - Dodanie konfiguracji do Planet Shine i Distance Object.

    Reklama

    Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
    « Odpowiedź #13 dnia: Nie, 01 Sty 2017, 21:12:35 »

    Sob, 21 Sty 2017, 00:09:32
    Odpowiedź #14

    Offline Bill2462

    • Plutonowy
    • ***
    • Wiadomości: 284
    • Reputacja: 38
      • Zobacz profil
    Prace nad nową powierzchnią Ike zbliżają się do końca. Kilka screenshotów :





     

    Stock Mod E4

    Zaczęty przez Element4ry

    Odpowiedzi: 10
    Wyświetleń: 10740
    Ostatnia wiadomość Sob, 16 Sie 2014, 13:16:38
    wysłana przez JackRyanPL
    Stock Clamshell Fairings !

    Zaczęty przez angorek

    Odpowiedzi: 0
    Wyświetleń: 5263
    Ostatnia wiadomość Wto, 14 Lip 2015, 12:03:25
    wysłana przez angorek
    New Kerbol System [0.24.0] [0.24.2]

    Zaczęty przez ziomus774

    Odpowiedzi: 0
    Wyświetleń: 5525
    Ostatnia wiadomość Sob, 16 Sie 2014, 22:05:17
    wysłana przez ziomus774
    New Kerbol System 2 [0.25.0]

    Zaczęty przez ziomus774

    Odpowiedzi: 2
    Wyświetleń: 5652
    Ostatnia wiadomość Wto, 09 Gru 2014, 18:12:52
    wysłana przez ziomus774
    Taurus HCV 3.75 m CSM system[V 1.5.3] [ksp 1.0.4]

    Zaczęty przez Bill2462

    Odpowiedzi: 0
    Wyświetleń: 5857
    Ostatnia wiadomość Pią, 03 Lip 2015, 23:49:40
    wysłana przez Bill2462