Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: angorek w Wto, 14 Lip 2015, 12:59:13

Tytuł: Bug fix owiewek
Wiadomość wysłana przez: angorek w Wto, 14 Lip 2015, 12:59:13
Witam

Zrobiłem małego bugfixa który powodował że nie można było odpalać silników wewnątrz owiewek.
Gdy silnik był odstrzelony na decouplerze a owiewka zostawała na miejscu, gra wciąż myślała że silnik jest schowany i nie pozwalała go odpalić.
Usunięcie jednego modułu załatwia sprawę i robienie między stopniowych owiewek działa bez problemu !

https://kerbalstuff.com/mod/999/Stock%20Fairings%20BugFIX%20

(http://i.imgur.com/W3dDhpQ.png)

Pozdrawiam !
Tytuł: Odp: Bug fix owiewek
Wiadomość wysłana przez: winged w Śro, 15 Lip 2015, 03:43:02
Angorek przecież jak usuwasz module cargo bay to niszczysz w ten sposób całą funkcję ochronną owiewki. Czyli rakiety latają tak jakby w ogóle nie miały owiewki. Tak mi się wydaje przynajmniej. Był już chyba taki hotfix na głównym forum ale szybko go skasowano z powodów, które opisałem.


Nie wiem może na stockowej aerodynamice to jakoś przejdzie, ale z FAR nie wyobrażam sobie czegoś takiego. Ja aktywuje silnik używając grup akcji zaraz po stagingu.
Tytuł: Odp: Bug fix owiewek
Wiadomość wysłana przez: angorek w Śro, 15 Lip 2015, 17:54:59
Fakt. Zauważyłem to przed chwilą.. Eh, na forum obiecywali że nie będzie żadnych restrykcji, 3 miesiąc bug cały czas jest.

Silniki ani odpalane spacją ani grupami akcji nie zapalą się jeśli odstrzelimy silnik który jest zamocowany na decouplerze pod owiewką. Jeśli zostanie ona na miejscu to chociaż rakieta by była kilometr dalej i tak nie odpali bo gra będzie twierdziła że silnik jest schowany.
Jest to dla mnie strasznie denerwujące, jak np. lecę Saturnem V i szlag mi trafia pół rakiety bo muszę te nieszczęsne owiewki odstrzelić. Niby Procedural Fairings są alternatywą, ale stockowe są o wiele wygodniejsze i cieńsze.