Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: DawsterTM w Czw, 03 Paź 2013, 23:22:36

Tytuł: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Czw, 03 Paź 2013, 23:22:36
Odkąd tylko grałem w KSP myślałem i potrzebowałem jednego: personalizacji rakiet. Mogłem dodać logo, ale okropnie dużo z tym męczenia. Mogłem zmienić tekstury w grze, ale i to jest problematyczne. Jednak moje modły, i zapewne wielu z was zostały wysłuchane.
Pimp my rocket, czyli:
KerbPaint

Opis:
KerbPaint pozwala nam pomalować sporą ilość części stockowych (jak dotychczas jedyny mod który został dodany to Stretchy Tanks). Wybór koloru jest dowolny.
UWAGA! Mod w żaden sposób nie ingeruje w plik save oraz craft. Jest on w pełni kompatybilny z każdym innym modem (jedynie Universe Replacer może sprawiać problemy). Tak więc przeniesienie plików na inny komputer/usunięcie moda nie wyrządzi żadnej krzywdy. Nie wymaga restartu ani nowych części.

Instrukcja:
Podczas budowy przytrzymujemy klawisz "P" I NADAL TRZYMAJĄC KLAWISZ najeżdżamy nad część którą chcemy pomalować. Proszę zauważyć że nie wszystkie można (np. silniki odpadają) a te które są dostępne są podświetlone na niebiesko. Dawno powinno nam się otworzyć menu w którym wybieramy kolor. Można też przejść w tryb zaawansowany i samemu ustawiać barwę i odcień.
UWAGA! Możliwe jest też przemalowanie pojazdów poza hangarem! Procedura jest dokładnie taka sama jak w poprzednim przypadku.

Galeria:
(http://i.imgur.com/2N7JHUq.png)
(http://i.imgur.com/KbZtTPt.jpg)
(http://i.imgur.com/dXQ5Rbl.png)
(http://i.imgur.com/3yXQ1uU.png)
Mam nadzieję że Piran się nie obrazi za odmalowanie jego rdzenia ^^

Linki do pobrania:
Forum (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/50008-0-21-x-KerbPaint-Paint-layering-for-parts-%28September-23rd%29)
Link bezpośredni (https://dl.dropboxusercontent.com/u/82486/KerbPaint.zip)

Uwaga! Potrzebuję jednego chętnego aby sprawdzić czy po przeniesieniu save z jednej kopii gry z zainstalowanym modem do innej też z modem kolory zostaną zachowane.
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: Nomag w Czw, 03 Paź 2013, 23:35:17
 Personalizacja! Już od dawna myślałem nad czymś takim i własnie tego brakowało mi w KSP. Świetny mod.
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: PiranNinja w Pią, 04 Paź 2013, 00:01:06
Ha! Zrobię Ci na złość i się nie obrażę! :P

Fajny modzik - acz jako wielbiciel stocku czekam, aż vanilla będzie miała podobny system. Twórcy nie wykluczają części które będą miały na sobie flagę misji co już będzie fajnym dodatkiem :)
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: oli00PL w Pią, 04 Paź 2013, 13:41:06
Dawster
Ja się zgłaszam ;)
Dziś pobieram ten modzik i go ogarniam
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Pią, 04 Paź 2013, 13:51:00
Piran, miało być NIE obrazi, drobna literówka  :P
Ah, i jak napisałem, ten mod nie robi stockowi żadnej krzywdy. Nie zmienia części, nie dodaje swoich. Jak dla mnie to taka sama ingerencja w grę jak dodanie własnych flag.
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: Schulze13 w Pią, 04 Paź 2013, 14:33:09
Dobry mod. Sam używam. Dla samych paneli polecam pomarańczowy. Wyglądają jak te z ISS.
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Pią, 04 Paź 2013, 17:09:37
Bardzo fajny ten mod, chyba przemaluję swoją flotę, a napewno pomaluje te statki które jeszcze nie poleciały
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: jaro738 w Pią, 04 Paź 2013, 19:47:03
te pomarańczowe na ISS nie produkują prądu. to są radiatory do odprowadzania ciepła. to samo miał wahadłowiec na wewnętrznej stronie drzwi ładownii, dlatego musiał je otworzyć od razu po wejściu na orbitę, albo lądować w ciągu kilku godzin
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: Schulze13 w Pią, 04 Paź 2013, 22:07:05
Wow. Ale ja nie do edukowany, ale w ksp nawet bateria może pełnić funkcję lasera to i GigantorXL może robić z radiator :)
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: Element4ry w Sob, 05 Paź 2013, 00:17:05
To mi się podoba! Granatowy tankowiec musi być! o.0
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: LittleBandit w Sob, 04 Sty 2014, 15:50:46
po wgraniu moda płomień silników to czarne kwadraciki też tak macie? a konkretnie dopalaczy
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Sob, 04 Sty 2014, 16:13:32
reset kerbali powinien pomóc, masz za mało RAM
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: Schulze13 w Sob, 04 Sty 2014, 16:37:28
Jest to raczej bug. Nie koloruje się silników, bo potem mod koloruje płomienie, a te zaczynają być czarne (?)
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: LittleBandit w Sob, 04 Sty 2014, 16:58:35
raczej nie od ramów ewidentnie po wgraniu moda dla sprawdzenia wgrałem moda wczytałem swoją rakietę  dałem start i zamiast płomieni dopalaczy mam kwadraciki czarne posiadam 4gb ram a kerbal aktualnie pożera mi 3gb
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: Kadaf w Sob, 04 Sty 2014, 17:10:55
Kwadraty zamiast ognia dopalaczy to bug tego moda i nikt na to nic nie poradzi.
No, poza jego twórcą.
Tytuł: Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Sob, 04 Sty 2014, 19:35:45
Po części rację ma każdy z was. To prawda, jest to bug modyfikacji, twórca o nim wie, co więcej, błąd ten jest nienaprawialny! To już wina samego Unity. Jak działa ten mod? Nie powiem dokładnie, ale wiem że modyfikuje shadery gry. Z jakiegoś powodu ta modyfikacja powoduje że w płomienie dopalaczy (zwykłych silników nie, nie wiem jak z separatronami) nie mieszczą się w ram i powstają te kwadraty.
Rację miał każdy z was, i jeszcze raz zaznaczę że na ten błąd nie ta się nic poradzić. Niepomalowanie rakiety nic nie poradzi, trzeba usunąć KerbPainta jeśli bardziej nam zależy na tych płomieniach.