Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: DawsterTM w Śro, 30 Paź 2013, 22:12:59

Tytuł: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Śro, 30 Paź 2013, 22:12:59
(http://i.imgur.com/neGFzGe.png)
Kerbal MultiPlayer
v0.1.0 Work in Progress, Alpha
Faza eksperymentalna pre-alpha, czyli najwcześniejsze wydanie jakie tylko może istnieć.

Mod pozwala nam na właśnie na granie razem z przyjaciółmi. Serwer może założyć każdy kto tylko ma publiczne IP, lub jeśli gramy w sieci lokalnej LAN tudzież programy jak Hamachi. A jak to działa?
Każdy gracz dostaje swoje uniwersum do gry. Możemy w nim robić praktycznie wszystko na co pozwala KSP. Do listy zakazanych rzeczy należy m.in. physic warp (timewarp jak najbardziej działa).
Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy robić co tylko nam się podoba oraz kiedy podoba. Timewarp jest zezwolony, a trik polega na tym że po zakończeniu warpowania reszta graczy oraz my sami musimy zsynchronizować uniwersa. Trwa to parę sekund. Gracza który warpuje i jeszcze nie został z nami zsynchronizowany łatwo odszukamy po podpisie "In the future" na liście graczy. Ze strony technicznej to tyle, chyba nie chcecie żebym was zanudzał.

Instalacja i korzystanie z clienta:
Jeżeli mamy już wybrany serwer lub ktoś postawi go za nas na naszej głowie będzie tylko ciążyć kwestia zainstalowania clienta KMP. Pobieramy go TUTAJ (http://kerbalspaceport.com/?p=38206) i instalujemy jak każdy inny mod. UWAGA! Plik save musi również zostać wgrany (jest w paczce). I radzę na niego nie wchodzić. Dodatkowo przy każdym wczytywaniu gry wyskoczy okienko o uszkodzonym/przestarzałym plikiem zapisu. Okienko to przeklikujemy, jeśli KSP będzie "naprawiać" save mod przestanie działać.

Po uruchomieniu gry ujrzymy coś takiego:
(http://i.imgur.com/e6IbEaj.png)
W okienku tym wpisujemy adres IP naszego serwera, port przez który się podłączymy oraz nazwę pod którą będziemy widoczni w grze. Przyciskając guziczek "Add" dodajemy serwer do listy. Od tego momentu możemy go wybrać oraz się do niego podłączyć. Po podłączeniu guzikiem "Connect" wejdziemy do gry:
(http://i.imgur.com/NjYhnSt.png)
To nadal procedura wejścia. W tym momencie synchronizujemy się z graczami na serwerze. Jebediah Kerman stojący pośrodku KSC obok Launchpadu to nie jest błąd, i lepiej dla stabilności gry aby pozostał tam gdzie jest, nieruszany. Po synchronizacji przejdziemy gra z automatu przenosi nas do widoku Space Center:
(http://i.imgur.com/aPyy14a.png)
Nie wszystkie okienka muszą być otwarte na starcie. Po lewej u góry widzimy listę graczy oraz menu KMP. Tam też otwieramy chat, podgląd oraz kontrolujemy postępy innych graczy.
U dołu po lewej widać podgląd. Klawiszem F8 możemy podzielić się z resztą serwera naszym obecnym widokiem z gry
U góry po prawej mamy chat. Tutaj oprócz rozmów graczy można zauważyć komunikaty serwera.

Cóż, to tyle! Od tego momentu możemy normalnie grać! Należy pamiętać że tak jak w zwykłym KSP, loty w atmosferze nawalają. Więc ew. konstrukcje samolotowe to zły pomysł, ale łaziki czy spacery kerbalami już jak najbardziej mogą być. Miłego WSPÓLNEGO kerbalenia!


