• Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja  (Przeczytany 14822 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 17 Kwi 2016, 11:51:21
Odpowiedź #45

Offline szymon50010

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Dobra Temat Opanowany Wszystko działą swietnie!  :D Dziekuje za ten poradnik

[Post scalony: Nie, 17 Kwi 2016, 16:22:56]
Tak Bo Użyłem Ckan bo się w końcu udało i pytanie czy hyperedit działa razem z RO i RSS
« Ostatnia zmiana: Nie, 17 Kwi 2016, 16:22:56 wysłana przez szymon50010 »

Śro, 27 Kwi 2016, 16:30:35
Odpowiedź #46

Offline KyloRen

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
A jesli o ten błąd to ze sie pokazywal ciagle gdy instaluje rss i ro i znou mi sie usunol ro i rss bo nie dziala

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #46 dnia: Śro, 27 Kwi 2016, 16:30:35 »

Nie, 15 Maj 2016, 12:11:45
Odpowiedź #47

Offline Benecjusz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Kilka prób z RSS+RO i nie daje rady. Na wersji 32-bitowej gra zajmuje lekko ponad 3GB pamięci i podczas budowania czegokolwiek crash. Wersja 64-bitowa ładuje się szybko, działa szybko ale zazwyczaj tylko kilka minut po czym crash. Już nie wiem czy to wina KSP, RSS, mojego komputera czy jakiejś siły wyższej. Specyfikacja komputera w stopce.
Burn the heretic. Kill the mutant. Purge the unclean.
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Faith is eternal!

Intel i5-4570 4x3,2GHz; GeForce GTX 1050 Ti G1; 2x2GB Kingston HyperX Grey + 2x4GB Corsair Vengeance

Nie, 15 Maj 2016, 13:11:10
Odpowiedź #48

Offline grabek77

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 233
  • Reputacja: 11
    • Zobacz profil
Widzę, ze masz dwie różne pary  pamięci, jesli crash gry ma jakiś wyjątek dotyczący pamięci, wyjmij jedna pare i wtedy sprawdz czy gra sie wysypie.
--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #48 dnia: Nie, 15 Maj 2016, 13:11:10 »

Pon, 16 Maj 2016, 10:52:11
Odpowiedź #49

Offline Benecjusz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Sprawdzałem to tuż po zakupie drugiej pary i nie ma to żadnego wpływu. Również stockowe KSP na 64 bitach crashuje się po kilku minutach.

Edit: Jakby ktoś chciał więcej i więcej to:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

oraz

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Pon, 16 Maj 2016, 10:59:36 wysłana przez Benecjusz »
Burn the heretic. Kill the mutant. Purge the unclean.
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Faith is eternal!

Intel i5-4570 4x3,2GHz; GeForce GTX 1050 Ti G1; 2x2GB Kingston HyperX Grey + 2x4GB Corsair Vengeance

Pon, 16 Maj 2016, 11:29:35
Odpowiedź #50

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Sory ale 6GB RAMu to szału nie robi.. 3GB to bierze czysta gra bez modów, dodaj jeszcze z 2GB dla systemu i już masz z tego 5. Co daje raptem 1GB na mody. Nie oczekuj cudów.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #50 dnia: Pon, 16 Maj 2016, 11:29:35 »

Pon, 16 Maj 2016, 11:48:51
Odpowiedź #51

Offline Benecjusz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Ekhm...
2x2+2x4=12
Burn the heretic. Kill the mutant. Purge the unclean.
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Faith is eternal!

Intel i5-4570 4x3,2GHz; GeForce GTX 1050 Ti G1; 2x2GB Kingston HyperX Grey + 2x4GB Corsair Vengeance

Pon, 16 Maj 2016, 11:56:50
Odpowiedź #52

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
A faktycznie pardon. W takim razie zacząłbym od zaktualizowania sterowników grafy, DirectX, i PhysX.
Jeśli to nie pomoże to monitoruj w menadżerze urządzeń zużycie ramu i zobacz czy gdzieś nie masz "przecieku". Ja to miałem kiedyś u siebie, bodajże przez firespittera. Gra zrzucała do pamięci co chwilę kilkadziesiąt kB, aż w końcu po godzinie gry miejsce się kończyło i crash.
Fajnie by było jakbyś wrzucił też pliki log które gra zrzuca przy crashu do folderu w którym jest zainstalowana.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #52 dnia: Pon, 16 Maj 2016, 11:56:50 »

Pon, 16 Maj 2016, 20:49:19
Odpowiedź #53

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Zadam wyjątkowo prostackie aczkolwiek konieczne dla mojej sprawy pytanie.
Czy do działania RO konieczne jest RSS, bo zdaje mi się że NIE.
Czy ja mam ściągnąć mody zaznaczone zieloną czcionką w kolumnie: "Dependencies:"??? ze strony:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
do tego wkleić plik ze strony?:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Czy mam zainstalować plik TYLKO z powyższego linku?

