Podoba mi się wewnętrzna konstrukcja z dwuteowników i płyt. I mam dla ciebie Obiekt pewne rozwiązanie pozwalające zminimalizować obecność tych taśm, które są zbyt wielkie. Chociaż rozwiązanie jest nieco ryzykowne. Ale najpierw pytanie mam co do skali. Dlaczego właściwie budujesz Audi w skali kerbali? Ponieważ pojazd ma nawiązywać wszystkimi wymiarami do oryginału, to wiadomo, że gdy kerbal wsiądzie, to połowa głowy będzie wystawała ponad sufit, albo oczy będą na wysokości zegarów. Więc będzie dość słabowicie. A mógłbyś zbudować to auto na przykład dwukrotnie większe, wtedy taśmy nie będą tak ogromne. Ale co do rozwiązania, które ograniczy ilość taśm, a przy tym pozwoli zrobić stelaż ekstremalnie sztywny, to był sobie taki mod o nazwie Welder. Mod tyleż potężny, co zbugowany. Bo:
1. Pieprzy pozycje nodów. Tylko nie wiem na ile ci te nody potrzebne tak właściwie.
2. Przy bardzo skomplikowanej bryle spawanie obiektu trwa wieki i czasami kończy się crashem.
3. Absolutnie nie współdziała z elementami proceduralnymi. Nie da się zespawać czegoś, co zostało powyginane.
Ale za to:
1. Gwarantuje absolutną sztywność.
2. Dobrze współpracuje z TweakScalem.
3. Jeśli już się coś prawidłowo pospawa, to stelaż będzie traktowany jak jeden element, a więc mniejsze obciążenie proca.
Więc gdybyś zrobił precyzyjny pospawany stelaż, do którego będziesz podpinał proceduralne elementy co kawałek (ograniczając w ten sposób elastyczność karoserii), to zdecydowanie zmniejszy się giętkość tego wszystkiego. Usuniesz więc największą bolączkę projektu.
Powyższy pojazd (użyty w wątku pt "Katastrofa") miał pełne interiory, ale cała konstrukcja została zespawana w jeden element. Z 500 części zrobiło się raptem kilkadziesiąt. Jednak ostrzegam, mod pieprzy pozycje nodów, symetrię (każde koło musiałem mocować osobno z powodu jakiegoś przedziwnego przesunięcia o kilka centymetrów), a czasami dochodzi do tego, że grze się wydaje, że powierzchnia zespawanego obiektu znajduje się dość daleko od tej rzeczywistej. Więc generalnie otrzymasz pełną sztywność za cenę walki z powyższymi. Chyba, że mod został dopracowany bardziej. Tego nie wiem, bo używałem go wieki temu.