Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: angorek w Śro, 29 Cze 2016, 13:50:30

Tytuł: 4x Kerbol system + OPM + chmury
Wiadomość wysłana przez: angorek w Śro, 29 Cze 2016, 13:50:30
Witam

Oto re-edycja mojego modu który wypuściłem rok temu.
Wypełnia on lukę między stockowym systemem a RSS. Wszystkie planety i ich orbity są teraz 4 razy większe.
Są na tyle duże że gra staje się trudniejsza ( i ładniejsza) ale nadal stockowe części dają radę.
Mod KerbolPlus zmienił się znacząco, i dość słabo się rozwija wiec wrzuciłem tym razem mod Outer Planets. Jest on całkowicie opcjonalny, a jedyna modyfikacja jakiej się dopuściłem to powiększenie orbit, by dopasować je do nowego układu.

(http://i.imgur.com/3xjq6q0.png)

(http://i.imgur.com/tPtrDx2.png)

(http://i.imgur.com/rs5nCeQ.png)

Mody wymagane :

- Kopernicus 1.1.1  (http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/140580-113-kopernicus-11-june-22/)(dołączony)

Mody rekomendowane : 

- Distant object enhancement (http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/123455-wip113-stock-visual-enhancements-sve-a-port-of-rve-v071-1752016/)

- Stock Visual Enhancement (http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/123455-wip113-stock-visual-enhancements-sve-a-port-of-rve-v071-1752016/)

- Planet shine (http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/87012-11-planetshine-v025-stable-v05-experimental-4-april-2015/)

- Texture replacer (http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/96851-11-texturereplacer-2413-442016/)

- Exdraxial HD planets textures (http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/96851-11-texturereplacer-2413-442016/&page=20#comment-1919270)

- Rareden`s skybox (http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/78778-raredens-real-8k-skybox-for-texture-replacer/) lub dowolny inny

- Scatterer  (http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/103963-wip112-scatterer-atmospheric-scattering-v00246-08052016-fixed-terrain-shadows/) (mogą nie działać wszystkie opcje, ja gram bez Godrays i shaderów wody bo powodowały migotanie i czarne smugi za pojazdami)

DOWNLOAD: http://spacedock.info/mod/796/Kerbol (tylko 0.5MB ! )


Instalacja:

1. najlepiej zacząć od czystej gry, lub zrobić backup saveów i upewnić się że nie mamy innych modów kopernicusa i wizualnych.

2. Instalujemy mody rekomendowane, jeśli chcemy.

3. Otwieramy zipa, i mamy w nim 4 foldery :
       
       - Gamedata - kopiujemy zawartość do Gamedata gry. Zawiera Kopernicusa i conifg 4x.
       - Visual fix - Fix dla modu SVE, wrzucamy zawartość do GameData PO instalacji SVE, i nadpisujemy.
       - Outer Planets Mod fix - fix dla OPM, wrzucamy zawartość do GameData PO instalacji OPM i nadpisujemy.
       - Optional Configs - configi opcjonalne, mass.cfg redukuje masę części do 70%, a Solar Panels.cfg redukuje ich moc do 12%.     
         mass.cfg to tymczasowe rozwiązanie zanim ogarnę jak zwiększyć ISP za pomocą module managera. (to dla tych dla których   
         dodatkowe 1500dV to bariera nie do przeskoczenia..)
   

DeltaV potrzebne do uzyskania orbity wynosi około 5500m/s. (prędkość na LKO około 4600m/s).

Oryginalny wątek : http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/142673-113-4x-kerbol-system-clouds-opm/#comment-2652881

Pozdrawiam !




Tytuł: Odp: 4x Kerbol system + OPM + chmury
Wiadomość wysłana przez: DragonsNightmare w Śro, 29 Cze 2016, 23:25:17
Hmm, 4x to trochę dużo. Lepiej byłoby dla mnie 2x powiększenie. Może obczaje ten mod i sam coś sobie przerobie, zobacze potem. Kopernicusem miałem okazje się bawić już.

