Autor Wątek: 4x Kerbol system + OPM + chmury  (Przeczytany 1702 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 29 Cze 2016, 13:50:30

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Witam

Oto re-edycja mojego modu który wypuściłem rok temu.
Wypełnia on lukę między stockowym systemem a RSS. Wszystkie planety i ich orbity są teraz 4 razy większe.
Są na tyle duże że gra staje się trudniejsza ( i ładniejsza) ale nadal stockowe części dają radę.
Mod KerbolPlus zmienił się znacząco, i dość słabo się rozwija wiec wrzuciłem tym razem mod Outer Planets. Jest on całkowicie opcjonalny, a jedyna modyfikacja jakiej się dopuściłem to powiększenie orbit, by dopasować je do nowego układu.







Mody wymagane :

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ(dołączony)

Mody rekomendowane : 

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

-Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

-Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ lub dowolny inny

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (mogą nie działać wszystkie opcje, ja gram bez Godrays i shaderów wody bo powodowały migotanie i czarne smugi za pojazdami)

DOWNLOAD: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (tylko 0.5MB ! )


Instalacja:

1. najlepiej zacząć od czystej gry, lub zrobić backup saveów i upewnić się że nie mamy innych modów kopernicusa i wizualnych.

2. Instalujemy mody rekomendowane, jeśli chcemy.

3. Otwieramy zipa, i mamy w nim 4 foldery :
       
       - Gamedata - kopiujemy zawartość do Gamedata gry. Zawiera Kopernicusa i conifg 4x.
       - Visual fix - Fix dla modu SVE, wrzucamy zawartość do GameData PO instalacji SVE, i nadpisujemy.
       - Outer Planets Mod fix - fix dla OPM, wrzucamy zawartość do GameData PO instalacji OPM i nadpisujemy.
       - Optional Configs - configi opcjonalne, mass.cfg redukuje masę części do 70%, a Solar Panels.cfg redukuje ich moc do 12%.     
         mass.cfg to tymczasowe rozwiązanie zanim ogarnę jak zwiększyć ISP za pomocą module managera. (to dla tych dla których   
         dodatkowe 1500dV to bariera nie do przeskoczenia..)
   

DeltaV potrzebne do uzyskania orbity wynosi około 5500m/s. (prędkość na LKO około 4600m/s).

Oryginalny wątek : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pozdrawiam !




« Ostatnia zmiana: Śro, 29 Cze 2016, 17:39:06 wysłana przez angorek »
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Śro, 29 Cze 2016, 23:25:17
Odpowiedź #1

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Hmm, 4x to trochę dużo. Lepiej byłoby dla mnie 2x powiększenie. Może obczaje ten mod i sam coś sobie przerobie, zobacze potem. Kopernicusem miałem okazje się bawić już.

Fajnie to wygląda. Najbardziej mnie rajcuje widok z orbity, bo w stockowym KSP Kerbin średnio wygląda z orbity(jest maleńki).
« Ostatnia zmiana: Śro, 29 Cze 2016, 23:27:19 wysłana przez DragonsNightmare »

Reklama

Odp: 4x Kerbol system + OPM + chmury
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 29 Cze 2016, 23:25:17 »

Czw, 30 Cze 2016, 00:08:33
Odpowiedź #2

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Hmm, 4x to trochę dużo. Lepiej byłoby dla mnie 2x powiększenie. Może obczaje ten mod i sam coś sobie przerobie,
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ ;)
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Czw, 30 Cze 2016, 00:09:34
Odpowiedź #3

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Hmm, 4x to trochę dużo. Lepiej byłoby dla mnie 2x powiększenie. Może obczaje ten mod i sam coś sobie przerobie,
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ ;)
Dzięki, to już jest bardzo kuszące :)

Liczę, że nie obrazisz się, jak i tak coś sobie pogrzebie w Twojej pracy? :)
« Ostatnia zmiana: Czw, 30 Cze 2016, 00:13:07 wysłana przez DragonsNightmare »

Reklama

Odp: 4x Kerbol system + OPM + chmury
« Odpowiedź #3 dnia: Czw, 30 Cze 2016, 00:09:34 »

Czw, 30 Cze 2016, 00:15:10
Odpowiedź #4

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Zacytuję oficjalny wątek :
Cytuj
Licence:

Do whatever you want with this, as long as you respect licences from used mods.