Instalacja i korzystanie z serwera:
Jeśli chcemy zagrać, musimy mieć gdzie. Ktoś musi stworzyć serwer i udostępnić go innym. Instalację serwera zaczynamy od pobrania TEGO (http://kerbalspaceport.com/?p=38213) archiwum. Wypakowujemy je w dowolne miejsce, w dowolny folder, jednak z samych plików gry trzeba przekopiować trzy pliki znajdujące się w "\KSP_Data\Managed\". Są to:
 * Assembly-CSharp.dll
 * Assembly-CSharp-firstpass.dll
 * UnityEngine.dll
wrzucamy je w to samo miejsce gdzie wypakowaliśmy pliki. Aby uruchomić serwer należy włączyć plik *zdziwienie* KMPServer.exe *koniec zdziwienia*. UWAGA! Na systemach Windows 7 oraz Windows Vista musimy uruchomić go jako administrator.
Pojawi nam się okienko konfiguracji:
(http://i.imgur.com/clmAgu1.png)
Po wpisaniu komendy ustawień możemy przestawić daną opcję lub wpisać jej nową wartość. Dostępne komendy to:
P: Zmień port
HP: Zmień port HTTP
M: Zmień maksymalną liczbę graczy na serwerze
J: Wpisz wiadomość dla użytkownika wchodzącego na serwer (można zostawić puste)
IF: Wpisz informację o serwerze, najlepiej jego nazwę (można zostawić puste)
U: Aktualizacje uniwersum na sekundę
SH: Wysokość screenów w podglądzie
SI: Częstotliwość screenów w podglądzie
SV: Zapisz screenshoty
AR: Włącz/Wyłącz auto-restart serwera
AH: Włącz/Wyłącz auto-host serwera
H: Uruchom serwer
Q: Wyście

Po ustawieniu wszystkiego jak nam się podoba uruchamiamy serwer. Teraz okienko powinno wyświetlić takie informacje:
(http://i.imgur.com/NiC3Buc.png)
Jeżeli wygląda to dokładnie jak pokazano (kolor może się różnić) oznacza to że serwer już działa i można na nim grać. Dodatkowo jest dostępne parę opcji dla administratora w formie komend:
/quit - Zamknij serwer
/stop - Wyłącz serwer
/list - lista graczy
/count - liczba graczy
/kick <nazwa użytkownika> - wyrzuć gracza
/ban <nazwa użytkownika> - zbananuj użytkownika pod wszystkimi nickami pod jakimi się pojawi
/save - zapisz uniwersum
Jeżeli wpiszemy tutaj cokolwiek poza komendą, zostanie wyświetlone użytkownikom na chacie jako informacja od serwera.

To tyle! Serwer stoi, możemy grać!


Notka końcowa:
Proszę pamiętać że jest to tak wczesna wersja modyfikacji że to aż boli. Ogromna ilość błędów, problemów, niedoróbek to największy minus. Jednak myślę że warto dać KMP szansę i cieszyć się wspólną zabawą z przyjaciółmi.
Pamiętajmy też że mod najlepiej zadziała przy "czystym" KSP. Oznacza to brak innych save, modów czy pluginów. Instalacja prosto z instalatora. A i tak to nie gwarantuje stabilnej gry.

Linki:
Oficjalny temat na forum: http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/55835-Kmp-0-22-wip-alpha (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/55835-Kmp-0-22-wip-alpha)
Link do clienta: http://kerbalspaceport.com/?p=38206 (http://kerbalspaceport.com/?p=38206)
Link do servera: http://kerbalspaceport.com/?p=38213 (http://kerbalspaceport.com/?p=38213)

