• KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety 4 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety  (Przeczytany 21902 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 04 Sty 2014, 19:35:45
Odpowiedź #15

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Po części rację ma każdy z was. To prawda, jest to bug modyfikacji, twórca o nim wie, co więcej, błąd ten jest nienaprawialny! To już wina samego Unity. Jak działa ten mod? Nie powiem dokładnie, ale wiem że modyfikuje shadery gry. Z jakiegoś powodu ta modyfikacja powoduje że w płomienie dopalaczy (zwykłych silników nie, nie wiem jak z separatronami) nie mieszczą się w ram i powstają te kwadraty.
Rację miał każdy z was, i jeszcze raz zaznaczę że na ten błąd nie ta się nic poradzić. Niepomalowanie rakiety nic nie poradzi, trzeba usunąć KerbPainta jeśli bardziej nam zależy na tych płomieniach.
Best regards from Valhalla

 

RasterPropMonitor - Ożyw wnętrze swojej rakiety!

Zaczęty przez DawsterTM

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 14186
Ostatnia wiadomość Pon, 05 Sty 2015, 12:46:08
wysłana przez WINIU1990