• Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja  (Przeczytany 14830 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 04 Lut 2015, 11:03:53
Odpowiedź #15

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
No i miodzio jak śmiga. Pierścienie wymagają moda Kittopia, potem trzeba je jeszcze sobie samemu zrobić albo zaczekać na gotowe. Pingo pete robi mod RVE z grafiką dla RSS, na razie dostępne są jedynie wersje eksperymentalne.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Będą w niej pierścienie dla Saturna:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Nie ma możliwości zmiany nazw, są one głęboko w kodzie gry, np. nie możesz odzyskać pojazdu, który wylądował jeśli nazwa ciała jest inna niż Kerbin. Nie mozna wiec zmieniać nazw. 


Za to nowe ciala jak Neptun czy Tryton będą już mieć normalne nazwy.
« Ostatnia zmiana: Śro, 04 Lut 2015, 11:06:05 wysłana przez winged »

Śro, 04 Lut 2015, 11:13:47
Odpowiedź #16

Offline Raduchfoto

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Serdecznie dziękuję :) dziś lecę na prawdziwy księżyc :)

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #16 dnia: Śro, 04 Lut 2015, 11:13:47 »

Śro, 04 Lut 2015, 12:31:02
Odpowiedź #17

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Serdecznie dziękuję :) dziś lecę na prawdziwy księżyc :)
Życzę powodzenia. Z autopsji wiem, że jest to trochę trudniejsze do zrobienia niż powiedzenia. Na razie mam jednak ustanowioną sieć satelitarną wokół Księżyca (w karierze). Zobaczymy co dalej. :D

Śro, 04 Lut 2015, 13:04:35
Odpowiedź #18

Offline Raduchfoto

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Zdaje sobie sprawę ,że jest to trudniejsze - ale właśnie takie ma być. Wcześniej (jeszcze przed zakupem  :-[ )grałem w wersję 0.24 i początkowo lądowanie na MUNie wydawało się niemożliwe, po kilku próbach była to bułka z masłem i mun czy minmus posiadały już zaawansowane kolonie i sieć satelisów, łazików itp. następnie były Duna i Eve, też bez najmniejszych problemów - szczerze to zacząłem sie lekko nudzić dlatego tak bardzo zależało mi na RSS :)

Teraz mam nadzieję że trochę to potrwa zanim osiądą na księżycu :)

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #18 dnia: Śro, 04 Lut 2015, 13:04:35 »

Śro, 04 Lut 2015, 16:39:18
Odpowiedź #19

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Jak ktoś ma za słaby PC na RVE, to można też dodać pierścienie do Saturna bez wgrywania tego modu, z pomocą Kittopia, o czym mówił winged. Sam się z tym borykałem w tym temacie:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

W ostatnim moim poście napisałem jak dodać pierścienie do Saturna i dałem konfig, jak ktoś się nie chce bawić. Może później napisze poradnik.

Czw, 05 Lut 2015, 09:03:27
Odpowiedź #20

Offline Raduchfoto

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Pierwsze wrażenia po wieczorze z RSS + RO - masakra , nawet nie potrafiłem wystartować :) Wszystko trudne i skomplikowane :) mam spooe problemy z doborem paliwa do silników - tzn metodą prób i błędów strzelam jakie paliwo do jakiego silnika. Jeszcze pytanko - dlaczego bezzałogowy statek wciąż pokazuje komunikat not connecting? (domyślam się że trzeba jakąś antenkę zamontować.... tylko jaką) - próbowałem wszystkich ale bezskutecznie.

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #20 dnia: Czw, 05 Lut 2015, 09:03:27 »

Czw, 05 Lut 2015, 16:10:03
Odpowiedź #21

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 417
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jeszcze pytanko - dlaczego bezzałogowy statek wciąż pokazuje komunikat not connecting?
Jeśli masz RemoteTech, to musisz te antenki o których wspominasz, umieścić na orbicie na satelitach komunikacyjnych.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Pią, 06 Lut 2015, 08:43:17
Odpowiedź #22

Offline Raduchfoto

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
No ok ale jak tu wystartować skoro nawet przepustnica nie działa - dzieje się tak tylko ze statkami bezzałogowymi...

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #22 dnia: Pią, 06 Lut 2015, 08:43:17 »

Pią, 06 Lut 2015, 09:33:33
Odpowiedź #23

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 417
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
No to może powinieneś satelity komunikacyjne wysyłać misjami załogowymi?
Zbuduj takiego mini-maluszka, antena (tylko ta z remotetech), mały panel słoneczny, mała bateria, probodobodyna, mały zbiorniczek RCS+ze dwie dysze do korekcji. Zabierz w jednym locie jak najwięcej tego żelastwa i rozmieść na orbicie. Wbrew pozorom, misja jest prosta i bardzo satysfakcjonująca.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Pią, 06 Lut 2015, 15:17:42
Odpowiedź #24

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Chyba wiem w czym problem z Remote Techem...
KSC zostało przesunięte na północ, a kontrola lotów Remote Tech znajduje się na równiku, a sygnał nie przechodzi przez planetę...
Potrzebny byłby jakiś fix do tego.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #24 dnia: Pią, 06 Lut 2015, 15:17:42 »

Pią, 06 Lut 2015, 16:34:14
Odpowiedź #25

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chyba wiem w czym problem z Remote Techem...
KSC zostało przesunięte na północ, a kontrola lotów Remote Tech znajduje się na równiku, a sygnał nie przechodzi przez planetę...
Potrzebny byłby jakiś fix do tego.
Nie wspomniałem o tym ale do RT potrzeba pobrać osobne .cfg na RSS. Inaczej dziwne rzeczy sie dzieja i nie dziala przelaczanie miedzy ladowiskami.