Chciałem też podziękować użytkownikowi Fullje (http://forum.kerbale.pl/profile/?u=207) za udostępnienie swojego komputera jako serwera oraz wspólne przeprowadzanie testów.
Dla zainteresowanych polecam sprawdzić jego najnowszą zabawę dla forumowiczów, "Kerbin, mamy problem!" (http://forum.kerbale.pl/inne/kerbin-mamy-problem!/msg9961/#msg9961)
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Śro, 30 Paź 2013, 22:20:23
Jedyny ładnie opisany temat o KMP, więc tylko jego pozostawiam. Reszta poszła do kasacji.
Dobra robota.
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Czw, 31 Paź 2013, 08:44:27
No dobra to opiszę tu moje dwa problemy :D
1. Gdy klikam connect to łączy mi, nawet nie wchodzę na serwer i disconnected (ip serwera 81.151.110.243: 25565)
2. Gdy chcę pograć normalnie klikam w tym okienku o naprawie Not now, i pojawia mi się okienko w którym powinny być save, ale nic nie ma, przycisków do cofnięcia się do menu też
Przeinstalowałem moda i to samo, jedyną opcją żeby sobie normalnie, samemu pograć jest usunięcie tego save a
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Czw, 31 Paź 2013, 12:19:33
1) Powodów może być tysiące. Najprostsze takie jak wyłączony serwer (jesteś pewien że nadal działa?) czy literówka w adresie (nawet spacja przed lub po adresie lub porcie spowoduje problem z połączeniem).
2) Dlatego mówiłem żeby grać na kompletnie czystej wersji KSP, bez niczego:
Cytat: DawsterTM
Pamiętajmy też że mod najlepiej zadziała przy "czystym" KSP. Oznacza to brak innych save, modów czy pluginów. Instalacja prosto z instalatora. A i tak to nie gwarantuje stabilnej gry.
Jeśli nie możesz sobie tak po prostu skopiować gry (a nie wiem czemu by się nie dało), to jest jedna rada. Może ktoś to nazwie propagowaniem piractwa, ale jeśli masz dowód zakupu, i naprawdę kupiłeś tą grę, możesz śmiało pobrać ją ze stron z piratami i będzie jak najbardziej legalna. Dopóki nie zaczniesz jej udostępniać, wtedy to już jest be. Więc torrent odpada, chyba że uploud zablokujesz.
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Czw, 31 Paź 2013, 22:24:20
A jak w tym działają takie bajery, jak dokowanie?
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Czw, 31 Paź 2013, 22:29:54
Niestabilność gry nie pozwoliła mi sprawdzić tego osobiście, jednak wedle informacji oficjalnych wiem że jest to możliwe. Z jednym ale: tylko jeden pojazd może być kontrolowany przez gracza. Więc dokowanie dwóch statków do siebie równocześnie sterowanych przez graczy kończy się crashem,
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Czw, 31 Paź 2013, 22:39:22
Napewno sprawdze kiedyś tego moda. Mam nadzieję że kiedyś będzie można grać stabilnie bo chciałbym wytstować moją flotę w praktyce :)
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Dueros w Pią, 01 Lis 2013, 10:21:50
Fajny mod. Szkoda tylko że znalezienie działającego serwera graniczy z  cudem.
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz2121 w Pią, 01 Lis 2013, 11:31:43
Mam nadzieje ,że poprawią te dokowanie. Ale dokowanie 2 graczy pewnie jest trudne jeden poleci tu a drugi tam i z dokowania nici chyba ,że jeden nic nie będzie robił.
A i na stronie tego moda pisało o tym ,że można zagrać razem w kosmiczne kerbalo-kręgle!
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Pią, 01 Lis 2013, 13:39:27
@up
W klasycznym dokowaniu jedna strona pozostaje bierna. Jak dwóch pilotów jest nieogarniętych to i pewnie się nie udaje ;)
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Dehzz w Wto, 10 Gru 2013, 14:41:06
Witojcie :)

Postawiłem właśnie serwer na linuxie, podłączyłem się i działa.. Teraz tylko brak mi ogarniętych chętnych do pogrania :)
Moje założenia :
- gramy z Team Speak 3
- pełny coop z ciągłą synchronizacją czasową ( bez samowolnego warpawania w przyszłość itd )
- na rozgrzewkę budujemy jakąś małą stację kosmiczną
- potem coś większego z paliwem dla przyszłych misji
- kolejny krok to wspólne loty / odkrywanie planet i księżyców

Po szczegóły zapraszam na PW


Post scalony: Śro, 11 Gru 2013, 10:48:34
Wczorajszy test wspólnego dokowania z nowym KMP ( 0.1.3.1 ) wyszedł całkiem pomyślnie.
Razem z BraciaB udało się dojść do wniosku, że podczas zbliżania do pojazdu, do którego chcemy dokować i mówimy tu o odległościach w przedziale 0,3-10 km, inni gracze nie powinni przesiadywać w tymże docelowym pojeździe. Najlepiej jeśli siedzą gdzieś w Assembly Center albo w okolicach ;)
Po zbliżeniu na ok. 100 m, można wsiąść do docelowej stacji i patrzeć jak ziomek podchodzi do dokowania. Po prawdzie widzimy go w statycznej pozycji jeśli chodzi o odległość, ale obracanie się odświeża i przesyła, więc można przynajmniej ustawić docelową stację odpowiednim portem do pojazdu dokującego. W każdym razie nie było żadnego crasha ani nic. Oczywiście po połączeniu wywaliło mnie na planetę ale po chwili można było znów wybrać sobie pojazd z tracking station.

