Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: koksek9 w Sob, 22 Paź 2016, 16:13:39

Tytuł: Lista modyfikacji na KSP 1.2
Wiadomość wysłana przez: koksek9 w Sob, 22 Paź 2016, 16:13:39
Witam.

Postanowiłem stworzyć listę modów zaktualizowanych/zrekompilowanych do wersji 1.2 Kerbali. Mody są posortowane w kolejności alfabetycznej, więc jeśli ktoś nie zna alfabetu niech nie korzysta z tej listy ;D.
Cz. 1.(od [A] do [J] :

[A]
Alternate Resource Panel  (https://kerbal.curseforge.com/projects/alternate-resource-panel)
AmpYear  (https://kerbal.curseforge.com/projects/ampyear)
Automated Science Sampler  (https://kerbal.curseforge.com/projects/automatedsciencesampler)

[B}
Basic Orbit  (https://kerbal.curseforge.com/projects/basic-orbit)
Burger Mod  (https://kerbal.curseforge.com/projects/burger-mod)
Bussrad Fuel Scoop System  (https://kerbal.curseforge.com/projects/bussard-fuel-scoop-system)

[C]
Celestial Body Science Multiplier Editor  (https://kerbal.curseforge.com/projects/celestial-body-science-multiplier-editor)
Chute Delay  (https://kerbal.curseforge.com/projects/chute-delay)
Color Coded Canisters  (https://kerbal.curseforge.com/projects/color-coded-canisters)
Community Tech Tree  (https://kerbal.curseforge.com/projects/community-tech-tree)
Cryogenic Engine Pack  (https://kerbal.curseforge.com/projects/cryogenic-engine-pack)

[D]
DeepFreeze Continued  (https://kerbal.curseforge.com/projects/deepfreeze-continued)
DMagic Orbital Science  (https://kerbal.curseforge.com/projects/dmagic-orbital-science)
Dr. Jet's Chop Shop  (https://kerbal.curseforge.com/projects/dr-jets-chop-shop)
Dump & Burn  (https://kerbal.curseforge.com/projects/dump-burn-fuel-jettison-nozzle-mod)

[E]
Engineering Tech Tree  (https://kerbal.curseforge.com/projects/engineering-tech-tree)
EVA Struts  (https://kerbal.curseforge.com/projects/eva-struts)
EVA Transfer  (https://kerbal.curseforge.com/projects/eva-transfer)

[F]
Flexible Docking  (https://kerbal.curseforge.com/projects/flexible-docking)
Fuel Tanks Plus  (https://kerbal.curseforge.com/projects/fuel-tanks-plus)

[G]
Gama Pod M.K.3  (https://kerbal.curseforge.com/projects/gama-pod-m-k-3)
 
[H]
Heat Control  (https://kerbal.curseforge.com/projects/heat-control)
HTV Pack  (https://kerbal.curseforge.com/projects/htv-h-ii-transfer-vehicle-kounotori-pack)


Interstellar Flight Inc.  (https://kerbal.curseforge.com/projects/interstellar-flight-inc-kerbal-life-support-mod)
Interstellar Fuel Switch  (https://kerbal.curseforge.com/projects/interstellar-fuel-switch)
ION RCS  (https://kerbal.curseforge.com/projects/ion-rcs)

[J]
Japanese New Year Decorations Pack  (https://kerbal.curseforge.com/projects/japanese-new-year-decorations-pack)
Joolian Discovery  (https://kerbal.curseforge.com/projects/joolian-discovery)
JSI Adv. Transparent Pods  (https://kerbal.curseforge.com/projects/jsi-advanced-transparent-pods)


Koniec części pierwszej.
Tytuł: Odp: Lista modyfikacji na KSP 1.2
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Sob, 22 Paź 2016, 16:36:05
Społeczność już od wielu wersji tworzy aktualizowaną na bieżąco liste modów:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/50701-community-mods-and-plugins-library-oct202016/&page=1

Jest dużo bardziej przejrzysta i pełniejsza :V
Tytuł: Odp: Lista modyfikacji na KSP 1.2
Wiadomość wysłana przez: koksek9 w Sob, 22 Paź 2016, 20:07:16
Dzięki za odpowiedź, będę starał się robić w przyszłości  takie listy czytelniejsze (chociaż to nie wygląda teraz tak źle). Ta lista pewnie (albo może) będzie służyć, aby na szybko sprawdzić czy nie ma aktualizacji używanych modów, bo tylko szukasz pierwszą literę nazwy i sprawdzasz.  Część druga będzie jutro.
Tytuł: Odp: Lista modyfikacji na KSP 1.2
Wiadomość wysłana przez: beryl w Wto, 15 Lis 2016, 20:35:51
Co poprawiającego wygląd warto zainstalować na 1.2?
Tytuł: Odp: Lista modyfikacji na KSP 1.2
Wiadomość wysłana przez: Skyline w Wto, 15 Lis 2016, 21:52:20
Jedną z Możliwych Paczek Astronomera, KSPRC , BlueGem'a  lub Scatterer, w którym i wodę możesz sobie zmienić na fajniejszą.

Od siebie najbardziej polecam Scatterer'a. Najłatwiejsza instalacja, nie to co Astronomer, efekt wizualny bardzo przyjemny dla oka , tak zwane "godrailsy" są bardzo ładne, woda również. Prócz tego jeszcze rankami i wieczorami jest to, że wyższe szczyty czy budynki dają piękny cień .
Tytuł: Odp: Lista modyfikacji na KSP 1.2
Wiadomość wysłana przez: angorek w Wto, 15 Lis 2016, 22:08:45
SVE aktualnie moim zdaniem jest najładniejsze. (zawiera scatterer)
http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/143288-121-113-stock-visual-enhancements-114-1083/

Można spróbować też wgrać tekstury powierzchni z KSPRC używając zaktualizowanego Kopernicusa i Texture Replacer ;)
http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/69702-112-ksprc-renaissance-compilation-artworks-remake-v-07-pre-release-3/
Tytuł: Odp: Lista modyfikacji na KSP 1.2
Wiadomość wysłana przez: grabek77 w Pią, 10 Lut 2017, 00:43:04
Hej znalazłem fajnego moda, może komuś podpasuje :)
Mod zmienia wnętrza kapsuł MK1-2 w bardziej funkcjonalne.

http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/116440-mk1-2-pod-iva-replacement-by-aset/ (http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/116440-mk1-2-pod-iva-replacement-by-aset/)