Grzeb ile wlezie, i pochwal się co wygrzebałeś :D
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Czw, 30 Cze 2016, 00:41:27
Odpowiedź #5

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Dzięki, nie czytałem licencji, bo jeszcze nie pobrałem. Muszę najpierw ogarnąć KSP, bo parę modów zastrajkowało przez 1.1.3. :)

Raczej nic spektakularnego to ja nie wygrzebie. Najwyżej poprawie sobie to i owo jak coś będzie mi doskwierało :D

PS: Widzę, że udostępniłeś config, który redukuje masę części. Chyba z niego skorzystam, więc nie muszę pomniejszać planet. Nie to, żebym nie potrafił sobie poradzić z faktem, że zwiększyło się delta V, po prostu nie chce mi się budować większych rakiet, a i komp ma swoje limity. Mod wgram sobie dla lepszych widoków z orbity, bo, jak wspomniałem, mały Kerbin z orbity 100x100 trochę mnie drażni. :)
« Ostatnia zmiana: Czw, 30 Cze 2016, 00:57:56 wysłana przez DragonsNightmare »

Reklama

Odp: 4x Kerbol system + OPM + chmury
« Odpowiedź #5 dnia: Czw, 30 Cze 2016, 00:41:27 »

Czw, 04 Sie 2016, 00:06:03
Odpowiedź #6

Offline Hasuviel

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Dobry wieczór.

Miałem zainstalować moda już dawno, ale zebrałem się dopiero kilka dni temu. Moje wrażenia? Dokładnie tego mi brakowało! Stockowy system Kerbali przez mały rozmiar planet jest śmiertelnie brzydki i mniej ciekawy niż taki, w którym planety powiększone czterokrotnie, choć wciąż nieduże, prezentują się z orbity o niebo lepiej jednocześnie nie stawiając przed graczem tak dużego wyzwania jak RSS ze swoim Układem Słonecznym.

Z niemiłych rzeczy, Słońce jest zabawnie małe:

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Ktoś wie jak to naprawić? Słońce powinno mieć około 256 tys. kilometrów średnicy, podczas gdy ma, tak jak w stocku, 1/4 tej wartości. Sprawdzałem już pliki moda, tam wszystko jest tak, jak powinno. Z visual fix jedynie zniknęły chmury, więc rozwiązanie leży gdzie indziej.

PS. Problem zaczął występować po zainstalowaniu SVE, wcześniej było ok, usunięcie folderu scatterer nic nie zmienia.




 

New Kerbol System [0.24.0] [0.24.2]

Zaczęty przez ziomus774

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1472
Ostatnia wiadomość Sob, 16 Sie 2014, 22:05:17
wysłana przez ziomus774
New Kerbol System 2 [0.25.0]

Zaczęty przez ziomus774

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1826
Ostatnia wiadomość Wto, 09 Gru 2014, 18:12:52
wysłana przez ziomus774
4x Kerbol System + KerbolPlus + RVE

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 5344
Ostatnia wiadomość Śro, 11 Lis 2015, 18:19:08
wysłana przez separat
[PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury

Zaczęty przez not7CD

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 9410
Ostatnia wiadomość Wto, 17 Lut 2015, 21:40:16
wysłana przez Drangir
Taurus HCV 3.75 m CSM system[V 1.5.3] [ksp 1.0.4]

Zaczęty przez Bill2462

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1415
Ostatnia wiadomość Pią, 03 Lip 2015, 23:49:40
wysłana przez Bill2462