Z mniejszych problemów warto wymienić komplikacje po przełączeniu się do pojazdów kolegów. Opcja zmiany pojazdu na private/public chyba trochę się jeszcze buguje, i czasami pojazdy po prostu znikają z listy kolegów w tracking station. Nie jestem pewien co w końcu pomogło, czy samo klikanie private/public czy połączenie tego z małym warpem przez jednego graczy i syncu drugiego gracza. Po tej czynności lista statków znów prawidłowo się zapełniła.

Z ustawień serwera, domyślnie ustawiona jest wartość odświeżania na 60 na minutę, w obec czego, statek kolegi skacze przy obracaniu z częstotliwością jednosekundową, to samo ze zmianami trajektorii. Była próba zmiany na 120 / min. Niewiele się zmieniło jeśli chodzi o problem z podchodzeniem do dokowania. Przy najbliższej okazji spróbuję z ustawieniem na 360 / min.

Stacja ma już 4 elementy, czas na kolejne. Jeśli ktoś chce dołączyć do budowy to zapraszam :)
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Śro, 11 Gru 2013, 20:58:28
Cieszymy się, że istnieje taki serwer. Daj mi znać na PW, jeżeli będzie to miało popyt i czy działa to bez problemów.

Wysłane z HTC EVO 3D.

Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Dehzz w Śro, 18 Gru 2013, 17:51:00
Cześć, zapuszczam dziś serva na 0.23
Wyszła aktualizacja 1.4.2 do clienta KMP , zapraszam do wspólnych testów i odkrywania ulepszeń nowej wersji :)
http://kerbalspaceport.com/kmp-client/#comment-14695  - klient do ściągnięcia

dodatkowo, gadamy na teamspeak3
szczegóły na PW lub na chacie
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Gorkufm w Śro, 18 Gru 2013, 21:53:05
Od czwartku mogę spokojnie testować bo nie mam już nic na głowie
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Reeposter w Pon, 06 Sty 2014, 23:45:04
Czy wie ktoś jakim sposobem mogę zezwolić na używanie danej modyfikacji/części na serwerze?
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Ruszka w Śro, 08 Sty 2014, 18:32:22
Jest możliwość gry w trybie kariery?
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Blue Storm w Śro, 08 Sty 2014, 21:40:48
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jest możliwość gry w trybie kariery?
Nie ma.
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Koper w Czw, 09 Sty 2014, 23:11:32
W najnowszej wersji KMP 0.1.5.0 jest możliwość gry w trybie kariery.
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Ruszka w Nie, 12 Sty 2014, 13:28:21
Mam problem, serwer ogólnie działa i jest w porządku, ale nie widzę nikogo na serwerze. Są na liście, ale tak jakby nie ma ich w grze. O co chodzi?
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Dehzz w Nie, 12 Sty 2014, 23:29:34
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czy wie ktoś jakim sposobem mogę zezwolić na używanie danej modyfikacji/części na serwerze?
Szczerze? Na razie czekam, aż synchronizacja będzie działała jak należy :) Zarówno ta globalna jak i ( a szczególnie ) ta z bliska ,by można było w parę osób przeprowadzać manewry na orbicie albo latać kerbalami za rączki ..or whatever ;D
Jak podstawowe rzeczy będą działały na czystej wersji to zacznie się myśleć o modach..
pozdro
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Reeposter w Nie, 19 Sty 2014, 20:23:35
Ta, ostatnio wywaliło w taki sposób moją bazę na księżycu klonując moje łaziki i flagi, przez co przetoczył się przez tamto miejsce istny armageddon. :D
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Dehzz w Nie, 19 Sty 2014, 20:36:22
Testował ktoś już 0.1.5.1 ?
Będę stawiał serwer w okolicach czwartku/piątku
kto chętny niech da znać
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Reeposter w Nie, 19 Sty 2014, 20:44:56
Mam pytanie - serwery można normalnie na linuksie postawić?
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Dehzz w Nie, 19 Sty 2014, 20:48:49
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam pytanie - serwery można normalnie na linuksie postawić?

No jasne, w readme wszystko masz
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Dehzz w Sob, 25 Sty 2014, 14:46:25
Jest ktoś chętny do testu KMP na 0.1.5.1 ? mam już serwer, szczegoły na PW
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Ruszka w Sob, 25 Sty 2014, 17:47:47
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam problem, serwer ogólnie działa i jest w porządku, ale nie widzę nikogo na serwerze. Są na liście, ale tak jakby nie ma ich w grze. O co chodzi?


