Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Mody => Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: ShookTea w Wto, 14 Paź 2014, 13:17:35
-
Bombs v1.5 [KSP 0.25]
Autor: PatPL
Licencja: CC BY-NC-SA 4.0
Dzieło Polaka: Mamy możliwe do zniszczenia budynki, ale bomby konstruowane ze stocka są brzydkie. Mod "Bombs" dodaje bomby oraz rakiety.
(http://my.jetscreenshot.com/24992/20141013-xjsl-167kb.jpg)
Na obrazku znajdują się wszystkie dodane części, ponumerowane od 1 do 16.
Numerami od 11 do 16 oznaczone są typowe bomby o masie od 50 do 2500 kilogramów. Aby je zamontować, wystarczy jest przyczepić do części "bomb binding" (numer 9). Bomby mają wbudowane decouplery - wystarczy je uruchomić, a bomba zacznie spadać.
Korzystanie z rakiet (numery od 1 do 5) jest bardziej skomplikowane. Umieszczamy na samolocie część "rocket binding" (numer 10), na niej zaś rakietę, korzystając z "angle snap" (klawisz C).
MOJE POMYSŁY:
Najłatwiej przenosić rakiety na skrzydłach samolotów. Bomby można schować w dodanej w wersji 0.25 części transportowej Cargo z Spaceplane+.
ZDJĘCIA:
Bomby gotowe do zrzucenia:
(http://my.jetscreenshot.com/24992/20141011-dmcp-37kb.jpg)
Rakiety gotowe do wystrzelenia:
(http://my.jetscreenshot.com/24992/20141013-pywk-21kb.jpg)
Wystrzelona rakieta:
(http://i.imgur.com/I3SjMz9.jpg)
Download:KLIK (http://www.mediafire.com/download/8ydbn95yu7n8n9b/Bombs.rar)
Link do forum KSP: KLIK (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/95510-Bombs-1-0)
-
Moim zdaniem znacznie lepszym modem w tych klimatach jest BDArmory (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/85209-BDArmory-v0-6-0-Dev-Thread-(Toolbar-UI-more-weaps)-Oct-8). Ładniejszy, dający więcej możliwości, zamiast samych bomb i rakiet mamy też działka 12,7mm, miniguna, laser wojskowy. Jest w czym przebierać. A jego polski odpowiednik, no cóż, bida z nędzą.
-
Czekam aż ktoś zrobi bombę atomową....
-
Już była, zrzuciłeś taką, i jak byłeś 10 km od miejsca wybuchu to wciąż była w stanie ciebie rozwalić :)
-
Przyczepię się do modeli.
Bomby jeszcze ujdą, ale rakiety w tych cukierkowych paskach to totalna porażka. Zupełnie nie pasują do klimatu gry i po prostu wyglądają dziwnie.
Widać, że ktoś zrobił jeden model rakiety, przeskalował, zmienił prostą teksturę i hajda w sieć.
Jeżeli już nie ruszać modeli, to kompletnie przeteksturować modele. Tak, żeby były w podobnej kolorystyce - może czarny z zielonym lub żółtym - ale różniły się wyglądem.
Jedna ma tekturę na dziobie, inna na środku, inna i nosie i na środku, kolejna jest w pasy poprzeczne, następna w jednolitym kolorze - itd.
Optymalnie byłoby przerobić modele rakiet, tak, żeby się różniły kształtem. Podejrzeć jak wyglądają rakiety NATO, Rosji, Chińskie itd. Ściągnąć parę rzeczy z wyglądu.
Inne nosy, inne stateczniki, jakieś zgrubienia itd.
To samo do zaczepów. Skoro mają różne kształty, to czemu taka różnica w kolorystyce?
Mod bardzo dużo na tym traci. Pomysł dobry, ale wygląda na niedokończony i nieprzemyślany.