Bo instalując RO z powyższej strony na czystą wersję 1.1.2 wyskoczył mi "kwiatek"
Zatrzymuje się ładowanie gry na części:

"ModuleManager: 1641 patches applied
Squad/Parts/Command/mk1-2CommandPod/Mark1-2Pod"

Na internecie są o tym wzmianki jednak nie ma konkretów.

CKAN winstalował mi coś podbnie jak z linku
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
 i oczywiście wylał się ferment w postaci "Mark1-2Pod"

A reszta KSP i modów tak pięknie, szybko i bezcrashowo chodzi.
Wiec co jest?

Najlepiej jak ktoś napisze szybko jak instalował RO, ten co już instalował mod na wersji 1.1.2
« Ostatnia zmiana: Pon, 16 Maj 2016, 20:59:36 wysłana przez Wielki Piotr »

Pon, 16 Maj 2016, 23:18:59
Odpowiedź #54

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Co do tego, czy RO wymaga RSS: Wymagać nie wymaga(jak można zauważyć w temacie RO, RSS jest jako rekomendowany mod), ale jednak warto zadać pytanie czy ma to sens. RO ustawia wszystko tak, by było zgodne ze światem realnym. Parametry ze świata realnego cienko pasują do świata KSP, więc raczej bez RSS, RO nie ma większego sensu.

Co do instalacji: Ja instalowałem RO przez ckan, ale to raczej to samo. Instalujesz wymagane mody, a potem samego RO. Tyle.

Co do zacinania się: Prawdopodobnie brakuje Ci RAM, miałem tak samo, dopiero odchudzenie pozwoliło mi ruszyć dalej. Ile masz RAM?
« Ostatnia zmiana: Pon, 16 Maj 2016, 23:21:10 wysłana przez DragonsNightmare »

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #54 dnia: Pon, 16 Maj 2016, 23:18:59 »

Pon, 16 Maj 2016, 23:55:20
Odpowiedź #55

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Nie, to na pewno nie jest spowodowane brakiem RAMu. Co prawda mam tylko 4GB, karta graf. i procesor nadrabia.
Ale już instalowałem KSP (377MB)+ RSS (Tekstury 4096 (340MB)) + RSS Expanded (60MB)+ CMES (260MB) + masa innych, i wyszło ponad 1,2GB. Chodziło jak marzenie, na dużych konstrukcjach.  Do tego stała kontrola "Fraps-em". Tak sobie instalowałem mody i badałem wydajność.
Jeszcze będę instalował RVE (ok 300MB) ale skrajnie odchudzę Squad/ part -200MB + odchudzanie innych modów do -300 MB
A KSP + RO i wychodzi klops.
« Ostatnia zmiana: Pon, 16 Maj 2016, 23:58:33 wysłana przez Wielki Piotr »

Wto, 17 Maj 2016, 08:27:39
Odpowiedź #56

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 353
  • Reputacja: 50
    • Zobacz profil
Sprawa jest absurdalnie prosta. Pierw instalujesz wszystkie mody z tabeli Dependencies (ich kolor oznacza jedynie to czy są aktualne) następnie instalujesz samo RO czyli plik stąd: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ . Kolejność jest istotna ze względu na podmianę niektórych plików. Co do CKAN mi nigdy nie udało się poprawnie zainstalować RO przy jego pomocy zawsze pomijał jakiś mod mimo jego pobrania. CO do RSS nie, nie jest on konieczny aczkolwiek po to powstało RO żeby grać na RSS.

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #56 dnia: Wto, 17 Maj 2016, 08:27:39 »

Wto, 17 Maj 2016, 10:20:44
Odpowiedź #57

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Pięknie dziękuje Sobol, leci plusik do koszyczka.
« Ostatnia zmiana: Wto, 17 Maj 2016, 13:17:30 wysłana przez Wielki Piotr »

 

Real Solar System [v5.5]

Zaczęty przez psychorrock

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 4770
Ostatnia wiadomość Nie, 14 Gru 2014, 00:50:42
wysłana przez PanKurczak
Kerbal Overhaul - Oficjalne wydanie v0.9.1

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 2132
Ostatnia wiadomość Nie, 05 Kwi 2015, 16:34:11
wysłana przez angorek
New Kerbol System [0.24.0] [0.24.2]

Zaczęty przez ziomus774

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1472
Ostatnia wiadomość Sob, 16 Sie 2014, 22:05:17
wysłana przez ziomus774
New Kerbol System 2 [0.25.0]

Zaczęty przez ziomus774

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1826
Ostatnia wiadomość Wto, 09 Gru 2014, 18:12:52
wysłana przez ziomus774
Taurus HCV 3.75 m CSM system[V 1.5.3] [ksp 1.0.4]

Zaczęty przez Bill2462

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1414
Ostatnia wiadomość Pią, 03 Lip 2015, 23:49:40
wysłana przez Bill2462