Ponawiam pytanie.
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Dehzz w Sob, 25 Sty 2014, 19:10:42
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam problem, serwer ogólnie działa i jest w porządku, ale nie widzę nikogo na serwerze. Są na liście, ale tak jakby nie ma ich w grze. O co chodzi?


Ponawiam pytanie.
A są wszyscy zsynchronizowani w jednej "czasoprzestrzeni" ? Jeśli tak to niestety taki urok tej wersji, że wszystko znika i się krzaczy. Miałem tak na poprzednich wersjach, w sumie na 0.1.5.1 jeszcze nie sprawdzałem bo siedzę i sam gram póki co..
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Ruszka w Nie, 26 Sty 2014, 01:12:47
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam problem, serwer ogólnie działa i jest w porządku, ale nie widzę nikogo na serwerze. Są na liście, ale tak jakby nie ma ich w grze. O co chodzi?


Ponawiam pytanie.
A są wszyscy zsynchronizowani w jednej "czasoprzestrzeni" ? Jeśli tak to niestety taki urok tej wersji, że wszystko znika i się krzaczy. Miałem tak na poprzednich wersjach, w sumie na 0.1.5.1 jeszcze nie sprawdzałem bo siedzę i sam gram póki co..

A to trzeba jakoś specjalnie ustawiać?
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Dehzz w Nie, 26 Sty 2014, 03:57:48
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A to trzeba jakoś specjalnie ustawiać?

Ale co ? Synchro ? W okienku graczy pojawia się guzik "sync" jak kazdy zacznie sobie warpować po swojemu...synciem dołącza się do najbardziej aktualnej czasoprzestrzeni, tej na max w przyszłość, wtedy dopiero widać statki graczy. A przynajmniej takie jest założenie..w praktyce w starych wersjach było różnie, nie wiem właśnie jak w 0.1.5.1
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: norbi1999 w Sob, 01 Lut 2014, 17:30:03
Witajcie mam problem ,a mianowicie testowaliśmy z kolegą ten mp ,kolega był widoczny na serwerze grał sobie normalnie ,informacje na czacie się aktualizowały ,ale nie mogliśmy się nigdzie zobaczyć. Mamy wszystko zsynchronizowane i nie używamy time warpa. PROSZĘ O POMOC :(
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: tomix9014 w Nie, 26 Paź 2014, 14:29:41
jak wchodze na link to wbija na curse.com i liste modów :(
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Condzi w Nie, 26 Paź 2014, 19:17:08
Teraz multiplayerem w ksp jest Dark MP.
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: _PITA_ w Sob, 23 Maj 2015, 17:31:48
Ja jak klikam adnotacje to mnie przenosi na główną strone kspcurse... Co mam zrobić???

Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: KebabKerman w Sob, 23 Maj 2015, 18:59:02
Nic nie zrobisz. Stare linki tak działają.
A i jeszcze jedno:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Sob, 23 Maj 2015, 19:07:48
Najlepsze ze odpowiedź na pytanie jest dokładnie nad jego pytaniem.
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Tomi28pl w Pon, 25 Kwi 2016, 13:53:45
Witam.Sorki ze troszke odkopuje ale jestem nowy i szukam pomocy.
Mianowicie wrzucilem folder Darkmultiplayer tak jak powinno to byc do GameData.Po uruchomieniu gry wogole nie pokazuje mi sie okienko do podlaczenia do jakiegokolwiek serwera.Jesli ktos moglby mi powiedziec co jest nie tak ze to sie dzieje to bede bardzo wdzieczny.
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Bill2462 w Pon, 25 Kwi 2016, 18:24:53
Ups... Mała pomyłka. Sorry... myślałem, że chodzi ci o ten multipleier o który jest temat.

Proszę o usunięcie tego postu.
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Haker53535 w Pon, 25 Kwi 2016, 19:30:31
Darkmultiplayer ma wsparcie 1.1.
Tu jest na Space Dock: https://spacedock.info/mod/10/DarkMultiPlayer . Prawdopodobnie Tomi wrzuciłeś do gamedata folder DMP w którym znajduje się gamedata a w środku właściwy folder. Sprawdź dokładnie drzewko folderów moda. Nie jestem jednak pewien, ponieważ nie mam jak teraz tego sprawdzić.

Wysłane z mojego HTC Desire 310 przy użyciu Tapatalka
Tytuł: Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
Wiadomość wysłana przez: Jagdtiger w Pon, 12 Cze 2017, 13:21:38
Witam
Jaki jest teraz najlepszy mod do gry multi?