Fajnie to wygląda. Najbardziej mnie rajcuje widok z orbity, bo w stockowym KSP Kerbin średnio wygląda z orbity(jest maleńki).
Tytuł: Odp: 4x Kerbol system + OPM + chmury
Wiadomość wysłana przez: angorek w Czw, 30 Cze 2016, 00:08:33
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Hmm, 4x to trochę dużo. Lepiej byłoby dla mnie 2x powiększenie. Może obczaje ten mod i sam coś sobie przerobie,
http://spacedock.info/mod/349/Kscale2%20-%20a%20KSP%20system%20resize%20mod ;)
Tytuł: Odp: 4x Kerbol system + OPM + chmury
Wiadomość wysłana przez: DragonsNightmare w Czw, 30 Cze 2016, 00:09:34
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Hmm, 4x to trochę dużo. Lepiej byłoby dla mnie 2x powiększenie. Może obczaje ten mod i sam coś sobie przerobie,
http://spacedock.info/mod/349/Kscale2%20-%20a%20KSP%20system%20resize%20mod ;)
Dzięki, to już jest bardzo kuszące :)

Liczę, że nie obrazisz się, jak i tak coś sobie pogrzebie w Twojej pracy? :)
Tytuł: Odp: 4x Kerbol system + OPM + chmury
Wiadomość wysłana przez: angorek w Czw, 30 Cze 2016, 00:15:10
Zacytuję oficjalny wątek :
Cytuj
Licence:

Do whatever you want with this, as long as you respect licences from used mods.

Grzeb ile wlezie, i pochwal się co wygrzebałeś :D
Tytuł: Odp: 4x Kerbol system + OPM + chmury
Wiadomość wysłana przez: DragonsNightmare w Czw, 30 Cze 2016, 00:41:27
Dzięki, nie czytałem licencji, bo jeszcze nie pobrałem. Muszę najpierw ogarnąć KSP, bo parę modów zastrajkowało przez 1.1.3. :)

Raczej nic spektakularnego to ja nie wygrzebie. Najwyżej poprawie sobie to i owo jak coś będzie mi doskwierało :D

PS: Widzę, że udostępniłeś config, który redukuje masę części. Chyba z niego skorzystam, więc nie muszę pomniejszać planet. Nie to, żebym nie potrafił sobie poradzić z faktem, że zwiększyło się delta V, po prostu nie chce mi się budować większych rakiet, a i komp ma swoje limity. Mod wgram sobie dla lepszych widoków z orbity, bo, jak wspomniałem, mały Kerbin z orbity 100x100 trochę mnie drażni. :)
Tytuł: Odp: 4x Kerbol system + OPM + chmury
Wiadomość wysłana przez: Hasuviel w Czw, 04 Sie 2016, 00:06:03
Dobry wieczór.

Miałem zainstalować moda już dawno, ale zebrałem się dopiero kilka dni temu. Moje wrażenia? Dokładnie tego mi brakowało! Stockowy system Kerbali przez mały rozmiar planet jest śmiertelnie brzydki i mniej ciekawy niż taki, w którym planety powiększone czterokrotnie, choć wciąż nieduże, prezentują się z orbity o niebo lepiej jednocześnie nie stawiając przed graczem tak dużego wyzwania jak RSS ze swoim Układem Słonecznym.

Z niemiłych rzeczy, Słońce jest zabawnie małe:

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Ktoś wie jak to naprawić? Słońce powinno mieć około 256 tys. kilometrów średnicy, podczas gdy ma, tak jak w stocku, 1/4 tej wartości. Sprawdzałem już pliki moda, tam wszystko jest tak, jak powinno. Z visual fix jedynie zniknęły chmury, więc rozwiązanie leży gdzie indziej.

PS. Problem zaczął występować po zainstalowaniu SVE, wcześniej było ok, usunięcie folderu scatterer nic nie zmienia.