Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: Drangir w Czw, 13 Lut 2014, 18:44:50

Tytuł: [0.23] Persistent Trails
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Czw, 13 Lut 2014, 18:44:50
(http://i.imgur.com/KqaA0MY.png)

[0.23] Persistent Trails

W odmętach oficjalnego forum znalazłem moda przydatnego filmowcom, ale nie tylko. Pozwala on na zapisywanie ścieżek pojazdów w celu ich archiwizacji bądź odegrania później.

Mod nie wymaga części, wszystko jest pod standardowym guzikiem w interfejsie.

Możliwości
- przewijanie, przyspieszanie, można podstawić fizyczny model z którym można się zderzyć.
- Opcjonalne znaczniki kierunku
- Funkcja "continue track" pozwalająca wrócić do poprzednich tras
- modyfikowalny styl interfejsu
- zapisywanie tras w osobnych plikach

(http://i.imgur.com/e4RZ1wZ.jpg)


Download (http://kerbalspaceport.com/persistenttrails/)

Film prezentujący możliwości moda:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qGg4dRYek60
Tytuł: Odp: [0.23] Persistent Trails
Wiadomość wysłana przez: MegaProize w Pią, 14 Lut 2014, 00:02:47
Przyznam że bardzo ciekawy mod. Wygląda i nadaje takiego odczucia profesjonalizmu przeprowadzania jakiegokolwiek przejazdu. Można też z góry wyznaczyć "autostrady" dla łazików. Chwalenie się podróżą ma sens, i można urządzać różne zabawy w np. podchody.
Jako przeciwnik modów jestem zaskoczony tą modyfikacją. Sprawdzę ją na pewno.  I innym radzę to samo! :)

Acha...
I jeszcze jedna INSPIRACJA

(http://www.tickld.com/cdn_image_thing/605998.jpg)
Tytuł: Odp: [0.23] Persistent Trails
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Pią, 14 Lut 2014, 00:05:02
Posiadam go od dwóch dni, i przyznam szczerze że jeszcze nie do końca rozgryzłem jak tym operować. Brak czasu, brak okazji, brak przeczytanej instrukcji.
Tytuł: Odp: [0.23] Persistent Trails
Wiadomość wysłana przez: DragonsNightmare w Nie, 16 Lut 2014, 16:57:06
Świetny mod do kręcenia filmów czy zabawy.