Sob, 07 Lut 2015, 11:29:50
Odpowiedź #26

Offline Hasuviel

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Nie chcę zakładać nowego tematu, więc napiszę tutaj:

Zainstalowałem RSS i Realism Overhaul przez CKAN razem z częścią sugerowanych modów i kiedy włączam grę, albo ładowanie zatrzymuje się mniej więcej w 3/4 paska u dołu ekranu (64-bit) albo gra crashuje zaraz po zakończeniu ładowania (pojawia się ekran startowy, okno ładowania RSS i od razu wyrzuca, 32-bit). Próbowałem OpenGL, ale chyba jestem ułomny albo coś robię źle, bo mam czarny ekran i nic więcej  :D

Mam 8GB RAM, procesor i5 3.10 GHz, karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 660, Windows 7, 1TB miejsca na dysku (na dysku D: z KSP jeszcze jakieś 40GB)

Zainstalowane mody to:
-RSS (z teksturami 4K)
-Realism Overhaul z wszystkimi rekomendowanymi i częścią sugerowanych
-KAS
-FASA
-KWRocketry
-Near Future Solar/Propulsion/Construction
I inne

Zdjęcie:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Ktoś wie czym to może być spowodowane? Byłbym wdzięczny za odpowiedź. Jakie mody mogę wyrzucić, żeby nie popsuć sobie zabawy?

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #26 dnia: Sob, 07 Lut 2015, 11:29:50 »

Sob, 07 Lut 2015, 12:19:44
Odpowiedź #27

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 329
  • Reputacja: 144
    • Zobacz profil
Czy ja dobrze zrozumiałem, że próbujesz grać na wersji 64 bity? Ta wersja wywala co moment nawet na stocku.

Sob, 07 Lut 2015, 12:25:16
Odpowiedź #28

Offline Hasuviel

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Nie, mordowałem się na 32-bit i chciałem sprawdzić, czy ten sam problem wystąpi na 64.

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« Odpowiedź #28 dnia: Sob, 07 Lut 2015, 12:25:16 »

Sob, 07 Lut 2015, 13:50:15
Odpowiedź #29

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
RSS trzeba instalowac na 32 bit na czystej instalce, najpierw instalujesz samo RSS a dopiero potem stopniowo całą resztę. Mnie to wygląda na problem z RAM. Postaraj się najpierw zainstalowac tylko RSS z teksturami 2K.

Pamiętaj, że na co dzień potrzebne są ci tylko tekstury Ziemi i ewentualnie Księżyca, resztę możesz instalować jedynie okazyjnie. Możesz instalować tekstury 8K planety do, której lecisz ale na co dzień trzymać ją bez tekstur.

Wyrzuć wszystko z Nearfuture, wyrzuć wszystkie elementy, które mozna zastapić cześciami proceduralnymi. Czyli wszystkie zbiorniki paliwa, rcs, life support, nieproceduralne owiewki, osłony termiczne baterie, skrzydła. Wyrzuć cześci, które się dublują np. po co command pod Squadu jeśli masz Apolo CSM, wywal wszystko z czego nie będzie korzystał, instaluj mody selektywnie, wywal co się da z folderu Squad, NasaARM. Możesz wywalić kilkaset mb.

Na koniec zostaje ATM.


Co do Open GL, mi też wywalało ale zmienilem komendę na:
--force-opengl

albo:
--force-opengl %command%

 

Real Solar System [v5.5]

Zaczęty przez psychorrock

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 4772
Ostatnia wiadomość Nie, 14 Gru 2014, 00:50:42
wysłana przez PanKurczak
Kerbal Overhaul - Oficjalne wydanie v0.9.1

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 2132
Ostatnia wiadomość Nie, 05 Kwi 2015, 16:34:11
wysłana przez angorek
New Kerbol System [0.24.0] [0.24.2]

Zaczęty przez ziomus774

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1472
Ostatnia wiadomość Sob, 16 Sie 2014, 22:05:17
wysłana przez ziomus774
New Kerbol System 2 [0.25.0]

Zaczęty przez ziomus774

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1826
Ostatnia wiadomość Wto, 09 Gru 2014, 18:12:52
wysłana przez ziomus774
Taurus HCV 3.75 m CSM system[V 1.5.3] [ksp 1.0.4]

Zaczęty przez Bill2462

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1415
Ostatnia wiadomość Pią, 03 Lip 2015, 23:49:40
wysłana przez Bill2462