• KerBalloons [V1.1] (ksp 1.0.2) 5 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KerBalloons [V1.1] (ksp 1.0.2)  (Przeczytany 5937 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 27 Cze 2015, 16:20:40

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Witam!
Nie dawno przeglądając curse znalazłem bardzo fajny mod który dodaj balony do gry. Nie to nie jest Procedural Airships. Ten mod to

KerBalloons

To lekki nie obciążający gry mod który dodaje tylko jedną część [ na razie]. Jest to pojemnik z balonem.
Przed napełnieniem jest on zapakowany w taki oto pojemnik :

Aby go napełnić wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy na pojemnik i wcisnąć guzik 'Inflate Balloon '. Po napełnieniu balon wygląda tak. 


Niestety twórca moda wyposażył go w bardzo małą siłę nośną. Dlatego aby wynieść nim cokolwiek w powietrze , musimy edytować plik CFG.
A konkretnie linijkę : targetBalloonLift =
  Przy wartości 10. Balon potrafi wynieść Command pod Mk1 na wysokość 15 kilometrów.

Aby dodać realizmu twórca dodał możliwość pęknięcia balonu. Następuje to domyślnie na 15 kilometrach. ( Na kerbinie).
Aby to zmienić możemy edytować linijkę : minAtmoPressure =
Przy wartości 0.2 balon osiąga 35 kilometrów.

Instrukcja instalacji :
Kopiujemy plik KerBalloons do folderu Game Data. I tyle.
Mod działa z wersją gry 1.0.2. Nie wiem jak z wersją 1.0.4 ale raczej będzie  działać.

Jedyny bug jaki stwierdziłem to , że jeśli załadujemy ponownie quicksave kiedy balon będzie otwarty to balon po prostu znika.
Ale z tego co wiem prace nad modem będą kontynuowane więc miejmy nadzieję , że zostanie on usunięty. 

Moja ocena : 7/10

Linki :
Forum : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Sob, 27 Cze 2015, 16:22:34 wysłana przez Bill2462 »

Nie, 28 Cze 2015, 19:40:08
Odpowiedź #1

Offline An21

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Ten bug może wynikać z tego,że balon korzysta z tego samego systemu pojawiania się i znikania co stockowe spadochrony (one też znikały po wczytaniu quicksave).

Reklama

Odp: KerBalloons [V1.1] (ksp 1.0.2)
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 28 Cze 2015, 19:40:08 »